Tί εστί?

ΜΗΤΣ

Supreme Member
19 June 2006
3,440
Athens, Greece
Eγώ καταλαβαίνω ότι hi-end είναι άλλου επιπέδου συστήματα. Aν έχω δίκιο τί είναι αυτό που τα διαχωρίζει?
 
άστο καλύτερα....
δεν αντέχω άλλο....



(άντε θα σου δώσω μιά βοήθεια.....




λεφτά, μήπως...?)
 
Σωστό και αυτό... Kαι πιστεύεις ότι αξίζουν τα κεφτά τους ή για τους λεφτάδες είναι απλά μούρη?
 
αααα εσύ δεν καταλαβαίνεις....
ή κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις.


Τα φράγκα....
 
Ωχ! ευτυχώς δεν είμαι αγουδους πλέον!
χαχα.


Λοιπόν, το high end υπάρχει, ζει και βασιλεύει.
Υπάρχουν πραγματικά κορυφαίες συσκευές οι οποίες μπορούν να παίξουν πραγματικά θαυμάσια!
Κοστίζουν από πολύ μέχρι πάρα-πάρα-πάρα πολύ.

Το "θέμα" στην όλη υπόθεση είναι ότι συνήθως οι "έχοντες", κάτοχοι τέτοιων μηχανών συνήθως δεν τα εκμεταλλεύονται στο 100%, ακριβώς επειδή θεωρούν ότι επειδή είναι ακριβά, θα παίζουν πάντοτε καλά.

Δυστυχώς όμως αυτό σπάνια συμβαίνει, αφού οι γνώσεις που απαιτούνται για να παίξει πολύ καλά ένα σύστημα απλά δεν υπάρχουν, οπότε τις περισσότερες φορές μηχανήματα πολλών χιλιάδων ευρώ ακούγονται απλώς...καλά.
Και αντίστοιχα, προσεγμένα συστηματάκια των 1000-2000 ευρώ μπορούν να ακούγονται ΠΟΛΥ καλύτερα από ακριβότερα.

Άποψή μου είναι ότι αξίζει να ασχοληθείς με το highend αν έχεις τα λεφτά.
Αλλά για να έχεις ήχο highend πρέπει εκτός από τα μηχανήματα highend να είσαι πρώτα εσύ ο ίδιος highend.

Άλλο χαρακτηριστικό του highend είναι ο δογματισμός και η υπερβολή.
"οι λάμπες παίζουν καλύτερα", "τα μαγκνεπαν είναι καλύτερα", "Θεε μου! τι εμετικός ήχος!" και άλλα παροιμιώδη!

Έχει πλάκα το πράμα, αλλά πολλές φορές είναι και δράμα, όταν χρεώνεσαι με 10000 δόσεις για να πάρεις κάτι το οποίο επειδή νομίζεις ότι το πλήρωσες ακριβά θα παίζει και καλά. Και όταν "κάτι δε σου αρέσει" τελικά...αρχίζουν οι τράμπες (που αποφέρουν περισσότερα φράγκα στα μαγαζιά από τα καινούργια...)

Ελπίζω να βοήθησα!
 
εάν είναι θέμα χρημάτων, πάνω από πόσα λεφτά θεωρείται hi-end?

.....και εάν το αγοράσεις με έκπτωση?

:D
 
Hi-end : Οταν προσθέτεις τις τιμές των μηχανημάτων σου και αναφωνείς : "Φτου ρε γαμ..το , δεν έπαιρνα καλύτερα εκείνο το διαμερισματάκι ( 60 τμ ) "
 
Κύριε Κακαλιέ,τί εννοείτε λέγοντας , ''Αλλά για να έχεις ήχο highend πρέπει εκτός από τα μηχανήματα highend να είσαι πρώτα εσύ ο ίδιος highend''.

Μήπως οι ασχολούμενοι με την υπερυψηλή πιστότητα είναι άνθρωποι ''από άλλο πλανήτη'', ´'η μήπως για να ασχοληθείς μαζί του πρέπι προηγουμένως να έχεις ακούσει εκατοντάδες συστημάτων ή να έχεις περάσει το 65ον έτος της ηλικίας σου ή μήπως πρέπει να έχεις εξαψήφιο ,.ογαριασμό στην τράπεζα.

Θεωρώ ότι τίποτα από τα προαναφερθέντα δεν αποτελεί hi-end.
 
Απάντηση: Re: Tί εστί?

Μαυρουδής Ευστράτιος said:
Κύριε Κακαλιέ,τί εννοείτε λέγοντας , ''Αλλά για να έχεις ήχο highend πρέπει εκτός από τα μηχανήματα highend να είσαι πρώτα εσύ ο ίδιος highend''.

Μήπως οι ασχολούμενοι με την υπερυψηλή πιστότητα είναι άνθρωποι ''από άλλο πλανήτη'', ´'η μήπως για να ασχοληθείς μαζί του πρέπι προηγουμένως να έχεις ακούσει εκατοντάδες συστημάτων ή να έχεις περάσει το 65ον έτος της ηλικίας σου ή μήπως πρέπει να έχεις εξαψήφιο ,.ογαριασμό στην τράπεζα.

