Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tolias" data-source="post: 1057402103" data-attributes="member: 30147"><p><strong>Απάντηση: Re: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL</strong></p><p></p><p>Και αυτό δεν είναι το χειρότερο.</p><p></p><p>Χθες άνοιξα και είδα για πρώτη φορά χρέωση για κάποια προγράμματα που δεν είχα ζητήσει. Για το συμβόλαιο σταθερού μου. Αμέσως θυμήθηκα αυτό το μήνυμα, και πήρα την WIND για να ρωτήσω. Ήταν ενεργοποίηση ενός πακέτου 300 λεπτών μόνο σε κινητά WIND και Q. Μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκαν αυτόματα σε όλους τους συνδρομητές από τον Μάιο, και υπήρχε ειδοποίηση και στον λογαριασμό για αυτό. Φυσικά δεν υπήρχε τίποτα γιατί ελέγχω πάντα όλον τον λογαριασμό που παίρνω, και έχω ζητήσει και αναλυτικό έγγραφο λογαριασμό που είχαν προσπαθήσει παλιότερα να απενεργοποιήσουν. </p><p>Επίσης είδα πρώτη φορά χρέωση για την αναγνώριση κλήσεων που δεν είχα δει παλιότερα να υπάρχει. Αν και μου είπε ότι υπάρχει εδώ και έναν χρόνο, αλλά το ένοχο ύφος που μου μίλαγε δεν με έπεισε.</p><p>Και μία χρέωση για ψηφιακές ευκολίες που πάλι δεν είχα ποτέ δει. Και εδώ μου είπε ότι υπάρχει εδώ και έναν χρόνο. Αποκλείεται να μην το είχα δει γιατί δεν ήξερα καν τι ήταν αυτό. Θα το είχα προσέξει αμέσως αφού δεν ξέρω καν τι ήταν αυτό. Μου είπε ότι είναι φραγή, αναμονή, εκτροπή κτλ. Όλα αυτά μαζί περίπου 2-3 ευρώ. Τα απενεργοποίησα εκτός από την αναμονή που χρειάζομαι. Ρώτησα αν θα πάρω τα λεφτά πίσω, αλλά μου είπαν ότι για τα 300 λεπτά είχα ειδοποιηθεί εδώ και έναν μήνα και θα έπρεπε να είχα διαφωνήσει από τότε. Για τα άλλα είπε ότι υπάρχουν εδώ και έναν χρόνο, οπότε δεν επιστρέφονται λεφτά.</p><p>Δεν ήθελα να τσακωθώ μαζί του, γιατί δεν έχω ακούσει ποτέ άνθρωπο να μιλάει τόσο ένοχα και απολογητικά. Εξάλλου απλός υπάλληλος των 500 ευρώ είναι, δεν αποφασίζει αυτός. Απλά του είπα ότι είμαι μέλος φόρουμ τεχνολογίας, έχω ήδη δει και άλλα μηνύματα που λένε αυτό ακριβώς το πράγμα, και αναγκαστικά θα το αναφέρω και εγώ. Μεγάλο λάθος που θα βλάψει πολύ την εικόνα της εταιρίας, γιατί έχουν να φάνε πολύ κράξιμο από πολύ κόσμο που θα τα δει ξαφνικά στον λογαριασμό του. Και η κουβέντα έμεινε εκεί.</p><p>Φαντάσου τι ζόρια τραβάνε για να αναγκάζονται να κάνουν τέτοια κόλπα. Σου λέει οι περισσότεροι δεν θα τα προσέξουν καν, απλά θα εισπράττουμε μεγαλύτερους λογαριασμούς.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tolias, post: 1057402103, member: 30147"] [b]Απάντηση: Re: Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL[/b] Και αυτό δεν είναι το χειρότερο. Χθες άνοιξα και είδα για πρώτη φορά χρέωση για κάποια προγράμματα που δεν είχα ζητήσει. Για το συμβόλαιο σταθερού μου. Αμέσως θυμήθηκα αυτό το μήνυμα, και πήρα την WIND για να ρωτήσω. Ήταν ενεργοποίηση ενός πακέτου 300 λεπτών μόνο σε κινητά WIND και Q. Μου είπαν ότι ενεργοποιήθηκαν αυτόματα σε όλους τους συνδρομητές από τον Μάιο, και υπήρχε ειδοποίηση και στον λογαριασμό για αυτό. Φυσικά δεν υπήρχε τίποτα γιατί ελέγχω πάντα όλον τον λογαριασμό που παίρνω, και έχω ζητήσει και αναλυτικό έγγραφο λογαριασμό που είχαν προσπαθήσει παλιότερα να απενεργοποιήσουν. Επίσης είδα πρώτη φορά χρέωση για την αναγνώριση κλήσεων που δεν είχα δει παλιότερα να υπάρχει. Αν και μου είπε ότι υπάρχει εδώ και έναν χρόνο, αλλά το ένοχο ύφος που μου μίλαγε δεν με έπεισε. Και μία χρέωση για ψηφιακές ευκολίες που πάλι δεν είχα ποτέ δει. Και εδώ μου είπε ότι υπάρχει εδώ και έναν χρόνο. Αποκλείεται να μην το είχα δει γιατί δεν ήξερα καν τι ήταν αυτό. Θα το είχα προσέξει αμέσως αφού δεν ξέρω καν τι ήταν αυτό. Μου είπε ότι είναι φραγή, αναμονή, εκτροπή κτλ. Όλα αυτά μαζί περίπου 2-3 ευρώ. Τα απενεργοποίησα εκτός από την αναμονή που χρειάζομαι. Ρώτησα αν θα πάρω τα λεφτά πίσω, αλλά μου είπαν ότι για τα 300 λεπτά είχα ειδοποιηθεί εδώ και έναν μήνα και θα έπρεπε να είχα διαφωνήσει από τότε. Για τα άλλα είπε ότι υπάρχουν εδώ και έναν χρόνο, οπότε δεν επιστρέφονται λεφτά. Δεν ήθελα να τσακωθώ μαζί του, γιατί δεν έχω ακούσει ποτέ άνθρωπο να μιλάει τόσο ένοχα και απολογητικά. Εξάλλου απλός υπάλληλος των 500 ευρώ είναι, δεν αποφασίζει αυτός. Απλά του είπα ότι είμαι μέλος φόρουμ τεχνολογίας, έχω ήδη δει και άλλα μηνύματα που λένε αυτό ακριβώς το πράγμα, και αναγκαστικά θα το αναφέρω και εγώ. Μεγάλο λάθος που θα βλάψει πολύ την εικόνα της εταιρίας, γιατί έχουν να φάνε πολύ κράξιμο από πολύ κόσμο που θα τα δει ξαφνικά στον λογαριασμό του. Και η κουβέντα έμεινε εκεί. Φαντάσου τι ζόρια τραβάνε για να αναγκάζονται να κάνουν τέτοια κόλπα. Σου λέει οι περισσότεροι δεν θα τα προσέξουν καν, απλά θα εισπράττουμε μεγαλύτερους λογαριασμούς. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…