.....your room is the real loudspeaker you listen to....

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

     

    Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε μαζί τα 15α γενέθλια του AVclub.

    Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021, και ώρα 21:00 θα πραγματοποιήσουμε το πάρτι των γενεθλίων του φόρουμ μας στο ROOT Cafe - bar - Restaurant

     

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

ParisK

Established Member
26 January 2007
146
Εννοείται ότι χωρίς ένα καλό χώρο ακρόασης, απλά θα παιδευόμαστε να φθάσουμε το 50% των δυνατοτήτων ενός ηχείου. Έχω αλλάξει σπίτια επειδή δεν έπαιζαν καλά...
Ο Αlan Shaw, ο σχεδιαστής της Harbeth, πιστεύει πάντως ότι το υλικό του διαφράγματος παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στον ήχο. Ο χώρος μπορεί να προκαλέσει ή να μην προκαλέσει προβλήματα στη σχεδίαση, αλλά ποτέ να λύσει τα δικά της προβλήματα.
Για εμένα, τεράστιας σημασίας είναι η αναπαραγωγή των χαμηλών που εξαρτάται από την φόρτιση της καμπίνας και την αλληλεπίδρασή της με το χώρο. To Monitor 40, για παράδειγμα, θέλει ειδικά κατασκευασμένους χώρους για να μην παρουσιάσει έμφαση στο χαμηλό. Οι κόρνες θέλουν μεγάλη απόσταση, οι γραμμές μεταφοράς αλλάζουν ευκολα συμπεριφορά αναλόγως χώρου, ο Horning έχει βάλει ένα πρωτότυπο ρυθμιστικό για τα μπάσα, το Tannoy Canterbury ρυθμίζεται και αυτό κ.ο.κ.
Κάποιοι από τους πιο προχωρημένους κατασκευαστές, όπως η Gryphon και η B&O, πιστεύουν στην ενεργή προσαρμογή του ηχείου στο χώρο, μέσω μικροφώνου και DSP.
Κατά τα φαινόμενα απόλυτες λύσεις δεν υπάρχουν, έτσι ο καθένας διαλέγει το συμβιβασμό που αντέχει.
 

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Re: Απάντηση: .....your room is the real loudspeaker you listen to....

Ο Αlan Shaw, ο σχεδιαστής της Harbeth, πιστεύει πάντως ότι το υλικό του διαφράγματος παίζει τον σημαντικότερο ρόλο στον ήχο.

Πολύ ενδιαφέρον ειδικά όταν προέρχεται από αυτή τη "σχολή" σκέψης. Πώς το εξηγεί όμως αυτό?
 

analyse_it

Senior Member
17 June 2006
582
Αthens
Τα παρακατω πολυ περιληπτικα

Ξεκινωντας αντιστροφα......


Ο εγκεφαλος επεξεργαζεται την νευρικη ωση που δεν ειναι τιποτα αλλο απο αναστροφη δυναμικου κατα μηκος των νευρωνων...

στις συναψεις των νευρικων κυτταρων ουσιες οπως η ακετυλο-χωλινη και η νορ-αδρεναλινη μεταφερουν την ωση...

η νευρικη ωση ξεκινα απο το τυμπανο του αυτιου (μια μεμβρανη) η οποια παλλεται απο τα ηχητικα κυμματα που προσπιπτουν σ αυτην.....

τα οποια κυμματα εχουν περασει απο τον εξω ακουστικο πορο....

μεχρι να φτασουν εκει εχουν υποστει τις διαφοροποιησεις που λογω των φαινομενων τις κυμματικης (απευθειας κυμματα και ανακλασεις).....