Θεωρώ ότι τίποτα από τα προαναφερθέντα δεν αποτελεί hi-end.

αγαπητέ μου με παρεξήγησες (αν μου επιτρέπετε τον ενικό. Θα το ήθελα κι εγώ από εσας).
Όταν λέω "να είσαι κι εσύ ο ίδιος highend" εννοώ να μπορείς να εκμεταλλευτείς τα ακριβά μηχανάκια που μπορείς να αγοράσεις.
Δηλαδή να μπορείς να καταλάβεις τα προβλήματα του χώρου σου και να πράξεις ανάλογα, να ξέρεις να τα στήσεις σωστά, να τα ρυθμίσεις σωστά, να ξέρεις πως να διατηρείς τις επαφές τους σωστά αλλά και ένα πολύ σημαντικό για μένα: Να ξέρεις τι μπορείς να περιμένεις (ηχητικά) από αυτά!

Τώρα αν κάποιοι επονομαζόμενοι highendάδες είναι όπως τους περιέγραψες παραπάνω, μπορεί και να συμβαίνει, αλλά σίγουρα δεν αντιπροσωπεύει το 100% των ανθρώπων που ασχολούνται με το highend.

ΥΓ: για τις εκατοντάδες συστημάτων που θα πρέπει να έχει ακούσει κάποιος ή αλλιώς "ηχητική εμπειρία", νομίζω ότι είναι λιγάκι απαραίτητο. Ίσως όχι εκατοντάδες, αλλά για να έχει κάποια άποψη στο θέμα σίγουρα θα πρέπει να έχει ακούσει αρκετά συστήματα.

χαιρετισμούς
 
Re: Απάντηση: Tί εστί?

Δημήτριος Ντοκατζής said:
Hi-end : Οταν προσθέτεις τις τιμές των μηχανημάτων σου και αναφωνείς : "Φτου ρε γαμ..το , δεν έπαιρνα καλύτερα εκείνο το διαμερισματάκι ( 60 τμ ) "


ορισμός αντάξιος του Devil's Dictionary

:D
 
Πάντως είναι γεγονός ότι υπάρχουν δύο κόσμοι ανθρώπων όσον αφορά το high end:

Αυτοί που έχουν τα φράγκα και τα χώνουν αλλά είναι παντελώς άσχετοι με το θέμα, απλά τα παίρνουν γιατί πρέπει να τα πάρουν για να δείξουν το κοινωνινικό status τους στον περίγυρό τους.

Και αυτοί που τα παίρνουν γνωρίζοντας πέντε πράγματα παραπάνω, είναι ψαγμένοι και ξέρουν πως να τα χρησιμοποιήσουν και κυρίως το γιατί τα παίρνουν (για να απολαύσουν όσο το δυνατόν καλύτερη πιστότητα).

Προσωπικα δεν κατακρίνω κανέναν από τους δυο αυτούς κόσμους. Ο καθένας έχεις τους λόγους του και μαγκιά τους στην τελική.
 
Hi End συσκευή, θεωρείται αυτή που χτίζεται με μοναδικό στόχο την απόδοση αγνοώντας όλα τ άλλα (κόστος, όγκο, ευχρηστία κτλ).

Για τους χρήστες της, την σχέση κόστους-λιανικής τιμής κτλ είναι κουβέντες που δεν οδηγούν πουθενά.
 
Για να το αξιοποιήσεις το σύστημα, βέβαια εφόσον έχεις λεφτά αμα θες το αγοράζεις και για ντεκορ, θα πρέπει πρώτα να ακούς μουσική, δεύτερον να έχεις μια δισκοθήκη και φυσικά μεράκι για να αξιοποιήσεις το κατι τις παραπάνω που σου αποδίδει το συστημα που είναι και ο λόγος που το πλήρωσες. Κατά την άποψή μου το κάθε σύστημα και μάλιστα το ψαγμένο έχει την υπογραφή του κατόχου, δηλαδή την άποψή του και μάλιστα άμα έχει και λεφτά μπορεί να την υλοποιήσει πολύ καλίτερα. Δηλαδή επειδή ο γείτονας μου αγόρασε impreza sti είναι και ραλίστας;
 
