Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Βοηθεια. Καμμενα pixel ή οχι;
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Geoav75" data-source="post: 1058836956" data-attributes="member: 30982"><p>Οταν ειχα θεμα τον περασμενο Σεπτεμβρη με την TV (Samsung 65MU6122) αγορασμενη απο ΜΜ τον Ιουνη του 18 και οντας εντος εγγυησης (μεσω της ασφαλιστικης) με πηραν τηλ για να μου πουνε να τους την πακεταρω και να την παραλαβουν ετοιμη και τους εξηγησα οτι δε χωραει να ανεβει με το ασανσερ στον 4ο και ουτε ειχα σκοπο να κατσω να φαω παιδεμα να την πακεταρω μονος μου τελευταια στιγμη και (αφου ηταν συνδεδεμενη μεχρι την ωρα παραλαβης) . Ετυχε βασικα επειδη ειχα χωρο στην αποθηκη να κρατησω το κουτι και τα φελιζολ και ολα. Αλλα οπως και οι ιδιοι συμφωνησαν ΔΕΝ ημουν υποχρεωμενος. Οταν καποια στιγμη αρχισε να τσιναει αυτος απο την ασφαλιστικη που του ειπα οτι θα πρεπει οι μεταφορεις να πακεταρουν την tv στην εισοδο, τον ρωτησα απλα τι θα συνεβαινε αν δεν ειχα το κουτι, δε θα εστελναν αυτοι κουτι για να την πακεταρουν? Παραδεχτηκε οτι ναι και εληξε το θεμα.</p><p>Βεβαια σε μενα ειχε ερθει ηδη τεχνικος στο σπιτι, ειχε δει οτι το πανελ ειχε χαλασει (ειχε κανει αποχρωματισμο σε ενα σημειο στο κεντρο και δεξια) και με ειχαν ηδη ενημερωσει οτι θα παραλαμβαναν την τηλεοραση και θα μου εκοβαν πιστωτικο στο καταστημα για το 75% της αξιας της tv (λογω του οτι ηταν ηδη στον 5ο χρονο).</p><p>Απ'οσο ξερω, ως πελατης δεν εχεις ΚΑΜΙΑ υποχρεωση να κρατησεις το κουτι για να πακεταρεις την TV για τυχον προβλημα της εντος εγγυησης.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Geoav75, post: 1058836956, member: 30982"] Οταν ειχα θεμα τον περασμενο Σεπτεμβρη με την TV (Samsung 65MU6122) αγορασμενη απο ΜΜ τον Ιουνη του 18 και οντας εντος εγγυησης (μεσω της ασφαλιστικης) με πηραν τηλ για να μου πουνε να τους την πακεταρω και να την παραλαβουν ετοιμη και τους εξηγησα οτι δε χωραει να ανεβει με το ασανσερ στον 4ο και ουτε ειχα σκοπο να κατσω να φαω παιδεμα να την πακεταρω μονος μου τελευταια στιγμη και (αφου ηταν συνδεδεμενη μεχρι την ωρα παραλαβης) . Ετυχε βασικα επειδη ειχα χωρο στην αποθηκη να κρατησω το κουτι και τα φελιζολ και ολα. Αλλα οπως και οι ιδιοι συμφωνησαν ΔΕΝ ημουν υποχρεωμενος. Οταν καποια στιγμη αρχισε να τσιναει αυτος απο την ασφαλιστικη που του ειπα οτι θα πρεπει οι μεταφορεις να πακεταρουν την tv στην εισοδο, τον ρωτησα απλα τι θα συνεβαινε αν δεν ειχα το κουτι, δε θα εστελναν αυτοι κουτι για να την πακεταρουν? Παραδεχτηκε οτι ναι και εληξε το θεμα. Βεβαια σε μενα ειχε ερθει ηδη τεχνικος στο σπιτι, ειχε δει οτι το πανελ ειχε χαλασει (ειχε κανει αποχρωματισμο σε ενα σημειο στο κεντρο και δεξια) και με ειχαν ηδη ενημερωσει οτι θα παραλαμβαναν την τηλεοραση και θα μου εκοβαν πιστωτικο στο καταστημα για το 75% της αξιας της tv (λογω του οτι ηταν ηδη στον 5ο χρονο). Απ'οσο ξερω, ως πελατης δεν εχεις ΚΑΜΙΑ υποχρεωση να κρατησεις το κουτι για να πακεταρεις την TV για τυχον προβλημα της εντος εγγυησης. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Βοηθεια. Καμμενα pixel ή οχι;
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…