Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="petasis" data-source="post: 553552" data-attributes="member: 154"><p>Ναι, αλλά το burn-in δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο στις LCD. Είναι μάλιστα ένας από τους λόγους που αγοράζουμε LCD έναντι των πλάσμα. Τώρα, αν οι toshiba έχουν πρόβλημα λόγω κατασκευής και εμφανίζουν αυτό το φαινόμενο, που δεν είναι συνηθισμένο για τα προϊόντα αυτής της τεχνολογία, ο κατασκευαστής πρέπει να ενημερώσει τον αγοραστή. Αν το έκανε με το μάνουαλ, είναι μερικώς καλυμμένοι, γιατί υπάρχει και ο αντίλογος ότι ο καταναλωτής δεν το γνώριζε κατά την στιγμή της αγοράς (όπως με τα ελαττωματικά πιξελς, που κανονικά πρέπει να υπάρχει ανακοίνωση στο σημείο πώλησης...)</p><p></p><p>Πάντως νομίζω μπορείς να πιέσεις περισσότερο μέσω των media markt. Μπορεί να παραπονούμαστε λίγο για τις τιμές, αλλά νομίζω ότι σε θέματα υποστήριξης προσπαθούν να προσέξουν τον πελάτη. Αν δουν ότι σε μια μάρκα υπάρχει πρόβλημα, και ότι ο εισαγωγέας δεν καλύπτει τον πελάτη, ίσως ξανασκεφθούν αν θα την ξαναβάλουν στο ράφι...</p><p></p><p>Πάντως μου κάνει εντύπωση... Burn-in σε LCD??</p><p>Έχει αναφερθεί ξανά ανάλογο περιστατικό;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petasis, post: 553552, member: 154"] Ναι, αλλά το burn-in δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο στις LCD. Είναι μάλιστα ένας από τους λόγους που αγοράζουμε LCD έναντι των πλάσμα. Τώρα, αν οι toshiba έχουν πρόβλημα λόγω κατασκευής και εμφανίζουν αυτό το φαινόμενο, που δεν είναι συνηθισμένο για τα προϊόντα αυτής της τεχνολογία, ο κατασκευαστής πρέπει να ενημερώσει τον αγοραστή. Αν το έκανε με το μάνουαλ, είναι μερικώς καλυμμένοι, γιατί υπάρχει και ο αντίλογος ότι ο καταναλωτής δεν το γνώριζε κατά την στιγμή της αγοράς (όπως με τα ελαττωματικά πιξελς, που κανονικά πρέπει να υπάρχει ανακοίνωση στο σημείο πώλησης...) Πάντως νομίζω μπορείς να πιέσεις περισσότερο μέσω των media markt. Μπορεί να παραπονούμαστε λίγο για τις τιμές, αλλά νομίζω ότι σε θέματα υποστήριξης προσπαθούν να προσέξουν τον πελάτη. Αν δουν ότι σε μια μάρκα υπάρχει πρόβλημα, και ότι ο εισαγωγέας δεν καλύπτει τον πελάτη, ίσως ξανασκεφθούν αν θα την ξαναβάλουν στο ράφι... Πάντως μου κάνει εντύπωση... Burn-in σε LCD?? Έχει αναφερθεί ξανά ανάλογο περιστατικό; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
ΤΟSHIBA REGZA 42'', 7 μηνών έβγαλε γραμμή στην οθόνη. Λένε δεν το καλύπτει η εγγύηση
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…