Μετά απο συνεχείς προσκλήσεις απ τον Σπύρο και αναβολές καταφέραμε να οργανώσουμε το ταξίδι στην Σουηδία μαζί με τον συνάδελφο και συναγωνιστή Πάνο Τσιτιμάκη.
Το ταξίδι είχε διάρκεια τρεις μέρες και μετά απ αυτές, εγώ τουλάχιστον νοιώθω ακόμα μουδιασμένος και αμήχανος.
Πρώτ απο όλα θα βάλω το Σπύρο σαν άνθρωπο. Καταπληκτικός, φιλόξενος, ευγενικός, αεικίνητος, υπομονετικός, γεναιόδωρος. Παίρνοντας άδεια απ την δουλειά του ήταν μαζί μας όλες τις ώρες με όρεξη 20χρονου να μας δώσει ότι παραπάνω μπορεί. Πραγματικά ένας άθρωπος που σε σκλαβώνει!
Μετά τον Σπύρο μουσικόφιλο με ψαγμένη δισκοθήκη και ιδιαίτερα βαθιές αναζητήσεις για μουσικές.
Τον Σπύρο audiophile, με μηχανές ιστορικές που όλες έχουν κάτι μοναδικό να δείξουν. Απο pickup Thorens, δέκτες HH Scott κ.α. μέχρι τις μεγάλες του αγάπες τα ηχεία και τις μονάδες της Altec Lancing.
Τον Σπύρο φίλο της αυτοκίνησης. Γνωστός σε πολλούς για τον τρελό του έρωτα με τα Alfasud και γενικότερα τα Alfa Romeo, έχει στην συλλογή του τρεις Alfasud και άλλες δύο Alfa να υπάρχουν.
Το σύστημα του Σπύρου:
Πηγές, Sony Playstation, Grundig RT-40.
Προ: SS με τροφοδοσία απο μπαταρίες.
Cross: λαμπάτο για τον διαχωρισμό των μπάσων.
Τελικοί: λαμπάτος PP με Telefunken EL34, Leak PP με GE ΚΤ66, κάποιος SS για τα μπάσα.
Ηχεία: καμπίνα 816 με Altec 416 15” για μπάσο-mid bass, tractrix με Altec 288-16G για μεσαία, Electrovoice για πρίμα και τέλος Electrovoice 30”!!! για το χαμηλό.
Καλώδια: τηλεόρασης για IC, μονόκλωνος χαλκός με μόνωση Teflon για τα ηχεία.
Το άκουσμα.
Μετά απο 30 λεπτά περίπου μου χρειάζεται ο λαμπάτος τελικός να έρθει στα ίσια του το άκουσμα είναι πολύ ξεκούραστο και ταυτόχρονα δυναμικό. Μπορείς να ακούς για ώρες χωρίς να σε προκαλεί το σύστημα αλλά μόνο το έργο. Και για να ξεκαθαρίσω κάτι απ την αρχή, στα συστήματα όπως του Σπύρου στοιχεία που αναμασάμε καθημερινά δεν έχουν χώρο. Δεν υπάρχει η γυμνή ανάλυση υπάρχει σώμα. Δεν υπάρχει η απόλυτη εικόνα υπάρχει δυναμική. Οπως ακριβώς σε ένα ζωντανό. Σ αυτό το μονοπάτι βρίσκεται το σύστημα και κατά την γνώμη μου είναι το σωστό.
Ενα σημείο που χρειάζεται διόρθωση είναι το δέσιμο με τα 30άρια που ενώ σε κάποια κομμάτια ακούγεται πολύ καλό σε επόμενο χάνεται το δέσιμο. Αλλά και χωρίς τα 30άρια σε λειτουργία το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικότατο αν το επιτρέπει το πρόγραμμα.
Συνέχεια της παρουσίασης αργότερα, μαζί με τα cd που έπαιξαν.
Το ταξίδι είχε διάρκεια τρεις μέρες και μετά απ αυτές, εγώ τουλάχιστον νοιώθω ακόμα μουδιασμένος και αμήχανος.
Πρώτ απο όλα θα βάλω το Σπύρο σαν άνθρωπο. Καταπληκτικός, φιλόξενος, ευγενικός, αεικίνητος, υπομονετικός, γεναιόδωρος. Παίρνοντας άδεια απ την δουλειά του ήταν μαζί μας όλες τις ώρες με όρεξη 20χρονου να μας δώσει ότι παραπάνω μπορεί. Πραγματικά ένας άθρωπος που σε σκλαβώνει!
Μετά τον Σπύρο μουσικόφιλο με ψαγμένη δισκοθήκη και ιδιαίτερα βαθιές αναζητήσεις για μουσικές.
Τον Σπύρο audiophile, με μηχανές ιστορικές που όλες έχουν κάτι μοναδικό να δείξουν. Απο pickup Thorens, δέκτες HH Scott κ.α. μέχρι τις μεγάλες του αγάπες τα ηχεία και τις μονάδες της Altec Lancing.
Τον Σπύρο φίλο της αυτοκίνησης. Γνωστός σε πολλούς για τον τρελό του έρωτα με τα Alfasud και γενικότερα τα Alfa Romeo, έχει στην συλλογή του τρεις Alfasud και άλλες δύο Alfa να υπάρχουν.
Το σύστημα του Σπύρου:
Πηγές, Sony Playstation, Grundig RT-40.
Προ: SS με τροφοδοσία απο μπαταρίες.
Cross: λαμπάτο για τον διαχωρισμό των μπάσων.
Τελικοί: λαμπάτος PP με Telefunken EL34, Leak PP με GE ΚΤ66, κάποιος SS για τα μπάσα.
Ηχεία: καμπίνα 816 με Altec 416 15” για μπάσο-mid bass, tractrix με Altec 288-16G για μεσαία, Electrovoice για πρίμα και τέλος Electrovoice 30”!!! για το χαμηλό.
Καλώδια: τηλεόρασης για IC, μονόκλωνος χαλκός με μόνωση Teflon για τα ηχεία.
Το άκουσμα.
Μετά απο 30 λεπτά περίπου μου χρειάζεται ο λαμπάτος τελικός να έρθει στα ίσια του το άκουσμα είναι πολύ ξεκούραστο και ταυτόχρονα δυναμικό. Μπορείς να ακούς για ώρες χωρίς να σε προκαλεί το σύστημα αλλά μόνο το έργο. Και για να ξεκαθαρίσω κάτι απ την αρχή, στα συστήματα όπως του Σπύρου στοιχεία που αναμασάμε καθημερινά δεν έχουν χώρο. Δεν υπάρχει η γυμνή ανάλυση υπάρχει σώμα. Δεν υπάρχει η απόλυτη εικόνα υπάρχει δυναμική. Οπως ακριβώς σε ένα ζωντανό. Σ αυτό το μονοπάτι βρίσκεται το σύστημα και κατά την γνώμη μου είναι το σωστό.
Ενα σημείο που χρειάζεται διόρθωση είναι το δέσιμο με τα 30άρια που ενώ σε κάποια κομμάτια ακούγεται πολύ καλό σε επόμενο χάνεται το δέσιμο. Αλλά και χωρίς τα 30άρια σε λειτουργία το αποτέλεσμα είναι ικανοποιητικότατο αν το επιτρέπει το πρόγραμμα.
Συνέχεια της παρουσίασης αργότερα, μαζί με τα cd που έπαιξαν.
Attachments
Last edited: