Twisters [2024]

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    12

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,761
Εκεί ψηλά.....
Αμφισβητείς το mkv σαν container και ισχυρίζεσαι ότι είναι απωλεστικό φορματ που δεν έπρεπε. Αν αμφισβητούσες την διαδικασία που πιθανόν να χρησιμοποιείται για να σμικρυνθεί ένα αρχείο προηγούμενος θα είχε μια λογική η σκέψη σου.

Διαβαζετε τι γραφω ? Να σας τα ξαναβαλω γιατι μαλλον δεν τα διαβαζετε.


Ειπα οτι την δουλεια που εχουν κανει στο sound design δεν μπορει να την κρινει καποιος παρα μονο αν εχει την επισημη εμπορικη εκδοση του προιοντος και οχι μια πειρατικη εκδοση οπως αυτες για τις οποιες συζηταμε .
Γιατι εκει εκ των πραγματων υπαρχει πιθανη αλλοιωση η οποια δεν μπορει να εξακριβωθει απο κανεναν παρα μονο στους αρχικους authors του προιοντος.

Ετσι νομιζει ο κοσμος που τα χρησιμοποιει και δεν εχει ασχοληθει καθολου με τον τροπο που γινεται . Υπαρχει δηλαδη η σκεψη οτι επειδη δεν συμπιεζει κανεις τα δεδομενα αυτα που παιρνεις απο το BR σου ειναι ακριβως η ιδια ποιοτητα.

Αμ δε.......

Remux δεν σημαινει οτι παιρνεις την ιδια ακριβως συσταση εικονας και ηχου ασχετως αν δεν εφαρμοσεις συμπιεση.

Σημαινει οτι διαλυεις το προηγουμενο container (ΒR) και το επανασυνδεεις σε αλλο container (REmux) εφαρμοζωντας ενα σκασμο παραμετρους.

Εμ ακριβως ειναι εκει το προβλημα.....

Οτι αναθεμα και αν ολοι οσοι το κανουν εχουν σχεση με τον ηχο μιας ταινιας και τι streams θα παρουν και πως θα τα παραμετροποιησουν στην μεταβαση τους.


Για την τεχνικη ακολουθια και αυτο ποy προκυπτει μιλαω εγω κατι εντελως διαφορετικο.
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,761
Εκεί ψηλά.....
Το mkv είναι lossless σε ήχο και εικόνα. Τέλος. Είναι ένα ευέλικτο container στο όποιο μπορείς να επέμβεις ΟΧΙ για να κάνεις απωλεστική συμπίεση σε ήχο και εικόνα αλλά για να διαγράψεις η να προσθέσεις αρχεία όπως είναι αλλά αρχεία ήχου - γλώσσες, αλλά αρχεία εικόνας και υποτίτλων που δεν χρειάζονται και έτσι μικραίνει και το συνολικό μέγεθος.

Η διαδικασια του Demux- Remux κανει unmultiplex ολα τα audio streams (localization και διαφορετικα mix formats) και μετα ξανακανουν downmix και remux στο νέο render.

Kαλα εως εδω ?

Αυτο σημαινει οτι τα δυο streams εικονας και ηχου ξαναπλεκονται στο νεο container .

Kαλα εως εδω ?

Αυτο που δεν καταταλαβαινετε μαλλον διαβαζοντας ας πουμε τα specs του stream με το mediainfo app και να σας φαινονται ιδια αρα "πανομοιοτυπα με την BR πηγη ειναι οτι δεν γνωριζει κανεις τι settings εχει βάλει στο encoding quality ο καθε τυχαρπαστος που αντιγραφει ενα δισκακι.


Το να συνεχίζετε αυτή η συζήτησι και να συζητούμε αυτά που ισχυρίζεσαι είναι εντελώς παράλογο.

Και επισης σε εναν διαλογο αν αυτος ειναι το επιζητουμενο να μην υπαρχουν τετοιοι χαρακτηρισμοι ετσι ?

Εγω για να απαντησω αυτα που ηξερα επιδερμικα ρωτησα ανθρωπους του χωρου που ασχολουνται με authoring και mastering.

Αν θες να μου πεις εσυ τι πηγη εχεις (ή αν ειναι η εργασια σου ο ηχος ακομα καλυτερα) μας λες.
 
