Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Κατασκευές και τεχνικές
Ξυλότορνος και δημιουργιες.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Παναγιώτης Μελάς" data-source="post: 1058657669" data-attributes="member: 399"><p>Σωστά!</p><p>Αλλά, εξαρτιόταν σε ποιο μέρος γινόταν ο παροπλισμός. Στην Ελλάδα, αν προσπαθούσες να βγάλεις έξω από παροπλισμένο πλοίο αντικείμενα (πόσο μάλλον έναν τόρνο), έπρεπε να περάσεις από τελωνειακό έλεγχο. Και κάτι τέτοιο δεν πέρναγε με τίποτα.</p><p></p><p>Αν πάλι ο παροπλισμός ήταν αλλού, ιδιαίτερα αν μιλάμε όχι για παροπλισμό, αλλά για απόσυρση πλοίου σε scrap yard (για διάλυση και μετατραπή σε παλιοσίδερα, δηλαδή), τότε όποιος μπορούσε να ξηλώσει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ από τον εξοπλισμό του, πριν καταλήξει στο διαλυτήριο, έβγαινε βέβαια κερδισμένος. Όμως, αν το διαλυτήριο βρισκόταν κάπου μακριά στο εξωτερικό, θα ήταν αδύνατο να αφαιρέσεις και μετά να μεταφέρεις στην Ελλάδα ένα τέτοιο αντικείμενο.</p><p></p><p>Είχα την ευκαιρία να αναλάβω την παράδοση δυο μεγάλων tankers, μεγέθους 385.000 τόννων DW, σε διαλυτήριο στην Chittagong του Μπανγκλαντές. Σας πληροφορώ ότι στάθηκε σχεδόν αδύνατο να μπορέσει οποιοσδήποτε από το πλήρωμα να πάρει κάτι μεγάλο μαζί του, που θα κατέληγε στα χέρια των ανθρώπων του διαλυτηρίου. Μόνο κάτι μικρά και ελαφρά πράγματα κατάφεραν κάποιοι να διασώσουν, π.χ. ένα ζευγάρι κυάλια ή έναν εξάντα ή κανένα μικροεργαλείο, που και πάλι υπήρχε ο φόβος να χρυσοπληρωθούν ως δασμοί στο τελωνείο, όταν θα έμπαιναν στην Ελλάδα. Πόσο μάλλον ένας τόρνος!!</p><p></p><p>Σε ένα από τα βαπόρια της ευθύνης μου, ένα επίσης μεγάλο tanker 421.000 τόννων DW, χτισμένο στα ναυπηγεία της Kawasaki στην Ιαπωνία, υπήρχε ένας μικρός επιτραπέζιος τόρνος, όχι στο μηχανουργείο, αλλά στο ηλεκτρολογείο του μηχανοστασίου. Μικρός, τρόπος του λέγειν δηλαδή, αφού είχε μήκος πόντας ένα μέτρο περίπου. Όλοι όσοι είχαν περάσει από εκείνο το βαπόρι (<em>στις αρχές της καριέρας μου σ' εκείνη τη ναυτιλιακή είχα περάσει κι εγώ σαν πρώτος μηχανικός από αυτό</em>) "ζαχάρωναν" αυτό το τορνάκι, ελπίζοντας ότι όταν θα πήγαινε για διάλυση, θα το έπαιρναν.</p><p></p><p>Μάταιες και φρούδες ελπίδες!</p><p></p><p>Το βαπόρι πήγε κι αυτό στο Μπαγκλαντές για διάλυση (<em>δεν ήμουν εγώ που το παρέδωσα, ήταν άλλος συνάδελφος</em>) και το τορνάκι κατέληξε στα χέρια του Μπαγκλαντεσιάνου ιδιοκτήτη του διαλυτηρίου, όπως βέβαια οτιδήποτε άλλο στο βαπόρι. Ακόμα κι αν κάποιος ήθελε να το ξηλώσει και να το πάρει για τον εαυτό του, ήταν παντελώς αδύνατο. Πως να μεταφέρεις από το Μπαγκλαντές στην Ελλάδα ένα τορνάκι που ζύγιζε κοντά 100 κιλά ή και