το συνθετο ακουστικο κυμα ξεκινησε απο την ΜΕΜΒΡΑΝΗ του μεγαφωνου.... (επισης και απο τις πλευρες του ηχειου- βαλτε το αυτι σας πανω σε μια πλευρα του ηχειου και θα καταλαβετε......-μερος της γνωστης "κουτιλας")

η μεμβρανη του μεγαφωνου κινηθηκε για να προκαλεσει το ηχητικο κυμα.
Ο τροπος με τον οποιο κινηθηκε η μεμβρανη (οπως και ολα τα παραπανω) ειναι αρκετα πολυπλοκος.
Η μεμβρανη, οπως και καθε αλλο υλικο αποτελειται απο μορια και αυτα απο ατομα (...) τα οποια συνδεονται μεταξυ τους με διαφορα ειδη δεσμων. Δυναμεις συνοχης και συναφειας επιδρουν πανω τους. Επισης αναμεσα στα μορια και αναλογα με την στερεοσκοπικη τοποθετηση των μοριων παρεμβαλλεται αναμεσα τους καποιο...κενο.
Ετσι λοιπον οταν το ηλεκτρικο σημα μεταβληθει στο πηνιο φωνης και το μαγνητικο πεδιο αρχιζει να επιδρα και το πηνιο να κινειται.... ουσιαστικα η μεμβρανη ΤΑΛΑΝΤΩΝΕΤΑΙ . πανω στη μεμβρανη τα δημιουργουμενα ηχητικα κυμματα ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΝΤΑΙ συμφωνα με τους νομους της κυμματικης.

Υπολογιστε στα παραπανω και το γεγονος οτι η μεμβρανη του μεγαφωνου "κρεμεται" απο την αναρτηση (ειναι δηλαδη ΗΔΗ στρεβλωμενη) - οπως επισης και το οτι δεν ειναι ζυγισμενη (δηλαδη το κεντρο βαρους του μεγαφωνου οπως αυτο ειναι κρεμασμενο, δεν ειναι το σημειο στο οποιο επενεργουν οι δυναμεις της αναρτησης- για τον απλο λογο οτι... και στη θεση ηρεμιας να ειναι ζυγισμενο- οταν το μεγαφωνο κινειται αυτη η θεση αλλαζει)

Επομενως, ακουμε απο μεγαφωνα τα οποια ειναι στρεβλωμενα, επισης ταλαντωνονται οταν το μεγαφωνο κινειται.
Στα παραπανω πρεπει να προσθεσουμε την ταλαντωση των τοιχων απο κυμματα χαμηλων κυριως συχνοτητων, τις ανακλασεις των κυμματων πανω στους τοιχους,
Ακυρωσεις κυμματων σε συγκεκριμενα σημεια του χωρου (αρχες κυμματικης- δυο κυμματα μπορουν να "αφαιρεθουν".........())
Το ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ Dopler συμφωνα με το οποιο η συχνοτητα του κυμματος αλλαζει οταν η ηχητικη πηγη κινειται (ισχυει και για τους "κραδασμους" του ιδιου του μεγαφωνου) - γι αυτο βαζουν νευρα πισω απο το μαγνητη........


.........και πολλα αλλα τα οποια ξεχασα να αναφερω ...... και οι γνωσεις μου ειναι περιορισμενες.............


.......και παρακαλω να με διορθωσει οποιος θελει....... συγνωμη αν εχω κανει λαθη, διορθωστε με....

Αυτα εχει παντως η επιστημη, θυμαμαι ενας καθηγητης μας ελεγε οτι ενα συρμα απο τιτανιο που τεντωνεται με μεγαλη δυναμη στην πραγματικοτητα δεν ειναι ευθυ - (επειδη και το ιδιο το συρμα εχει βαρος!!!!!!!!!!!!!)

-bye-
 

analyse_it

Senior Member
17 June 2006
582
Αthens
Υ.Γ δεν ξερω σε ποσα χρονια, αν ο πολιτισμος αυτος επιζησει κλπ κλπ. Οι χαιενταδες του μελλοντος ισως να ακουν με μια ψηφιακη πηγη (δεν ξερω ποια θα ειναι αυτη...), συνδεδεμενη με εναν ψηφιο-νευροωστικο μετατροπεα και το σημα (πιθανως με εμφυτευμα) θα πηγαινει κατευθειαν στο κεντρο ακοης στον εγκεφαλο.
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ......... ΕΛΕΚΤΡΙΣΙΤΙ ΙΖ ΦΙΦΤΙ ΠΕΡΣΕΝΤ ΟΦ ΔΕ ΣΥΣΤΕΜ
ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ..........:slapface:
 

angelo

Senior Member
21 June 2006
473
....... ναι αλλά μέχρι να γίνουν όλα αυτά μήπως κανείς μπορεί να μας πεί τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ο χώρος για την καλύτερη απόδοση του ήχου ή της μουσικής αν προτιμάτε
 

analyse_it

Senior Member
17 June 2006
582
Αthens
Απάντηση: Re: .....your room is the real loudspeaker you listen to....