  • Like
Reactions: leonkoum

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,270
Ο φίλος kosh όπως είναι ξεκάθαρο αναφέρεται στα settings που έχουν γίνει όταν γίνεται η μεταφορά. Το βρισκω πολυ λογικό. 9 στις 10 πάντως τα settings αυτά είναι στάνταρτ από αυτούς που το κάνουν σχεδόν κατ' επάγγελμα ώστε να μην έχουν παραποίηση του ήχου τουλάχιστον στο μικροτερο αρχείο από τα δύο βασικά (εικόνα -ηχος) . Και δεν ξέρω βέβαια πόσο αυτά τα settings αν είναι "λάθος" μπορούν να υποβαθμίσουν και να αλλάξουν εντελώς τον original ηχο. Τώρα αν έπεσε η συγκεκριμένη ταινία στα χέρια ενός κομπογιαννίτη... Θα το μάθουμε μόνο από κάποιον που έχει δει το br. (Για τις εκδόσεις από τις διάφορες πλατφόρμες δεν αναφέρομαι καθόλου γιατί εκεί και αν γίνεται κατακρεούργηση των αρχείων). ...

Πάντως γεγονός είναι ότι οι μηχανικοί ήχου και οι σκηνοθέτες σε παρα πολλές περιπτώσεις αδιαφορούν για τον ήχο στις παραγωγές τους. Κάντε ένα απλό τεστ και θα το διαπιστώσετε. Βάλτε μια ταινία και αφήστε να παίξουν μόνο τα ηχεία οροφής πχ. Η τα πίσω. Θα εκπλαγειτε από την υποβάθμιση μέχρι ανυπαρξία πληροφορίας στα περιφερειακά κανάλια.
 
  • Like
Reactions: leonkoum and Kosh

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,761
Εκεί ψηλά.....
Αυτο εχει να κανει με την τεχνικη τους επαρκεια τους στο επαγγελματικο κομματι.

Σκηνοθετες που δεν κατεχουν πολυ τα τεχνικα συνηθως αφηνονται στα χερια των τεχνικων κινηματογραφου (sound designer, sound editor οσον αφορα τον ηχο, Dop, post production οσον αφορα την εικονα) με οτι αυτο συνεπαγεται. Αν ο συνεργατης τους ειναι διαμαντι τοτε αυτο θα βγει και στην ταινια . Αν ειναι μετριος (να το πω ευγενικα) τοτε δεν υπαρχει αλλη γραμμη αμυνας για να διασωθει το sound design παρα μονο οταν ερθει η ωρα του μιξαζ οπου εκει ή θα εγκριθει οτι εχει γινει ή θα το ξαναπιασουν απο την αρχη αν εχουν απαιτησεις απο τον εαυτο τους.
 
  • Like
Reactions: klamia71

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,270
Κρίνοντας από τις περισσότερες παραγωγές τώρα τελευταίων χρόνων δεν πρέπει να πολύ ενδιαφέρονται.... 🤔.. από που να το πιάσεις...
 

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
28,581
Παλλήνη
To εισαι λαθος ψαξτο χωρις κανενα τεχνικο επιχειρημα δεν μου λεει τιποτα.

Σε αυτο που λεω ποιο ειναι το λαθος ?

Ο Συριος σε εμενα λεει για την προελευση του remux απο το BR . Ε χαιρω πολυ

Για την τεχνικη ακολουθια και αυτο ποy προκυπτει μιλαω εγω κατι εντελως διαφορετικο.

Προσπαθουμε να σου εξηγησουμε, οτι απο τεχνικης αποψης, ενα remux αρχειο BR θα ειναι ακριβες lossless αντιγραφο του original.
Ενα remux ειναι ουσιαστικα ενα rip του Blu-ray σε ενα αλλο container format, συνηθως MKV, εχοντας αφαιρεσει οτιδηποτε αλλο πλην της ταινιας, του ηχου και των υποτιτλων.
 
  • Like
Reactions: king2009

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,974
Ο ορισμός του remux είναι η απλή μεταφορά δεδομένων σε άλλο container, χωρίς transcoding, “untouched” δλδ.

Έχει που μάλλον υπάρχει η σύγχυση είναι ότι τα εργαλεία με τα οποία γίνεται αυτό, επιτρέπουν (και) το «να βάλεις χερι».

Οποτε, αν έχει κάνει πατάτα ο «author», ναι, υπάρχει θέμα.

Γι αυτό υπάρχουν ομάδες που κάνουν συνήθως αυτή τη δουλειά, που, όπως αναφέρθηκε, είναι «τυποποιημένη» και επίσης «ελέγχεται» όταν ανεβαίνουν σε σοβαρά «μέρη».
 
