Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Head-Fi
Ακουστικά
Βοήθεια επίλυσης θορύβου στα bluetooth ακουστικά Pioneer SE-MJ771BT
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Kingly22" data-source="post: 1058138720" data-attributes="member: 1205"><p>Καλησπέρα σε όλους.</p><p></p><p></p><p>Μετά από σημερινή μου επίσκεψη στο service, έχω ενημέρωση μόνο για εξέλιξη και όχι για κάποια κατάληξη.</p><p></p><p>Δυστυχώς, απουσίαζε ο τεχνικός που γνωρίζει κι επίσταται του θέματός μου κι εξυπηρετήθηκα από άλλον.</p><p>Του εξήγησα το όλο ιστορικό και τοποθετήθηκα πως για να καταλήξουμε από κοινού και με πλήρη σαφήνεια στο αν τίθεται θέμα με τα ακουστικά ή το USB (?), θα χρειαστεί να γίνει περαιτέρω έλεγχος με άλλο, νέο USB, που είχα αγοράσει και είχα μαζί μου (καινούριο, σφραγισμένο στο κουτί του) και του το έδειξα. Είπα δε, πως καλό θα ήταν να έχουν ένα ζευγάρι ίδια ακουστικά με τα δικά μου, καινούρια, για να τα "τρέξουμε" παράλληλα και από τα αποτελέσματα που θα έχουμε, να μπορεί να δωθεί πιο εύστοχη εικόνα.</p><p></p><p>Με άκουσε προσεκτικά και τοποθετήθηκε ευγενικότατα, πως αφενός γνωρίζει όντως το θέμα από τον συνάδελφό του και ξεκάθαρα ομολογούν κι εκείνοι πως το συναντάνε για πρώτη φορά.</p><p>Το ερευνούν, δηλαδή, με την τακτική "trial and error" και μέχρι τώρα μόνο εικασίες μπορούν να κάνουν, χωρίς να μπορούν να δώσουν σαφή απάντηση και να έχουν οριστική/σταθερή θέση..</p><p>Αναφέρθηκε πως γενικότερα με 3rd party συσκευές (πχ. dongles) ενδέχεται να υπάρχουν θέματα τέτοιου είδους, χωρίς όμως να μπορεί να το επιβεβαιώσει και προσέθεσε πως το ευκολότερο για εκείνους θα ήταν να πάνε σε αντικατάσταση με καινούρια ακουστικά και να τελειώνει εκεί το θέμα, όμως, τόνισε πως αν πρόβλημα εμφανιστεί και στο επόμενο καινούριο ζεύγος, η θέση τους επί του προβλήματος δε θα ήταν ξεκάθαρη απέναντι στον πελάτη.</p><p></p><p>Τέλος, μου ζήτησε αφενός να του αφήσω εκεί το νέο USB dongle και αφετέρου περισσότερο χρόνο για να το ερευνήσουν και να επανέλθουν.</p><p></p><p>Θα αναμένω κι εγώ, λοιπόν, νεότερά τους και εννοείται πως θα επανέλθω με νέα ενημέρωση, που μακάρι να είναι θετική και οριστική.</p><p></p><p></p><p>Ευχαριστώ!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kingly22, post: 1058138720, member: 1205"] Καλησπέρα σε όλους. Μετά από σημερινή μου επίσκεψη στο service, έχω ενημέρωση μόνο για εξέλιξη και όχι για κάποια κατάληξη. Δυστυχώς, απουσίαζε ο τεχνικός που γνωρίζει κι επίσταται του θέματός μου κι εξυπηρετήθηκα από άλλον. Του εξήγησα το όλο ιστορικό και τοποθετήθηκα πως για να καταλήξουμε από κοινού και με πλήρη σαφήνεια στο αν τίθεται θέμα με τα ακουστικά ή το USB (?), θα χρειαστεί να γίνει περαιτέρω έλεγχος με άλλο, νέο USB, που είχα αγοράσει και είχα μαζί μου (καινούριο, σφραγισμένο στο κουτί του) και του το έδειξα. Είπα δε, πως καλό θα ήταν να έχουν ένα ζευγάρι ίδια ακουστικά με τα δικά μου, καινούρια, για να τα "τρέξουμε" παράλληλα και από τα αποτελέσματα που θα έχουμε, να μπορεί να δωθεί πιο εύστοχη εικόνα. Με άκουσε προσεκτικά και τοποθετήθηκε ευγενικότατα, πως αφενός γνωρίζει όντως το θέμα από τον συνάδελφό του και ξεκάθαρα ομολογούν κι εκείνοι πως το συναντάνε για πρώτη φορά. Το ερευνούν, δηλαδή, με την τακτική "trial and error" και μέχρι τώρα μόνο εικασίες μπορούν να κάνουν, χωρίς να μπορούν να δώσουν σαφή απάντηση και να έχουν οριστική/σταθερή θέση.. Αναφέρθηκε πως γενικότερα με 3rd party συσκευές (πχ. dongles) ενδέχεται να υπάρχουν θέματα τέτοιου είδους, χωρίς όμως να μπορεί να το επιβεβαιώσει και προσέθεσε πως το ευκολότερο για εκείνους θα ήταν να πάνε σε αντικατάσταση με καινούρια ακουστικά και να τελειώνει εκεί το θέμα, όμως, τόνισε πως αν πρόβλημα εμφανιστεί και στο επόμενο καινούριο ζεύγος, η θέση τους επί του προβλήματος δε θα ήταν ξεκάθαρη απέναντι στον πελάτη. Τέλος, μου ζήτησε αφενός να του αφήσω εκεί το νέο USB dongle και αφετέρου περισσότερο χρόνο για να το ερευνήσουν και να επανέλθουν. Θα αναμένω κι εγώ, λοιπόν, νεότερά τους και εννοείται πως θα επανέλθω με νέα ενημέρωση, που μακάρι να είναι θετική και οριστική. Ευχαριστώ! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Head-Fi
Ακουστικά
Βοήθεια επίλυσης θορύβου στα bluetooth ακουστικά Pioneer SE-MJ771BT
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…