Συμφωνώ απολύτως και κακώς που παρεξήγησα τα λεγόμενά σου. Η ενασχόληση με την υπερυψηλή ποιότητα είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων. Τα μηχανήματα hi-end που σέβονται τον ευατό τους δεν παρουσιάζουν ιδιοτροπίες που έχουν να κάνουν με το λεγόμενο ''καλό στήσιμο''. Προσωπικά, και ας μου επιτραπεί, δεν καταλαβάινω τι σημαίνει ''καλό στήσιμο'', μήπως σημαίνει την αγορά και κάποιων επιπλέον ''παραφερναλίων''που λειτουργούν ως ,ας μου επιτραπέι, ως πνίχτες της μουσικής πληροφορίας;
Οι ρυθμίσεις επίσης σε τι ακριβώς αναφέρονται. Έχω κάποιον τελικό στερεάς κατάστασης που κοστίζει κάποιες αρκετές χιλιάδες ευρώ. Με ποιόν τρόπο μπορώ να τον ''ρυθμίσω'';Και εν κατακλείδι , τί προσδοκώ από τα μηχανήματά μου; τον ηχητικό χαρακτήρα που με μάγεψε όταν τα άκουσα για πρώτη φορά στον προσωπικό μοπυ χώρο, και δεν τον αλλάζω με τίποτα. Το hi-end επίσης δεν είναι άπιαστο όνειρο, καθώς , κατά τις προηγούμενες δεκαετίες έχει ''μπει πολύ νερό στο αυλάκι'', και ο καταναλωτής δεν είναι πλέον έρμαιο ορισμένων ''αργυρώνυτων''αντιπροσώπων που λυμαίνονται το χώρο. Παλαιότερα αποτελούσε ''εμπειρία'' η ακρόαση ενός ενισχυτικού συστήματος της Nagra,M.Levinsn, Krell, Theta κ.λ.π.σήμερα ο καθένας είναι σε θέση νατο ακούσει.
Ευθχαριστώ και συγγνώμη για την παρανόηση.
 
no problem.

Όταν λέω "καλό στήσιμο" εννοώ φυσικά την σωστή τοποθέτηση των ηχείων στο χώρο.
Ή μάλλον καλύτερα τη "βέλτιστη" τοποθέτηση.

Έχω δει Ερμήδες και μάγκνεπαν κολημένα στους πίσω τοίχους, μεγάλα wilson σε...12 τετραγωνικά, Β&W 802 σε χώρους μικρότερους από την κρεββατοκάμαρά μου και πάει λέγοντας...

...και σίγουρα το highend έχει φθηνήνει κάπως τα τελευταία χρόνια...
 
MHTΣ said:
Eγώ καταλαβαίνω ότι hi-end είναι άλλου επιπέδου συστήματα. Aν έχω δίκιο τί είναι αυτό που τα διαχωρίζει?
well come to "hell" φίλε μου να μην σου μπεί το σαράκι δεν υπάρχει επιστροφή!!
 
Μαυρουδής Ευστράτιος said:
.....1)Η ενασχόληση με την υπερυψηλή ποιότητα είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων.

2} Τα μηχανήματα hi-end που σέβονται τον ευατό τους δεν παρουσιάζουν ιδιοτροπίες που έχουν να κάνουν με το λεγόμενο ''καλό στήσιμο''. Προσωπικά, και ας μου επιτραπεί, δεν καταλαβάινω τι σημαίνει ''καλό στήσιμο'', ........


Σχετικά με το 1) , συμφωνούμε και επαυξάνουμε δεόντως και κατηγορηματικά

Σχετικά με το 2) Δέν συμφωνούμε σε τίποτα και ας δώσω ένα παράδειγμα:

Ποιός ο λόγος ????? ... αγοράς ενός "ΜΕΓΑΛΟΥ" χ-δρομου(και ακριβού) ηχείου με ΣΟΒΑΡΟ κυλινδρικό λοβό ακτινοβολίας , φασικής ισοροπίας τής τάξης του 2% , σχεδόν ανύπαρκτης παραμόρφωσης και ικανά μεγάλου SPL μέχρι τίς υποηχητικές συχνότητες , οδηγούμενο απο μιά ακουστική ηλεκτροκόλληση η οποία οδηγείται απο ένα προνισχυτή μεγάλης ακρίβειας, χαρακτηριστικών, δυνατοτήτων και στήν συνέχεια αυτός ναοδηγείιται απο μιά πηγή "-πηγάρα-" , σε συνδυασμό με master ρολόι κλπ κλπ ????
.....-> Οταν αυτά βρίσκονται σε ένα καθόλου συμμετρικό χώρο που απο τήν μία έχει τζαμαρία και απο τήν άλλη τοίχο , η μιά γωνία δέν υπάρχει γιατίι είναι ενιαίος ο χώρος και δίπλα στο ένα ηχείο υπάρχει ένα τζάκι το οποίο , και δέν επιτρέπει τήν σωστή /συμμετρική τοποθέτηση , αποτελεί δε και φίλτρο χαμηλών /φίλτρο κτένας , εννοείται βέβαια οτι το πεδίο αντήχησης θυμίζει αφηρημμένη τεθλασμένη και στον πεδίο του χρόνου και στο πεδίο τής συχνότητας (εστιασμός , εικόνα , ρυθμική βάση , "γιόκ" ...μάς τελείωσε πρίν αρχίσει...)

Μα αν μη τι άλλο , το imaging , το staging και ολα αυτά , ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΟΥΝ τήν χρήση τών κανόνων/νόμων τής ακουστικής .....:)

Εκτός αν εννοείται κάτι άλλο και δέν το κατάλαβα ...:)

Μάλιστα θα σας έλεγα οτι μερικά HI end , αν οχι ολα , είναι πολύ πιο απαιτητικά και εξειδικευμένα , τόσο στήν εφαρμογή /χρήση τους , όσο και στο κοινό που απευθύνονται
 
Last edited: