Τι γίνεται με τον RXV2600 και τον Νακα;

AlexGlyfada

New member
21 June 2006
21
Γεια σας και καλορίζικος ο τόπος...Στο θέμα μου...Εχω από 31/05 παραγγείλει από το on line shop του Megamarket τον RXV2600 της Yamaha και από τότε με έχουν στο από μέρα σε μέρα...η χρέωση στη κάρτα μου έχει γίνει βέβαια και οι δόσεις σε λίγο θ αρχίσουν να τρεχουν...Ισχυρίζονται ότι τους εχουν κρεμάσει οι Ιάπωνες και δεν τους στελνουν την παραγγελία που δεσμεύτηκαν ότι θα στείλουν...Βέβαια ούτε στο on line shop του Νάκα ούτε του Megamarket αναφέρεται πουθενά ότι ο ενισχυτής δεν είναι διαθέσιμος...ούτε και ετοιμοπαράδοτος βέβαια...όλα στο φλού...Δεν τους τιμάει κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο μιάς που είναι πάγια τακτική να αναφέρεται το στατους του προϊόντος και απο κει και πέρα να αποφασίει ο καταναλωτής τι θα κάνει..Τι λέω τώρα ε;...Υπάρχει κανείς άλλος συμπάσχων;...Υπάρχει κάποιος ο οποίος ξέρει κάτι άλλο γι αυτό το προϊόν...Ευχαριστώ και πάλι καλορίζικο το φόρουμ
 

Andronidis Akis

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,997
Voula - Greece
Eιναι από τον Νακα η παρεισαγωγής ?
Αν είναι απο το Νακα παίρνεις τηλέφωνο τον Νακα και ρωτάς αν τον έχει ετοιμοπαράδοτο ώστε να είσαι σίγουρος.
Αν είναι παρεισαγωγής όντως μπορεί να τον κρέμασαν άλλα δεν φταις εσύ.

Ζήτα επιστροφή χρημάτων. Η ακύρωση της χρέωσης.

Πάντως προσωπικά πιστεύω ότι κάλο είναι, όταν αγοράζουμε από μαγαζιά του Internet να τα παίρνουμε αντικαταβολή.
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Όπως σου τα λέει ο Άκης. Ένα τηλέφωνο στο Νάκκα θα σου λύσει το θέμα. Παλιότερα είχαν πρόβλημα αποθέματος με τους 2600 αλλά αυτό ήταν όταν είχα πρωτοβγεί...
 

Preve

Senior Member
27 June 2006
333
Καλημέρα.

Εγώ λοιπόν που ενδιαφέρθηκα για τον συγκεκριμένο AV ενισχυτή πήρα τα κεντρικά του Νάκα στην Παιανία και η απάντηση είναι ότι δεν έχουν κομμάτι τσακιστό.Τους έχει τελειώσει από τον Απρίλιο λέει...έχουν κάνει παραγγελία από τον Απρίλιο και περιμένουν παραλαβή...τον Σεπτέμβριο!!!!!! :eek:
Επίσημος αντιπρόσωπος και να μην έχει το πιο καυτό κομμάτι μάρκας που αντιπροσωπεύει ...για 6 (έξι) μήνες.
Το ευτράπελλο (για ενημέρωση αυτών που δεν γνωρίζουν) είναι ότι και πριν τον Απρίλιο είχε έλλειψη...
Μόνο στην Ελλάδα.... :(

Πέρα από τον Νάκα, ερεύνησα και σε 2-3 "καλές" άκρες που έχω.
Τζίφος. Τα ίδια.
Πέρασα και από το Megamarket όπου ο πωλητής με ύφος 42 καρδιναλλίων μου είπε τα ίδια που είπε και σε εσένα Alex.
Με την διαφορά ότι έγω δεν "τσίμπησα".
Του εξιστόρησα σύντομα ότι ο Νάκας "έτσι και έτσι" ...και βρέθηκα να ακούω ένα λογίδριο για την μεγαλοσύνη του Megamarket και ότι ο Νάκας ποτέ δεν θα έδινε σημασία σε πελάτη λιανικής (έχω εντελλώς αντίθετη άποψη-καρατσεκαρισμένα) και ότι το Megamarket ...δέρνει...και ....μπλα ...και μπλα...με ζάλισε ο τύπος.
Προσπάθησε να μου πουλήσει άλλο brand και εκεί του το έκοψα βίαια.
Μου ζήτησε τηλέφωνο ..για να κοιτάξει καλύτερα στην "αποθήκη" του.
Το ύφος σε όλη την διάρκεια.... O Gamaiderman! :mad:

