Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το μέγεθος μετράει...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Δαμιανός Δημητριάδης" data-source="post: 7206" data-attributes="member: 206"><p>Διάβασα πρόσφατα στο βιβλίο 'Ο πατέρας μας DSch' το παρακάτω απόσπασμα, από την εισήγηση του Χρένικωφ στο Α' συνέδριο σοβιετικών συνθετών, το 1948:</p><p></p><p><em>Ακολουθώντας το παράδειγμα δυτικών 'δημιουργών' του γκροτέσκο, ο νεαρός Σοστακόβιτς αφιέρωνε πολλές δυνάμεις στο να ηδονίζεται με την κοινοτοπία, τη χυδαιότητα, το ποταπό, ειδικότερα στα μπαλέτα του πάνω σε σοβιετικά θέματα.</em></p><p><em></em></p><p><em>Σε δυο όπερες του - Η μύτη και η λαίδη Μάκβεθ - εκδηλώνεται έντονα ένας άγαρμπος νατουραλισμός και κάποιες εξπρεσιονιστικές αρρωστημένες υπερβολές...</em></p><p><em></em></p><p><em>Με την έβδομη συμφωνία έγινε φανερό οτι η μουσική σκέψη του εστιάζει στην απόδοση του κακού προσώπου του φασισμού και του κόσμου της υποκειμενικής στοχαστικότητας και όχι στην αποδοση των θετικών χαρακτήρων των σοβιετικών πολιτών. Η εκφραστική αφαιρετικότητα και ο κοσμοπολιτισμός της μουσικής γλώσσας του Σοστακόβιτς, ο οποίος στη διάρκεια του πολέμου δεν έθεσε ως στόχο την ενασχόληση με τον εθνικό μουσικό λόγο, δεν βοήθησαν την έβδομη συμφωνία να βρει τη θέση της ανάμεσα στο σοβιετικό λαό.</em></p><p></p><p>Χωρίς σχόλια...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Δαμιανός Δημητριάδης, post: 7206, member: 206"] Διάβασα πρόσφατα στο βιβλίο 'Ο πατέρας μας DSch' το παρακάτω απόσπασμα, από την εισήγηση του Χρένικωφ στο Α' συνέδριο σοβιετικών συνθετών, το 1948: [I]Ακολουθώντας το παράδειγμα δυτικών 'δημιουργών' του γκροτέσκο, ο νεαρός Σοστακόβιτς αφιέρωνε πολλές δυνάμεις στο να ηδονίζεται με την κοινοτοπία, τη χυδαιότητα, το ποταπό, ειδικότερα στα μπαλέτα του πάνω σε σοβιετικά θέματα. Σε δυο όπερες του - Η μύτη και η λαίδη Μάκβεθ - εκδηλώνεται έντονα ένας άγαρμπος νατουραλισμός και κάποιες εξπρεσιονιστικές αρρωστημένες υπερβολές... Με την έβδομη συμφωνία έγινε φανερό οτι η μουσική σκέψη του εστιάζει στην απόδοση του κακού προσώπου του φασισμού και του κόσμου της υποκειμενικής στοχαστικότητας και όχι στην αποδοση των θετικών χαρακτήρων των σοβιετικών πολιτών. Η εκφραστική αφαιρετικότητα και ο κοσμοπολιτισμός της μουσικής γλώσσας του Σοστακόβιτς, ο οποίος στη διάρκεια του πολέμου δεν έθεσε ως στόχο την ενασχόληση με τον εθνικό μουσικό λόγο, δεν βοήθησαν την έβδομη συμφωνία να βρει τη θέση της ανάμεσα στο σοβιετικό λαό.[/I] Χωρίς σχόλια... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Το μέγεθος μετράει...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…