....... ναι αλλά μέχρι να γίνουν όλα αυτά μήπως κανείς μπορεί να μας πεί τι χαρακτηριστικά πρέπει να έχει ο χώρος για την καλύτερη απόδοση του ήχου ή της μουσικής αν προτιμάτε



:BXVZCBXZ6:
 

ParisK

Established Member
26 January 2007
146
Ενδιαφέρον έχει ένα ακόμη σχόλιο του Alan Shaw, σύμφωνα με το οποίο είναι τόσες οι ατέλειες λειτουργίας των μεγαφώνων, που του κάνει εντύπωση που δουλεύουν έστω και έτσι όπως δουλεύουν! Και αυτό το έχει γράψει ένας άνθρωπος που εφηύρε -ως χημικός μηχανικός που είναι- ένα διάσημο υλικό κώνου, το Radial, σχεδιασμένο έτσι ώστε να αποδίδει εξίσου γραμμικά τόσο τις χαμηλές όσο και τις μεσαίες συχνότητες.
Πάντως, σύμφωνα με κάποιους, πρόβλημα αποτελεί το ίδιο το σχήμα κώνου των μεγαφώνων. Με τη διέγερση από το πηνίο φωνής να βρίσκεται πίσω από το "λαιμό" του κώνου, δημιουργούνται προβλήματα χρονικής καθυστέρησης ανάμεσα στα σημεία που βρίσκονται στο βάθος του κώνου και σε εκείνα που βρίσκονται πιο έξω. Όσο πιο έξω, τόσο το χειρότερο. Μάλιστα υπάρχει ένας Ιάπωνας που έχει κατασκευάσει επίπεδα ηλεκτροδυναμικά διαφράγματα για να εξαλείψει αυτό το "time lag", στοχεύοντας σε ήχο ηλεκτροστατικών ακουστικών.
Με δεδομένο πάντως ότι η κατανόησή μας για την ποιότητα της αναπαραγωγής μπορεί να προχωρήσει γρηγορότερα από τις ίδιες τις τεχνικές αναπαραγωγής, η δυσαρέσκεια του ακροατή, ακόμη και με τις πιο καλές συσκευές, είναι πολύ πιθανή.
Πάντα θα βρίσκουμε λάθη γιατί πάντα θα υπάρχουν λάθη.
Με αυτό τον τρόπο, όμως, κινδυνεύουμε να χάσουμε την απόλαυση της ακρόασης ή/και να αλλάζουμε συχνά συσκευές, απλώς και μόνο για να αλλάξουμε τη "γεύση" του συστήματός μας. Ίσως λοιπόν το σημαντικότερο λάθος της αλυσίδας αναπαραγωγής, από φιλοσοφική σκοπιά, να είναι η ενδόμυχη προσδοκία μας ότι θα πιάσουμε το φυσικό ήχο.
 

