Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
Toshiba 40L2836DG : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="trabakoulas" data-source="post: 1058397434" data-attributes="member: 6877"><p>Παιδιά καλησπέρα</p><p>Ζητάω εξάρχής συγνώμη για το post που δεν έχει να κάνει ακριβώς με την τηλεόραση, αλλά με το κατάστημα</p><p>Αλλά θα ήθελα μια γνώμη από εσάς γιατί δεν ξέρω τι να κάνω πια</p><p></p><p>Συνοπτικά:</p><p>- Στις 02-09-2019 τελικά έκανα αίτηση υπαναχώρησης για να την γυρίσω πίσω</p><p>- Στις 09-09-2019 είχα την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα (you.gr) να επιβεβαιώσουν την υπαναχώρηση. Δεν τους ανέφερα λόγο μιας και δεν χρειάζεται για την υπαναχώρηση και για να μην το κάνω πιο πολύπλοκο</p><p>- Στις 10-09-2019 τους αναφέρω πως έχει και 1-2 μικρά θεματάκια, το φως που βγαίνει στο κάτω μέρος του panel δηλαδή όπως είχα γράψει κι εδώ στο από πάνω post και ότι είναι ξεκολλημένη λίγο η οθόνη στις κάτω γωνίες.</p><p>Μου λένε μην ανησυχείτε θα τα δούνε στον έλεγχο ότι είναι και μου στέλνουν τη φόρμα επιστροφής/υπαναχώρησης να τη συμπληρώσω και να τη δώσω μαζί με την τηλεόραση στην επιστροφή</p><p>- Στις 11-09-2019 επέστρεψα την τηλεόραση εγώ ο ίδιος, περνώντας από την Infoquest και τους τα αναφέρω πάλι τα θεματάκια να τα δούνε</p><p>- Στις 12-09-2019 με πήρανε τηλέφωνο, λέγοντάς μου πως το πρόβλημα ήταν εργοστασιακό και θα σταλεί στο service για έλεγχο</p><p>- Στις 25-09-2019 αποφασίζω να κάνω μια καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ενημερώνοντας για το συμβάν, για να είμαι καλυμμένος κάπως, γιατί όλο αυτό το διάστημα (2 βδομάδες) από τη στιγμή που το επέστρεψα απλά μου λέγανε περιμένουμε απάντηση από το service και γενικά ήτανε στο "θα δούμε..". Τους είχα ενημερώσει πως θα έκανα καταγγελία, ενώ τους την είχα κοινοποιήσει κιόλας</p><p>- Στις 14-10-2019!!! κι ενώ στο τηλέφωνο ακόμα είμαστε στο "περιμένουμε απάντηση από το service" ("θα δούμε.." δηλαδή πάνω από ένα μήνα μετά) μου στέλνει το υπουργείο την απάντηση του καταστήματος η οποία εν ολίγοις αναφέρει την απάντηση του service, η οποία ήρθε στις 26-6-2019!! (20 μέρες πριν) πως η τηλεόραση έχει 70 ώρες λειτουργίας και ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΟΘΟΝΗ και η θέση του καταστήματος είναι πως την έσπασα εγώ. Οκ να δεχτώ να μη μου κάνουν την υπαναχώρηση γιατί είχε κάποιες ώρες λειτουργίες, αλλά μου βγάζουνε την τηλεόραση εκτός εγγύησης, πως την έσπασα εγώ από κακομεταχείριση, ότι έχει χτυπήματα και να την παραλάβω σπασμένη όπως είναι!!</p><p></p><p>Θεωρητικά αύριο περιμένω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο από το you, αλλά δεν περιμένω να βγει άκρη, γιατί η γραμμή του καταστήματος είναι αυτή, πως την έσπασα εγώ την τηλεόραση και θα έπρεπε να τους το είχα πει από την αρχή ότι είχε αυτό το θέμα, το οποίο παρεπιπτόντως δεν είχε προσέξει κανείς άλλος από τα 6 άτομα που είχανε δει την τηλεόραση.</p><p>Θέλω να πω δεν ήμουν καν σίγουρος πως θα το θεωρούσαν ελάττωμα, πόσο μάλλον σπάσιμο, αν αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα κιόλας η απάντηση του service, γιατί δεν το γνωρίζω ούτε αυτό.</p><p>Ειλικρινά σκέφτομαι πως μπορεί να την σπάσανε οι ίδιοι μετά για να μην αχοληθούνε.</p><p></p><p>Στη γενική γραμματεία καταναλωτή μου λένε δεν μπορούν να κάνουν κάτι.</p><p>Παιδιά πραγματικά θα εκτιμούσα μια γνώμη, γιατί δεν ξέρω πως μπορώ να βρω το δίκιο μου πια..</p><p>Όλο αυτό το διάστημα από τη στιγμή της επιστροφής το κατάστημα επί της ουσίας με αγνοεί. Στις 26 τους απάντησε το service, μέχρι τις 14 που μου έστειλε την απάντηση η ΓΓΚ, μου λέγανε ακόμα δεν έχουμε νεότερα, δεν μας έχει απαντήσει το service, περιμένουμε..</p><p>Και να σκεφτεί κανείς ότι προτίμησα το you σαν πιο επώνυμο/αξιόπιστο κατάστημα στην περίπτωση που ω μη γένετο χρειαστεί κάτι</p><p></p><p>Ειλικρινά συγνώμη και για το μακροσκελές post.