Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tolias" data-source="post: 1057595337" data-attributes="member: 30147"><p>Η αλήθεια είναι ότι με την τεχνική υποστήριξη της WIND δεν έχω συναντήσει σοβαρό πρόβλημα. Γενικά δεν έχω συναντήσει πρόβλημα με όσους έχω μιλήσει παίρνοντας εγώ τηλέφωνο την WIND για να ρωτήσω κάτι. Παλιότερα ήμουν δυσαρεστημένος με την απόδοση της ADSL γραμμής μου και ρώτησα την τεχνική υποστήριξη αν υπάρχει πρόβλημα. Έψαξαν την γραμμή και είπαν ότι βάσει της περιοχής και της απόστασης από το κέντρο, που τα βρήκαν μόνοι τους, δεν μπορώ να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα. Δεν ξέρω όμως αν μπορούν να υπολογίσουν την απόδοση μίας μελλοντικής σύνδεσης, και μάλιστα VDSL.</p><p>Το πρόβλημα που είχα εγώ και κατήγγειλα ήταν με αυτούς που με παίρνουν μόνοι τους, εξ ονόματος της WIND. Οι πλασιέ της WIND, ειδικά τους εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτοί κάνουν τέρατα.</p><p>Πρόσφατα πέρασα την ταλαιπωρία να λήγουν σχεδόν ταυτόχρονα τα συμβόλαια και της σταθερής μου, και της κινητής. Έπαιρναν 2-3 τηλέφωνα την ημέρα. Μου πρότειναν προσφορές που δεν μπορούσα να εξακριβώσω ότι ισχύουν, αφού ήταν δικές τους και δεν ήταν επίσημα προγράμματα της εταιρίας. Μου έδιναν λάθος στοιχεία, ότι δήθεν ένα πακέτο μου ήταν συνδεδεμένο με κάτι άλλο στο πρόγραμμα, όποτε έπρεπε να ανανεώσω το συμβόλαιο με τους όρους που μου πρότειναν κτλ. Τους έδειχνα τι ακριβώς ισχύει, ότι μου λένε ψέματα, και απαίτησα να μην με ξαναπάρουν τα συγκεκριμένα άτομα. Μία φορά κάποιος ενεργοποίησε από μόνος του ένα πακέτο που μου πρότεινε, αν και επέμενα ότι δεν θέλω. Βασικά βασιζόταν σε ένα από τα ψεύτικα στοιχεία που προείπα, όποτε δεν χρειαζόταν και το πακέτο που μου έλεγε. Ήταν κάτι σαν προσωρινή επέκταση συμβολαίου για να μην χάσω κάποια έκπτωση που μου εμφάνιζε. Μόνο που η έκπτωση σχετιζόταν με άλλο πράγμα, όχι με αυτό που μου έλεγε. Παρόλα αυτά το ενεργοποίησε. Το κατάλαβα, και πήρα αμέσως και το απενεργοποίησα. Και απείλησα και με μήνυση.</p><p>Στο τέλος δεν απαντούσα καν στα τηλέφωνα από WIND. Μέχρι που ανανέωσα με αυτά που ήθελα, και ησύχασα.</p><p>Δηλαδή, δεν υπάρχει θέμα με τους υπαλλήλους της WIND. Όταν παίρνει ο ίδιος ο πελάτης στην WIND. Το πρόβλημα είναι με αυτούς που παίρνουν εξ ονόματος της WIND. Τους εξωτερικούς πλασιέ. Μάλλον αμοίβονται με το κομμάτι, κάθε νέο συμβόλαιο δηλαδή, και δεν διστάζουν να πουν οτιδήποτε.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tolias, post: 1057595337, member: 30147"] Η αλήθεια είναι ότι με την τεχνική υποστήριξη της WIND δεν έχω συναντήσει σοβαρό πρόβλημα. Γενικά δεν έχω συναντήσει πρόβλημα με όσους έχω μιλήσει παίρνοντας εγώ τηλέφωνο την WIND για να ρωτήσω κάτι. Παλιότερα ήμουν δυσαρεστημένος με την απόδοση της ADSL γραμμής μου και ρώτησα την τεχνική υποστήριξη αν υπάρχει πρόβλημα. Έψαξαν την γραμμή και είπαν ότι βάσει της περιοχής και της απόστασης από το κέντρο, που τα βρήκαν μόνοι τους, δεν μπορώ να έχω μεγαλύτερη ταχύτητα. Δεν ξέρω όμως αν μπορούν να υπολογίσουν την απόδοση μίας μελλοντικής σύνδεσης, και μάλιστα VDSL. Το πρόβλημα που είχα εγώ και κατήγγειλα ήταν με αυτούς που με παίρνουν μόνοι τους, εξ ονόματος της WIND. Οι πλασιέ της WIND, ειδικά τους εξωτερικούς συνεργάτες. Αυτοί κάνουν τέρατα. Πρόσφατα πέρασα την ταλαιπωρία να λήγουν σχεδόν ταυτόχρονα τα συμβόλαια και της σταθερής μου, και της κινητής. Έπαιρναν 2-3 τηλέφωνα την ημέρα. Μου πρότειναν προσφορές που δεν μπορούσα να εξακριβώσω ότι ισχύουν, αφού ήταν δικές τους και δεν ήταν επίσημα προγράμματα της εταιρίας. Μου έδιναν λάθος στοιχεία, ότι δήθεν ένα πακέτο μου ήταν συνδεδεμένο με κάτι άλλο στο πρόγραμμα, όποτε έπρεπε να ανανεώσω το συμβόλαιο με τους όρους που μου πρότειναν κτλ. Τους έδειχνα τι ακριβώς ισχύει, ότι μου λένε ψέματα, και απαίτησα να μην με ξαναπάρουν τα συγκεκριμένα άτομα. Μία φορά κάποιος ενεργοποίησε από μόνος του ένα πακέτο που μου πρότεινε, αν και επέμενα ότι δεν θέλω. Βασικά βασιζόταν σε ένα από τα ψεύτικα στοιχεία που προείπα, όποτε δεν χρειαζόταν και το πακέτο που μου έλεγε. Ήταν κάτι σαν προσωρινή επέκταση συμβολαίου για να μην χάσω κάποια έκπτωση που μου εμφάνιζε. Μόνο που η έκπτωση σχετιζόταν με άλλο πράγμα, όχι με αυτό που μου έλεγε. Παρόλα αυτά το ενεργοποίησε. Το κατάλαβα, και πήρα αμέσως και το απενεργοποίησα. Και απείλησα και με μήνυση. Στο τέλος δεν απαντούσα καν στα τηλέφωνα από WIND. Μέχρι που ανανέωσα με αυτά που ήθελα, και ησύχασα. Δηλαδή, δεν υπάρχει θέμα με τους υπαλλήλους της WIND. Όταν παίρνει ο ίδιος ο πελάτης στην WIND. Το πρόβλημα είναι με αυτούς που παίρνουν εξ ονόματος της WIND. Τους εξωτερικούς πλασιέ. Μάλλον αμοίβονται με το κομμάτι, κάθε νέο συμβόλαιο δηλαδή, και δεν διστάζουν να πουν οτιδήποτε. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Wind: Broadband εμπειρία νέας γενιάς με VDSL
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…