παραπάνω;</p><p></p><p>Άντε, καλό απόγευμα</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Παναγιώτης Μελάς, post: 1058657669, member: 399"] Σωστά! Αλλά, εξαρτιόταν σε ποιο μέρος γινόταν ο παροπλισμός. Στην Ελλάδα, αν προσπαθούσες να βγάλεις έξω από παροπλισμένο πλοίο αντικείμενα (πόσο μάλλον έναν τόρνο), έπρεπε να περάσεις από τελωνειακό έλεγχο. Και κάτι τέτοιο δεν πέρναγε με τίποτα. Αν πάλι ο παροπλισμός ήταν αλλού, ιδιαίτερα αν μιλάμε όχι για παροπλισμό, αλλά για απόσυρση πλοίου σε scrap yard (για διάλυση και μετατραπή σε παλιοσίδερα, δηλαδή), τότε όποιος μπορούσε να ξηλώσει ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ από τον εξοπλισμό του, πριν καταλήξει στο διαλυτήριο, έβγαινε βέβαια κερδισμένος. Όμως, αν το διαλυτήριο βρισκόταν κάπου μακριά στο εξωτερικό, θα ήταν αδύνατο να αφαιρέσεις και μετά να μεταφέρεις στην Ελλάδα ένα τέτοιο αντικείμενο. Είχα την ευκαιρία να αναλάβω την παράδοση δυο μεγάλων tankers, μεγέθους 385.000 τόννων DW, σε διαλυτήριο στην Chittagong του Μπανγκλαντές. Σας πληροφορώ ότι στάθηκε σχεδόν αδύνατο να μπορέσει οποιοσδήποτε από το πλήρωμα να πάρει κάτι μεγάλο μαζί του, που θα κατέληγε στα χέρια των ανθρώπων του διαλυτηρίου. Μόνο κάτι μικρά και ελαφρά πράγματα κατάφεραν κάποιοι να διασώσουν, π.χ. ένα ζευγάρι κυάλια ή έναν εξάντα ή κανένα μικροεργαλείο, που και πάλι υπήρχε ο φόβος να χρυσοπληρωθούν ως δασμοί στο τελωνείο, όταν θα έμπαιναν στην Ελλάδα. Πόσο μάλλον ένας τόρνος!! Σε ένα από τα βαπόρια της ευθύνης μου, ένα επίσης μεγάλο tanker 421.000 τόννων DW, χτισμένο στα ναυπηγεία της Kawasaki στην Ιαπωνία, υπήρχε ένας μικρός επιτραπέζιος τόρνος, όχι στο μηχανουργείο, αλλά στο ηλεκτρολογείο του μηχανοστασίου. Μικρός, τρόπος του λέγειν δηλαδή, αφού είχε μήκος πόντας ένα μέτρο περίπου. Όλοι όσοι είχαν περάσει από εκείνο το βαπόρι ([I]στις αρχές της καριέρας μου σ' εκείνη τη ναυτιλιακή είχα περάσει κι εγώ σαν πρώτος μηχανικός από αυτό[/I]) "ζαχάρωναν" αυτό το τορνάκι, ελπίζοντας ότι όταν θα πήγαινε για διάλυση, θα το έπαιρναν. Μάταιες και φρούδες ελπίδες! Το βαπόρι πήγε κι αυτό στο Μπαγκλαντές για διάλυση ([I]δεν ήμουν εγώ που το παρέδωσα, ήταν άλλος συνάδελφος[/I]) και το τορνάκι κατέληξε στα χέρια του Μπαγκλαντεσιάνου ιδιοκτήτη του διαλυτηρίου, όπως βέβαια οτιδήποτε άλλο στο βαπόρι. Ακόμα κι αν κάποιος ήθελε να το ξηλώσει και να το πάρει για τον εαυτό του, ήταν παντελώς αδύνατο. Πως να μεταφέρεις από το Μπαγκλαντές στην Ελλάδα ένα τορνάκι που ζύγιζε κοντά 100 κιλά ή και παραπάνω; Άντε, καλό απόγευμα [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Κατασκευές και τεχνικές
Ξυλότορνος και δημιουργιες.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…