</p><p>Θα εκτιμούσα κάθε γνώμη/βοήθεια!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trabakoulas, post: 1058397434, member: 6877"] Παιδιά καλησπέρα Ζητάω εξάρχής συγνώμη για το post που δεν έχει να κάνει ακριβώς με την τηλεόραση, αλλά με το κατάστημα Αλλά θα ήθελα μια γνώμη από εσάς γιατί δεν ξέρω τι να κάνω πια Συνοπτικά: - Στις 02-09-2019 τελικά έκανα αίτηση υπαναχώρησης για να την γυρίσω πίσω - Στις 09-09-2019 είχα την πρώτη τηλεφωνική επικοινωνία με το κατάστημα (you.gr) να επιβεβαιώσουν την υπαναχώρηση. Δεν τους ανέφερα λόγο μιας και δεν χρειάζεται για την υπαναχώρηση και για να μην το κάνω πιο πολύπλοκο - Στις 10-09-2019 τους αναφέρω πως έχει και 1-2 μικρά θεματάκια, το φως που βγαίνει στο κάτω μέρος του panel δηλαδή όπως είχα γράψει κι εδώ στο από πάνω post και ότι είναι ξεκολλημένη λίγο η οθόνη στις κάτω γωνίες. Μου λένε μην ανησυχείτε θα τα δούνε στον έλεγχο ότι είναι και μου στέλνουν τη φόρμα επιστροφής/υπαναχώρησης να τη συμπληρώσω και να τη δώσω μαζί με την τηλεόραση στην επιστροφή - Στις 11-09-2019 επέστρεψα την τηλεόραση εγώ ο ίδιος, περνώντας από την Infoquest και τους τα αναφέρω πάλι τα θεματάκια να τα δούνε - Στις 12-09-2019 με πήρανε τηλέφωνο, λέγοντάς μου πως το πρόβλημα ήταν εργοστασιακό και θα σταλεί στο service για έλεγχο - Στις 25-09-2019 αποφασίζω να κάνω μια καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή ενημερώνοντας για το συμβάν, για να είμαι καλυμμένος κάπως, γιατί όλο αυτό το διάστημα (2 βδομάδες) από τη στιγμή που το επέστρεψα απλά μου λέγανε περιμένουμε απάντηση από το service και γενικά ήτανε στο "θα δούμε..". Τους είχα ενημερώσει πως θα έκανα καταγγελία, ενώ τους την είχα κοινοποιήσει κιόλας - Στις 14-10-2019!!! κι ενώ στο τηλέφωνο ακόμα είμαστε στο "περιμένουμε απάντηση από το service" ("θα δούμε.." δηλαδή πάνω από ένα μήνα μετά) μου στέλνει το υπουργείο την απάντηση του καταστήματος η οποία εν ολίγοις αναφέρει την απάντηση του service, η οποία ήρθε στις 26-6-2019!! (20 μέρες πριν) πως η τηλεόραση έχει 70 ώρες λειτουργίας και ΣΠΑΣΜΕΝΗ ΟΘΟΝΗ και η θέση του καταστήματος είναι πως την έσπασα εγώ. Οκ να δεχτώ να μη μου κάνουν την υπαναχώρηση γιατί είχε κάποιες ώρες λειτουργίες, αλλά μου βγάζουνε την τηλεόραση εκτός εγγύησης, πως την έσπασα εγώ από κακομεταχείριση, ότι έχει χτυπήματα και να την παραλάβω σπασμένη όπως είναι!! Θεωρητικά αύριο περιμένω να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο από το you, αλλά δεν περιμένω να βγει άκρη, γιατί η γραμμή του καταστήματος είναι αυτή, πως την έσπασα εγώ την τηλεόραση και θα έπρεπε να τους το είχα πει από την αρχή ότι είχε αυτό το θέμα, το οποίο παρεπιπτόντως δεν είχε προσέξει κανείς άλλος από τα 6 άτομα που είχανε δει την τηλεόραση. Θέλω να πω δεν ήμουν καν σίγουρος πως θα το θεωρούσαν ελάττωμα, πόσο μάλλον σπάσιμο, αν αναφέρεται στο συγκεκριμένο θέμα κιόλας η απάντηση του service, γιατί δεν το γνωρίζω ούτε αυτό. Ειλικρινά σκέφτομαι πως μπορεί να την σπάσανε οι ίδιοι μετά για να μην αχοληθούνε. Στη γενική γραμματεία καταναλωτή μου λένε δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Παιδιά πραγματικά θα εκτιμούσα μια γνώμη, γιατί δεν ξέρω πως μπορώ να βρω το δίκιο μου πια.. Όλο αυτό το διάστημα από τη στιγμή της επιστροφής το κατάστημα επί της ουσίας με αγνοεί. Στις 26 τους απάντησε το service, μέχρι τις 14 που μου έστειλε την απάντηση η ΓΓΚ, μου λέγανε ακόμα δεν έχουμε νεότερα, δεν μας έχει απαντήσει το service, περιμένουμε.. Και να σκεφτεί κανείς ότι προτίμησα το you σαν πιο επώνυμο/αξιόπιστο κατάστημα στην περίπτωση που ω μη γένετο χρειαστεί κάτι Ειλικρινά συγνώμη και για το μακροσκελές post. Θα εκτιμούσα κάθε γνώμη/βοήθεια! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
Toshiba 40L2836DG : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…