Εγώ δεν ξέρω αν είναι απαράδεκτο ή όχι, ούτε είμαι σίγουρος για την εγκυρότητα των Linn forums (των οποίων είμαι μέλος), διότι υπερτονίζεται η ανάγκη inhouse προϊόντων και θάβονται όλα τα άλλα, κατά κανόνα.
Ο MG-1 (τον οποίον ζαχαρώνω τον τελευταίο καιρό αφού άκουσα τον μοναδικό απ'ότι ξέρω εν Ελλάδι όχι πριν από πολύ καιρό πάνω σε ένα Lenco), δεν είναι πολύ βαρύτερος απ'ότι ένας Ekos οπότε προσωπικά δεν θα ήμουν τόσο βιαστικός να χαρακτηρίσω...
Από την άλλη δεν θα τον έβαζα στο Sondek μου (ούτε στο Oracle μου), διότι απλά δεν θα μου άρεσε σαν αισθητική, θα τον έβαζα όμως (και αυτό μάλλον θα κάνω στο Lenco).
Περισσότερο προβληματισμένος θα ήμουν προσωπικά σε αυτούς τους τύπους βραχιόνων (και είμαι) με το αεροσυμπιεστή και τον θόρυβο (αν δεν μπορείς να τον τοποθετήσεις σε άλλο δωμάτιο), και με το σωληνάκι που σίγουρα παίζει ρόλο στην λειτουργία της ανάρτησης (αν επιμένει να τον τοποθετήσει κανείς επάνω σε πικάπ με ανάρτηση).
Πάντως έχει μείνει στην ιστορία και στα αυτιά πολλών από μας το πως ακούγονταν το Oracle με Eminent Technology... θεϊκός ήχος για την εποχή...
Φυσικά και παίζει ρόλο η ενεργός μάζα πχ ο MG-1 έχει χαμηλής μάζας βραχίωνα, αλλά είναι πιο εύκολο το ταίριασμα μπορείς να προσθέσεις βάρος στην κεφαλή, και να αυξήσεις ή να μειώσεις την πίεση.
Φυσικά όλοι αυτοί οι βραχίονες έχουν VTA on the fly... που διευκολύνει αφάνταστα.
ΟΙ δύο πιο οικονομικοί και εξαιρετικοί βραχίωνες παράλληλης μετατόπισης είναι ο
MG-1 και ο
Terminator T3Pro.