VaSiLiS-T

Supreme Member
10 January 2007
8,217
παλλληηηηηνιηηηη
Ενδιαφέρον έχει ένα ακόμη σχόλιο του Alan Shaw, σύμφωνα με το οποίο είναι τόσες οι ατέλειες λειτουργίας των μεγαφώνων, που του κάνει εντύπωση που δουλεύουν έστω και έτσι όπως δουλεύουν! Και αυτό το έχει γράψει ένας άνθρωπος που εφηύρε -ως χημικός μηχανικός που είναι- ένα διάσημο υλικό κώνου, το Radial, σχεδιασμένο έτσι ώστε να αποδίδει εξίσου γραμμικά τόσο τις χαμηλές όσο και τις μεσαίες συχνότητες.
Πάντως, σύμφωνα με κάποιους, πρόβλημα αποτελεί το ίδιο το σχήμα κώνου των μεγαφώνων. Με τη διέγερση από το πηνίο φωνής να βρίσκεται πίσω από το "λαιμό" του κώνου, δημιουργούνται προβλήματα χρονικής καθυστέρησης ανάμεσα στα σημεία που βρίσκονται στο βάθος του κώνου και σε εκείνα που βρίσκονται πιο έξω. Όσο πιο έξω, τόσο το χειρότερο. Μάλιστα υπάρχει ένας Ιάπωνας που έχει κατασκευάσει επίπεδα ηλεκτροδυναμικά διαφράγματα για να εξαλείψει αυτό το "time lag", στοχεύοντας σε ήχο ηλεκτροστατικών ακουστικών.
Με δεδομένο πάντως ότι η κατανόησή μας για την ποιότητα της αναπαραγωγής μπορεί να προχωρήσει γρηγορότερα από τις ίδιες τις τεχνικές αναπαραγωγής, η δυσαρέσκεια του ακροατή, ακόμη και με τις πιο καλές συσκευές, είναι πολύ πιθανή.
Πάντα θα βρίσκουμε λάθη γιατί πάντα θα υπάρχουν λάθη.
Με αυτό τον τρόπο, όμως, κινδυνεύουμε να χάσουμε την απόλαυση της ακρόασης ή/και να αλλάζουμε συχνά συσκευές, απλώς και μόνο για να αλλάξουμε τη "γεύση" του συστήματός μας. Ίσως λοιπόν το σημαντικότερο λάθος της αλυσίδας αναπαραγωγής, από φιλοσοφική σκοπιά, να είναι η ενδόμυχη προσδοκία μας ότι θα πιάσουμε το φυσικό ήχο.

no coment :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF: :SFGSFGSF:
 

VaSiLiS-T

Supreme Member
10 January 2007
8,217
παλλληηηηηνιηηηη
The ramifications of the resonators as Feng Shui tools
6_franck1.jpg
 

platon

AVClub Addicted Member
19 June 2006
1,506
Re: Απάντηση: .....your room is the real loudspeaker you listen to....

................ Μάλιστα υπάρχει ένας Ιάπωνας που έχει κατασκευάσει επίπεδα ηλεκτροδυναμικά διαφράγματα για να εξαλείψει αυτό το "time lag", στοχεύοντας σε ήχο ηλεκτροστατικών ακουστικών.............................



Αν δεν κανω λαθος μαλλον αυτα εννοει ο Παρις...........

