Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="svellinis" data-source="post: 553197" data-attributes="member: 6923"><p>Καλησπερα συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσια τα προιοντα που πουλουνται εντος της Ευρωπαικης ενωσης πρεπει να συνοδευονται απο οδηγιες χρησης γραμμενες σε ολες τις γλωσσες των χωρων της Ευρωπαικης ενωσεως σε διαφορετικη περιπτωση ο χρηστης δεν ευθυνεται για την κακη χρηση του προιοντος και η πωλητρια εταιρεια πρεπει να καλυψει το προιον στα πλαισια της εγγυησης αυτο εχει κριθει στο παρελθον απο τα Ελληνικα δικαστηρια και υπαρχει δεδικασμενο.</p><p>Να μιλησεις απο κοντα με τον κυριο στην toshiba και να του αναφερεις οτι γνωριζεις τα δικαιωματα σου και θα απευθυνθεις σε δικηγορο και σε ενωσεις καταναλωτων (Ινκα).</p><p>Κυριε Νασο εαν υπαρξει επικοινωνια να τους τονισετε την μη υπαρξη οδηγιων χρησης στα Ελληνικα.</p><p>Δεν ειμαι δικηγορος αλλα γνωριζω το θεμα και οταν αγοραζω κατι χαιρομαι ιδιαιτερα οταν δεν βλεπω Ελληνικες οδηγιες</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svellinis, post: 553197, member: 6923"] Καλησπερα συμφωνα με την ισχυουσα νομοθεσια τα προιοντα που πουλουνται εντος της Ευρωπαικης ενωσης πρεπει να συνοδευονται απο οδηγιες χρησης γραμμενες σε ολες τις γλωσσες των χωρων της Ευρωπαικης ενωσεως σε διαφορετικη περιπτωση ο χρηστης δεν ευθυνεται για την κακη χρηση του προιοντος και η πωλητρια εταιρεια πρεπει να καλυψει το προιον στα πλαισια της εγγυησης αυτο εχει κριθει στο παρελθον απο τα Ελληνικα δικαστηρια και υπαρχει δεδικασμενο. Να μιλησεις απο κοντα με τον κυριο στην toshiba και να του αναφερεις οτι γνωριζεις τα δικαιωματα σου και θα απευθυνθεις σε δικηγορο και σε ενωσεις καταναλωτων (Ινκα). Κυριε Νασο εαν υπαρξει επικοινωνια να τους τονισετε την μη υπαρξη οδηγιων χρησης στα Ελληνικα. Δεν ειμαι δικηγορος αλλα γνωριζω το θεμα και οταν αγοραζω κατι χαιρομαι ιδιαιτερα οταν δεν βλεπω Ελληνικες οδηγιες [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…