  • Like
Reactions: takisot

king2009

Supreme Member
5 December 2008
4,112
Μπορεις να βαλεις χερι προφανως αλλα για αυτο λεμε τον ορο REMUX που σημαινει ατοφιο video/sound stream απο το original BR χωρις καμια επεμβαση. Το REMUX αυτο συμβολιζει προφανως υπαρχουν και 4K που δεν ειναι remux συνηθως εκει γινεται συμπιεση στο video stream ποτε δεν εχω δει σε 4Κ αρχειο να γινει συμπιεση στο bitrate του ηχου δεν εχει νοημα προφανως. Αυτο γινεται συνηθως στα μικρα <10gb αρχεια και παλι κυριως στο video steam πανε και οχι στο audio stream. Το Twisters επειδη το ειδα 2 φορες μου αρεσε πολυ ειχε σημεια που ηταν κορυφη ο ηχος και αλλα που καπως χανονταν μιας και ειχαν δωσει DB στους διαλογους. Το ειδα με 5.1 ηχοσυστημα και με καλα ακουστικα και τις 2 φορες αυτα τα σημεια ειχαν θεμα το ιδιο θεμα εχει ακριβως και το αυθεντικο BR μιας και μιλαμε για REMUX. Οι σκηνες με μονο τους ανεμοστροβιλους χωρις διαλογους ειναι μια χαρα και με δυναμη και στα πισω ηχεια ενος αυτες με διαλογους ειναι λιγο στο βαθος.
 

klamia71

AVClub Addicted Member
5 November 2007
2,270
για να κανω μια συγκριση ... ειδα το τελευταιο Misson imposible 2 φορες και μια το twisters. αν βαθμολογησω την ποιοτητα του ηχου στο ενα και στο αλλο - και τα δυο remux - τοτε θα ητα 10 - 5. νοξιζω ειναι φανερο που παει ο καθε βαθμος.
 

Kosh

AVClub Fanatic
7 September 2006
95,761
Εκεί ψηλά.....
Προσπαθουμε να σου εξηγησουμε, οτι απο τεχνικης αποψης, ενα remux αρχειο BR θα ειναι ακριβες lossless αντιγραφο του original.
Ενα remux ειναι ουσιαστικα ενα rip του Blu-ray σε ενα αλλο container format, συνηθως MKV, εχοντας αφαιρεσει οτιδηποτε αλλο πλην της ταινιας, του ηχου και των υποτιτλων.

Αυτο ειναι το ιδανικο αν αυτος που το κανει ξερει τι κανει.

Ενας απλος χρηστης που κανει παρανομη χρηση ενος remux αρχειου λοιπον (αρα δεν εχει το BR για να συγκρινει) δεν μπορει να ειναι σιγουρος οτι αυτο που ακουει ειναι και αυτο που ηταν στο δισκακι.


Γι αυτό υπάρχουν ομάδες που κάνουν συνήθως αυτή τη δουλειά, που, όπως αναφέρθηκε, είναι «τυποποιημένη» και επίσης «ελέγχεται» όταν ανεβαίνουν σε σοβαρά «μέρη».

Προκειται για σπουδαγμενα παιδια δηλαδη :p
 
  • Haha
Reactions: spcav

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,974
Ενας απλος χρηστης που κανει παρανομη χρηση ενος remux αρχειου λοιπον (αρα δεν εχει το BR για να συγκρινει) δεν μπορει να ειναι σιγουρος οτι αυτο που ακουει ειναι και αυτο που ηταν στο δισκακι.

Και στο bd rip μπορεί να γίνει πατάτα.

Δεν μπορείς να είσαι σίγουρος για τπτ σε αυτή τη ζωή 😋
 

Αντώνης-Κ

AVClub Addicted Member
22 June 2007
2,131
Δεν υπάρχουν εργαλεία ούτε ρυθμίσεις που να κάνουν απωλεστική συμπίεση αρχείου mkv. Όποια απωλεστική συμπίεση έγινε πάνω στο αρχικό αρχείο εικόνας και ήχου έγινε προτού αυτό μετατραπεί σε mkv.