Όντως, με πήρε μετά από κανά τέταρτο ...με άλλο ύφος...σε πιο βρεγμένη γάτα...και προφασίστηκε όχι ότι δεν είχαν στοκ ή ότι έκανε λάθος να αμφισβητήσει τα λεγόμενά μου περι του πότε θα κάνει εισαγωγή ο Νάκας...αλλά ότι αυτή η παρτίδα...που παραλαμβάνει αύριο.... είναι πουλημένη...η επόμενη που παραλαμβάνει σε ένα μήνα είναι πουλημένη...και πλέον οι ...απούλητες πάνε από....... Σεπτέμβρη!!!!!!! :eek: :eek: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Στην θέση σου θα ζητούσα τα χρήματά μου...ατάκα...πίσω. ;)


ΥΓ. Έψαχνα για μαύρο χρώμα.
 
Last edited:

Θοδωρής Ρ.

AVClub Addicted Member
Κανονικά η χρέωση γίνεται με το shipment. Είναι παράλογο να γίνει χρέωση για προϊόν που δεν υπάρχει. Θα σου έλεγα να ακυρώσεις την παραγγελία για να μην τρέχεις και δεν φτάνεις. Σε άλλο σκηνικό παλιότερα με εμένα στην θέση του θύματος και την προκαταβολή στην τσέπη του αντιπροσώπου που δεν είχε προϊόν να παραδώσει, η λύση βρέθηκε στην στιγμή όταν έγινε τηλεφώνημα στο κατάστημα που ξεκινούσε με την φράση "σας τηλεφωνώ εκ μέρους του πελάτη μου κ.Ραδιώτη για το ζήτημα της καθυστέρησης της παραγγελίας του εκ μέρους σας..."
 

ilias

Supreme Member
18 June 2006
8,891
Bratislava
Αν και δεν έμαθα πολλές λεπτομέρειες, απο γείτονα που εργάζεται στο Νάκα, δεν φέρνει τον 2600 σε ποσότητες γιατί λέει την "έφαγε" με τον Α2 (αν θυμάμαι το μοντέλο) και φοβάται πάλι τη Denon (και κάποιες άλλες εταιρείες πιθανόν) μη βγάλουν πάλι κάτι ανταγωνιστικό (νομίζω έχει κάπου 1300 Ευρώ) και του μείνει στοκ.
 

Preve

Senior Member
27 June 2006
333
ilias said:
Αν και δεν έμαθα πολλές λεπτομέρειες, απο γείτονα που εργάζεται στο Νάκα, δεν φέρνει τον 2600 σε ποσότητες γιατί λέει την "έφαγε" με τον Α2 (αν θυμάμαι το μοντέλο) και φοβάται πάλι τη Denon (και κάποιες άλλες εταιρείες πιθανόν) μη βγάλουν πάλι κάτι ανταγωνιστικό (νομίζω έχει κάπου 1300 Ευρώ) και του μείνει στοκ.

Αντιθέτως μάλλον "πετροβολίεται" στους RXV 1600.
Εκεί δεν φοβάται;
Τι σόι "αντιπροσωπία" είναι αυτή να μην δύναται να παράσχει σε ικανές ποσότητες, προιόν στην αγορά ελέγχου του;

Φταίω εγώ και κάποιοι άλλοι να μαζευτούμε και να στείλουμε ένα γραμματάκι στην μαμά Yamaha να τον κάνουμε να τρέχει και να μην ...στοκάρει; ;)
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Θοδωρής Ραδιώτης said:
Κανονικά η χρέωση γίνεται με το shipment. Είναι παράλογο να γίνει χρέωση για προϊόν που δεν υπάρχει. Θα σου έλεγα να ακυρώσεις την παραγγελία για να μην τρέχεις και δεν φτάνεις. Σε άλλο σκηνικό παλιότερα με εμένα στην θέση του θύματος και την προκαταβολή στην τσέπη του αντιπροσώπου που δεν είχε προϊόν να παραδώσει, η λύση βρέθηκε στην στιγμή όταν έγινε τηλεφώνημα στο κατάστημα που ξεκινούσε με την φράση "σας τηλεφωνώ εκ μέρους του πελάτη μου κ.Ραδιώτη για το ζήτημα της καθυστέρησης της παραγγελίας του εκ μέρους σας..."

