Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="makfil" data-source="post: 1057400662" data-attributes="member: 25754"><p>Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει όταν λήξει η δέσμευσή σου και δεν έχεις ενδιαφερθεί για την ανανέωση του συμβολαίου με νέα προσφορά.</p><p>Αυτή η διαδικασία ακολουθείται από κάθε πάροχο και είναι λογικό, αφού έχει λήξει το συμβόλαιο με την όποια έκπτωση είχε ο συνδρομητής.</p><p>Αυτό που υποστήριξα, και αποδεικνύεται ότι δεν το γνώριζες, είναι ότι στη Forthnet μπορείς να διαπραγματευτείς τον τελευταίο μήνα της δέσμευσής σου (και όχι μετά τη λήξη, όπως κάνει η Wind) και να συνεχίσεις με την νέα συμφωνία, αντί να χρεωθείς το κανονικό τιμολόγιο, έστω και για ένα μήνα.</p><p></p><p>Τη διαδικασία αυτή έκανα και κάνω με τη Forthnet, για κάθε γραμμή που συνεχίζω να διατηρώ σ' αυτήν, ενώ σε μια γραμμή που έκανα φορητότητα στην Wind πριν από 1,5 χρόνο, για να βάλω vdsl από KV (που δεν δίνει η Forhnet, αναιτιολόγητα), βίωσα τη (νέα, σ' εμένα) πολιτική της να διαπραγματεύεται το νέο συμβόλαιο ΜΕΤΑ τη λήξη της δέσμευσης, με αποτέλεσμα να χρεώνεται ο συνδρομητής, τουλάχιστον 1 μήνα με το κανονικό τιμολόγιο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="makfil, post: 1057400662, member: 25754"] Αυτό που περιγράφεις συμβαίνει όταν λήξει η δέσμευσή σου και δεν έχεις ενδιαφερθεί για την ανανέωση του συμβολαίου με νέα προσφορά. Αυτή η διαδικασία ακολουθείται από κάθε πάροχο και είναι λογικό, αφού έχει λήξει το συμβόλαιο με την όποια έκπτωση είχε ο συνδρομητής. Αυτό που υποστήριξα, και αποδεικνύεται ότι δεν το γνώριζες, είναι ότι στη Forthnet μπορείς να διαπραγματευτείς τον τελευταίο μήνα της δέσμευσής σου (και όχι μετά τη λήξη, όπως κάνει η Wind) και να συνεχίσεις με την νέα συμφωνία, αντί να χρεωθείς το κανονικό τιμολόγιο, έστω και για ένα μήνα. Τη διαδικασία αυτή έκανα και κάνω με τη Forthnet, για κάθε γραμμή που συνεχίζω να διατηρώ σ' αυτήν, ενώ σε μια γραμμή που έκανα φορητότητα στην Wind πριν από 1,5 χρόνο, για να βάλω vdsl από KV (που δεν δίνει η Forhnet, αναιτιολόγητα), βίωσα τη (νέα, σ' εμένα) πολιτική της να διαπραγματεύεται το νέο συμβόλαιο ΜΕΤΑ τη λήξη της δέσμευσης, με αποτέλεσμα να χρεώνεται ο συνδρομητής, τουλάχιστον 1 μήνα με το κανονικό τιμολόγιο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…