Και πρακτικά δεν υπάρχουν απωλεστικά αρχεία ήχου στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει το μικρό αρχείο γνήσιο ήχου ac3 με το μέγιστο bit rate 640kb/s και σε μεγάλα αρχεία προστίθεται και το HD format ήχου. Όποια συμπίεση γίνεται, αυτή κυρίως είναι στο αρχείο video που έχει και το περισσότερο μέγεθος. Το να κάνουμε υποθέσεις ότι έγινε επέμβαση στο αρχείο ήχου και ακούμε κάτι άλλο από αυτό που ήθελε ο σκηνοθέτης αυτά τα σενάρια δεν στέκουν.
Και μην ξεχνάτε ότι πριν μερικά χρονιά ακούγατε dvd ac3 με 384kbps η 448 kb/s και δε διαμαρτυρήθηκε κανένας.
 
  • Like
Reactions: king2009

king2009

Supreme Member
5 December 2008
4,112
Δεν υπάρχουν εργαλεία ούτε ρυθμίσεις που να κάνουν απωλεστική συμπίεση αρχείου mkv. Όποια απωλεστική συμπίεση έγινε πάνω στο αρχικό αρχείο εικόνας και ήχου έγινε προτού αυτό μετατραπεί σε mkv.

Και πρακτικά δεν υπάρχουν απωλεστικά αρχεία ήχου στις περισσότερες περιπτώσεις υπάρχει το μικρό αρχείο γνήσιο ήχου ac3 με το μέγιστο bit rate 640kb/s και σε μεγάλα αρχεία προστίθεται και το HD format ήχου. Όποια συμπίεση γίνεται, αυτή κυρίως είναι στο αρχείο video που έχει και το περισσότερο μέγεθος. Το να κάνουμε υποθέσεις ότι έγινε επέμβαση στο αρχείο ήχου και ακούμε κάτι άλλο από αυτό που ήθελε ο σκηνοθέτης αυτά τα σενάρια δεν στέκουν.
Και μην ξεχνάτε ότι πριν μερικά χρονιά ακούγατε dvd ac3 με 384kbps η 448 kb/s και δε διαμαρτυρήθηκε κανένας.
Τουλαχιστον σουρεαλιστικο μου αρεσει που κρατησε και 2 σελιδες κατι που ειναι στανταρ ολα τα χρονια απο το 2005 που ξεκινησαν τα HD Remux αρχεια και αυτονοητο στους παντες τι ειναι ακριβως το MKV Remux.
Δεν μιλαμε για mp4 avi κτλ μιλαμε για container. Τελος παντων στα της ταινιας μιλαμε για κατι πολυ αξιολογο και διασκεδαστικο μπορει το παλιο να ηταν ενα τικ πιο δυνατο σαν συνολο αλλα και στο νεο κρατησαν δυνατο το κλασικο vibe της ταινιας του 1996.
 

billpeppas

Supreme Member
23 October 2013
7,414
Athens
Από την στιγμή που έχουμε να κάνουμε με container, δεν υφίσταται συμπίεση, ούτε η παραμικρή αλλαγή στο datastream ήχου και εικόνας.
Μπορεί ένα αρχείο τιτλοφορημένο ως "remux" να έχει compressed από end user αρχεία μέσα; Μπορεί.
Αλλά μπορείς να καταλάβεις αν αυτό έχει συμβεί από διάφορους τρόπους.

Κατά τα λοιπά, αν κάνεις demux & remux το remux σε μορφή BR, και έπειτα κάνεις binary compare, θα βγεί 1:1 (εφόσον δεν αλλοιώσεις ούτε τα tags στα streams γιατί γίνεται πλήρης σύγκριση του αρχείου και όχι μόνο των audio/video/subtitle streams).

Και για να κάνεις ένα σωστό 1:1 copy of a disc, δεν χρειάζεται να είσαι επιστήμονας, ούτε τρελλά tools. Υπάρχουν άπειρα guides και tools που σε πάνε χεράκι χεράκι.

Για τους έχοντες ανησυχίες... υπάρχουν και ISO images που είναι 100% disc copy... αγοράζεις το original, και checkάρεις checksums, χαίρεσαι που ματσάρουν, βγάζεις τα συμπεράσματα σου, σου κάνουν wink και οι πληροφορικάριοι :D
 

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
16,974
Στα της ταινίας τώρα:

Το απόλυτο τίποτα (έτσι, απλά).

Οι δε ηθοποιοι, ο ένας πιο τελειωμένος από τον άλλον.

Εικόνα στο 4Κ δισκάκι κάτω του μετρίου και Atmos track μέτριο.
 
  • Like
Reactions: Αντώνης-Κ