http://www.sibatech.co.jp/FAL/FAL index.htm
 

kostiska

New member
6 September 2006
95
Θεσσαλονίκη
Εμένα μου κάνει παντως πολύ μεγάλη εντύπωση το όλο θέμα με τον χώρο ακρόασης και τους highendαδες (μιλώ γενικώς ας μην θιχθεί κανείς) ... Ενώ υπάρχει απεριόριστη προσοχή στο ρεύμα, τα καλώδια και τα αντικραδασμικά κτλ. Και ο χώρος ? Με κανα δυο μπασοπαγίδες πίσω απο τα ηχεία έκλεισε το θέμα? Με μοκέτες και κουρτίνες ?
DSP για room correction χρησιμοποιούμε ? αφού τελικά η απόκριση που μπορούμε να αντιληφθούμε είναι αυτή του τελευταίου κρίκου : η συνάρτηση μεταφοράς του δωματίου. Και ενώ γίνεται μια επανάσταση με τα tact-lyngdorf-deqx, και προσφάτως copland και με την ολοκληρωμένη λύση της nht αλλά και τους opensource drc τύπους μικρή απήχηση/αντίκτυπο στο community και θα έλεγα και σχετικά μικρή εμπορική επιτυχία.
Αλλά τι να πεί (IMHO πάντα και ολα τα disclaimer) οποιοδήποτε προενισχυτής χωρίς room correction (αυτόματο πάντα για να λύσει και τις εξισώσεις και όχι να ψαχνόμαστε σε λάθη.. Ακόμη και το RADIAL του κυρίου Shaw πόσο συμμετέχει ποσοστία σε σχέση με το χώρο ακρόασης (http://www.harbeth.co.uk/usergroup/showthread.php?t=179 για όσους έχουν πρόσβαση στο φόρουμ της harbeth) ? ενα προς 10 ?
Για να κλείσω πιστεύω ότι
1.Χρειαζόμαστε DSP room correction συσκευές επειγόντως στην θέση της κλασσικής προενίσχυσης ώστε να χουμε κάτι αποτελεσματικο να πειράζουμε για το δωματιο
2. Να βγει εξωτερικα´το crossover απο τα ηχεία και να μην χρεώνεται και να είναι option και όχι φιξ ώστε να υπάρχει δυναντότητα διίορθωσης του crossover ανάλογα με τον χώρο και την θέση ακρόασης
3. και το αιρετικότερον ... Μια και το πιο σημαντικό αφού κάποιος θα έχει dsp θα είναι η θέση τοποθέτησης μέσα στο δωμάτιο των ήχείων (που στην περίπτωση ογκώδους ποιοτικού ηχείου περιορίζεται συνήθως μονοσήμαντα σε μία θέση, ας δούμε με συμπάθεια ηχεία on wall και 2.1 (2.2.) λύσεις με bookself ηχεία

αν προχωρήσει το dsp κατα την ταπεινή μου εκτίμηση πάντα, πολλές από τις σημερινές αξίες της βιομηχανίας θα περάσουν δύσκολες μέρες.
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,762
Π. Φάληρο, Αθήνα
Παίζει ρόλο ο χώρος, αλλά άμα δώσεις 100.000 Ε για ηχεία ο χώρος βελτιώνεται .

Παίζει ρόλο και ο ενισχυτής , αλλά άμα δώσεις 100.000 Ε. δε μπορεί πρέπει να είσαι πολύ γκαντέμης για να μην τα οδηγήσεις σωστά αυτά τα ηχεία .

Παίζει ρόλο και η πηγή, αλλά άμα δώσεις 30.000 Ε , ξεμπερδεύεις μια και καλή και από πηγή .



Και τι μουσική θα βάζεις να ακούς τώρα που έφτιαξες όπως ήθελες το σύστημα αφού τίποτα δεν σου αρέσει όσο σου άρεσε παλαιότερα, τότε που δεν είχες στερεοφωνικό ήσουν ελεύθερος λεπτός και ωραίος, πήγαινες 3 φορές την εβδομάδα στη disco με τις μεθυσμένες αλητόβιες, με τους καρεκλάδες και με εκείνη τη τρελή παρέα που τώρα έχεις χάσει ?

Κάτσε λοιπόν τώρα μέσα στο διαμέρισμα , στη προσωπική σου υπόγα γιατί ούτε την γυναίκα σου δεν αντέχεις πλέον να βλέπεις, κλείσε και το κινητό για να μην σε ενοχλούν οι πελάτες σου και κάτσε στο sweet spot για να ακούσεις τη μουσική που αναδεικνύει καλύτερα το σύστημά σου .


( Διάλογος μεταξύ γιου και μπαμπά, παλαιού χαϊεντα με προϊστορία)

- Τα ρεύματα μπαμπά όλα καλά ;;; είναι το 50% της μουσικής, μη το ξεχνάς!!!

- OK τα φρόντισα και αυτά , πάμε τώρα ξεκινάμε !!!

- Tα διάβασες μπαμπά όλα τα περιοδικά για τον ήχο και το Stereophile σήμερα ;

- Εσύ τι λες ; αδιάβαστος θα ακούσω μουσική , άντε πάμε !!!

- Δεν νομίζω ότι είσαι έτοιμος μπαμπά

- Είμαι ρε δε βλέπεις ;; δε μπας ποιο πέρα γιατί μου κόβεις την πρώτη ανάκλαση από τα δεξιά !!!