Σωστός!!! Να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ τα χρήματά σου ΑΜΕΣΩΣ πίσω!
 

n_olympios

Supreme Member
17 June 2006
3,151
Να πάρει, σήμερα ήμουν στα κεντρικά του Νάκα και ξέχασα να ρωτήσω... :(
 

AlexGlyfada

New member
21 June 2006
21
Κύττα να δεις που έξυσα πληγές...και νόμιζα ότι ήμουν μοναδικός...ευχαριστώ για τις αμεσες απαντησεις...Χθες πηρα κι εγω το Νάκα μου είπαν πως δεν υπάρχει διαθέσιμος αυτη τη στιγμη θα γίνει μια παραλαβη στο τελος της εβδομάδας η οποία είναι προπουλημένη (λες να είμαι κι εγω μεσα;) και η επόμενη παραλαβη θα γινει γύρω στις 10 Ιουλίου...Από το Megamaket μου είπαν ότι μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία και οποιοδήποτε ποσο μου έχει κρατηθεί θα μου επιστραφεί σε 20 εργάσιμες (35 μέρες δηλαδή!!!!)...Ρε που μπλέξαμε...
 

Preve

Senior Member
27 June 2006
333
Έχω μια πολύ βάσιμη υποψία ότι αν τους τηλεφωνήσει ο δικηγόρος σου...το ποσό θα επιστραφεί... άμεσα! ;)
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
... Γιατι αλλιώς πολύ απλά σου οφείλουν τόκους υπερημερίας (τουλάχιστον) για ΚΑΘΕ μέρα που σου κράτησαν τα χρήματα.
 
Re: Απάντηση: Τι γίνεται με τον RXV2600 και τον Νακα;

Andronidis Akis said:
Kαι εγω δεν μπορω να καταλαβω τον λογο τον οποιο θελουν 20 εργασιμες !!
Ειναι απλο
1 μερα για να γινει η αιτηση επιστροφης χρηματων και να παει στο αρμοδιο γραφειο
5 μερες για να παει στο αρμοδιο γραφειο γιατι απο λαθος πηγε στην τεχνικη εξυπηρετηση
7 μερες για να παει απο εκεινο το γραφειο στον υπευθυνο να την υπογραψει
και αλλες
7 μερες γιατι αυτος οταν υπογραφει τα βαζει στο 3ο συρτατι και οχι στο 2ο που ερχονται και τις ψαχνουν. Εκτος αν αυτος που θα παει να ψαξει ειναι τσακαλι και την βρει καμια μερα νωριτερα... λεμε τωρα
 

Θάνος Φούντας

AVClub Addicted Member
22 June 2006
1,878
Και γιατί δεν έχουν ιδέα του τί σημαίνει "σεβασμός στον πελάτη" και δεν αντιλαμβάνονται ότι στην ουσία έχουν δανειστεί τα χρήματά σου και τα χρησιμοποιούν χωρίς τη συγκατάθεσή σου...
 

AlexGlyfada

New member
21 June 2006
21
Απάντηση: Re: Απάντηση: Τι γίνεται με τον RXV2600 και τον Νακα;

Λαμπαδαριου Παναγιωτης said:
Ειναι απλο
1 μερα για να γινει η αιτηση επιστροφης χρηματων και να παει στο αρμοδιο γραφειο
5 μερες για να παει στο αρμοδιο γραφειο γιατι απο λαθος πηγε στην τεχνικη εξυπηρετηση
7 μερες για να παει απο εκεινο το γραφειο στον υπευθυνο να την υπογραψει
και αλλες
7 μερες γιατι αυτος οταν υπογραφει τα βαζει στο 3ο συρτατι και οχι στο 2ο που ερχονται και τις ψαχνουν. Εκτος αν αυτος που θα παει να ψαξει ειναι τσακαλι και την βρει καμια μερα νωριτερα... λεμε τωρα
Χαχαχαχαχαχαχα!!!!...κι ο ΦΠΑ;...μπα σε καλο μας γελάσαμε και σήμερα...λοιπον παιδια καλα νεα...οι υποψιες μου οτι ο δικος μου ειναι μεσα στην προπωλημενη παρτιδα του Νακα επαληθευτηκαν και αύριο απόγευμα ή Δευτερα παραλαμβάνω...καλορίζικος μου κι αν ξαναματαπαραγγείλω και πληρώσω χωρίς να έχω παραλάβει να μαστιγωθω και να μου ριχτει αλάτι στις πληγες...α και καλο μου ξεμπερδεμα στο στησιμο του home cinema...ρε που μπλέξαμε