Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Uncut Gems
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="superfly" data-source="post: 1058462702" data-attributes="member: 13768"><p><strong>Απάντηση: Uncut Gems (2019)</strong></p><p></p><p>Δύο ταινίες έχει κορώνα στο κεφάλι της τούτη δω.Και για να είμαι πιο συγκεκριμένος δύο σεκάνς,ο οποίες αποτέλεσαν την έμπνευση και σεναριακά και εκτελεστικά.</p><p>Ολόκληρη τη σκηνή από τo Goodfellas όπου ο Ρέι Λιότα περιγράφει την τελευταία μέρα πριν τον πιάσουν (εκεί που προσπαθεί να ξεφύγει από το ελικόπτερο),και ολοκληρη την τελευταία σκηνη του Carlito's Way (μαζί με το φινάλε το οποίο κοπιάρει στεγνά).</p><p>Οι τύποι σκέφτηκαν πως θα ήταν να έπαιρναν αυτές τις δυο σκηνές και να τις έκαναν ολόκληρη ταινία.Στην οποία πατάνε το γκάζι από την αρχή και δεν το αφήνουν καθόλου. </p><p>Ως ιδέα δεν είναι κακή.Απλά με όλη αυτή τη σπίντα χάνεται η ισορροπία στην αφήγηση και καταντάει κουραστική,ιδιαίτερα όταν αυτή η αφήγηση είναι εντελώς γραμμική,χωρίς subplots και χωρίς δεύτερους ρόλους που να "σπάνε" τη μονοτονία της συγκέντρωσης σε ένα χαρακτήρα αποκλειστικά.</p><p>Ο Σάντλερ πάντως είναι καλός σηκώνει την ταινία στις πλάτες του εύκολα και ας φαίνεται ότι δεν έχει και καμιά σπουδαία καθοδήγηση,είναι εντελώς "μονόχρωμος" κάποιες φορές (ιδίως στις-λίγες-σκηνές που απαιτείται μεγαλύτερη συναισθηματική εμπλοκή,η εξομολόγηση στη γυναίκα του ή η σκηνή που καταρρέει και βάζει τα κλάματα π.χ.),αλλά γενικά δένει πολύ καλά με τη γενική "βιασύνη" της ταινίας.</p><p>Γιατί τελικά αυτό ήταν που έφτιαξαν οι δημιουργοί.Ξεκίνησαν να φτιάξουν μια αφόρητα πιεστική κατάσταση και τελικά έφτιαξαν μια βιαστική ιστορία όπου όλα ισοπεδώνονται στο σκοπό της high octane δράσης.</p><p>Δεν υπάρχουν ήρεμα διαλείματα,που να δημιουργούν αντιθέσεις ούτως ώστε όταν η δράση συμβαίνει να φαίνεται ακόμα πιο έντονη,δεν υπάρχει "χρώμα" στους χαρακτήρες ώστε να δημιουργείται συναισθηματική εμπλοκή με τον θεατή.</p><p>Και το κυριότερο είναι τόσο σημαδεμένος από την αρχή ο χαρακτήρας ώστε το φινάλε δείχνει πιο πολύ φυσιολογική εξέλιξη παρά αναπάντεχο,που αυτός ήταν ο στόχος του (το φινάλε του Carlito's Way σε αφήνει ξεκρέμαστο ακριβώς γιατί πριν σε έχει "παραμυθιάσει",ότι μπορεί να τη γλιτώσει ο τύπος). </p><p>Ταινία που την παρακολουθείς,αλλά που δεν δικαιώνει το hype που δημιούργησε σε καμμία περίπτωση.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superfly, post: 1058462702, member: 13768"] [b]Απάντηση: Uncut Gems (2019)[/b] Δύο ταινίες έχει κορώνα στο κεφάλι της τούτη δω.Και για να είμαι πιο συγκεκριμένος δύο σεκάνς,ο οποίες αποτέλεσαν την έμπνευση και σεναριακά και εκτελεστικά. Ολόκληρη τη σκηνή από τo Goodfellas όπου ο Ρέι Λιότα περιγράφει την τελευταία μέρα πριν τον πιάσουν (εκεί που προσπαθεί να ξεφύγει από το ελικόπτερο),και ολοκληρη την τελευταία σκηνη του Carlito's Way (μαζί με το φινάλε το οποίο κοπιάρει στεγνά). Οι τύποι σκέφτηκαν πως θα ήταν να έπαιρναν αυτές τις δυο σκηνές και να τις έκαναν ολόκληρη ταινία.Στην οποία πατάνε το γκάζι από την αρχή και δεν το αφήνουν καθόλου. Ως ιδέα δεν είναι κακή.Απλά με όλη αυτή τη σπίντα χάνεται η ισορροπία στην αφήγηση και καταντάει κουραστική,ιδιαίτερα όταν αυτή η αφήγηση είναι εντελώς γραμμική,χωρίς subplots και χωρίς δεύτερους ρόλους που να "σπάνε" τη μονοτονία της συγκέντρωσης σε ένα χαρακτήρα αποκλειστικά. Ο Σάντλερ πάντως είναι καλός σηκώνει την ταινία στις πλάτες του εύκολα και ας φαίνεται ότι δεν έχει και καμιά σπουδαία καθοδήγηση,είναι εντελώς "μονόχρωμος" κάποιες φορές (ιδίως στις-λίγες-σκηνές που απαιτείται μεγαλύτερη συναισθηματική εμπλοκή,η εξομολόγηση στη γυναίκα του ή η σκηνή που καταρρέει και βάζει τα κλάματα π.χ.),αλλά γενικά δένει πολύ καλά με τη γενική "βιασύνη" της ταινίας. Γιατί τελικά αυτό ήταν που έφτιαξαν οι δημιουργοί.Ξεκίνησαν να φτιάξουν μια αφόρητα πιεστική κατάσταση και τελικά έφτιαξαν μια βιαστική ιστορία όπου όλα ισοπεδώνονται στο σκοπό της high octane δράσης. Δεν υπάρχουν ήρεμα διαλείματα,που να δημιουργούν αντιθέσεις ούτως ώστε όταν η δράση συμβαίνει να φαίνεται ακόμα πιο έντονη,δεν υπάρχει "χρώμα" στους χαρακτήρες ώστε να δημιουργείται συναισθηματική εμπλοκή με τον θεατή. Και το κυριότερο είναι τόσο σημαδεμένος από την αρχή ο χαρακτήρας ώστε το φινάλε δείχνει πιο πολύ φυσιολογική εξέλιξη παρά αναπάντεχο,που αυτός ήταν ο στόχος του (το φινάλε του Carlito's Way σε αφήνει ξεκρέμαστο ακριβώς γιατί πριν σε έχει "παραμυθιάσει",ότι μπορεί να τη γλιτώσει ο τύπος). Ταινία που την παρακολουθείς,αλλά που δεν δικαιώνει το hype που δημιούργησε σε καμμία περίπτωση. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
Uncut Gems
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…