- Μα θα έχεις την άλλη από τα αριστερά

- Η αριστερή πάει στο αριστερό αυτί, άσχετο παιδί, σαν τη μαμά σου ίδιος είσαι, άντε τράβα παρά πίσω !!!

- Καλά θα πάω ποιο πίσω, αλλά πρόσεχε γιατί κάπου σε είδαν χθες να τρως και μια ανάκλαση από το πάτωμα κατευθείαν στο σαγόνι και μια από το ταβάνι στη καράφλα σου

- Ρε δε μας ….

- Καλά εγώ απλά σε ενημέρωσα μπαμπά

- Και δε με λες μικρέ , εσύ που τα ʽμαθες όλα αυτά με τις ανακλάσεις, μήπως στα μπιλιαρδάδικα ;

- Όχι μπαμπά , μου τα έμαθε ο φίλος σου, εκείνος ο κοντός με τα panels τα αναφοράς, που ακούτε μαζί τα μηχανήματα. Ντρέπονταν να σου το πει ο ίδιος .

- Τι ; Πως ; Πότε ; Ε ρε τον κοντοπίθαρο !!! Εαν ξανά πατήσει εδώ μέσα το πόδι του !! Φέρε φίλο μετά σου λένε για ακρόαση να ακούσεις ένα καλό !!!

- Ε, καλά δεν σου το είπα για να συγχυστείς

- Δεν συγχύστηκα , απλώς μου την έδωσε στα νεύρα το απολειφάδι ο κοντόχοντρος, σιγά τα παραβάν !

- Μα εσύ δεν έλεγες ότι ο φίλος σου είναι και γαμώ τα άτομα και γαμώ τα αυτιά κι ότι τα ηχεία του μαμάνε ;

- Το ʽλεγα ο παπ@ρας που να μη σώσω ! Να τώρα πως θα απολαύσω εγώ το Μασακέλα με αυτόν τον καρ@@λη που μπλέξαμε ; Δεν το πατάω το play , έτσι κι αλλιώς καλά θα παίξει π Μσακέλας όπως και χθες και προχθές και αντιπροχθές .

- Ε τότε μπαμπά δεν πάμε καλύτερα να φάμε μερικές πίτσες στην πλατεία στα όρθια ;;

- Ουφ !!! με έσκασε σήμερα ο παραβανάκιας, άντε πάμε μικρέ γιατί δεν αντέχω άλλο εδώ μέσα στο ... θα σκάσω !!!
 
Last edited:
10 July 2006
5,257
Θεσσαλονίκη
Φίλος έχει τέσσερα χρόνια τώρα τα Harbeth HL-Compact 7ES-2. Με B.A.T προ και τελικό τραντζιστοράτους και με αξιόλογες πηγές. Σε χώρο 4μx4,5μx2,9μ και σχηματίζουν ισόπλευρο τρίγωνο με το sweetspot πλευράς 3,1μ. Και τραβήξαμε τα μαλλιά μας για να το κάνουμε να παίξει. Όχι ότι έπαιξε δλδ… Γι'αυτό και βρίσκεται και στις αγγελίες. Το ηχείο αυτό παρόλα τα υπέροχα μεσαία του, ποτέ δεν κατάφερε να συγκινήσει σε μεσοχαμηλά – χαμηλά. Πιο πολύ ακούμε την καμπίνα παρά το μεγάφωνο και την οπή του. Πρόκειται για ένα ηχείο που όπως χαρακτηρίστηκε από κάποιον στο διαδίκτυο ένα ηχείο που ποτέ δεν θα ενοχλήσει τους γείτονες. Φυσικά, ποτέ δεν μπορούμε να ακούσουμε μουσική κάπως δυνατά (για ρεαλιστικές εντάσεις ούτε λόγος). Και να φανταστείς πως στο stereophile αναφέρετε σαν Ένα από τα καλύτερα ηχεία που άκουσα τα τελευταία είκοσι χρόνια. Μακάρι να μπορούσαμε να το κάνουμε να παίξει. Όπως είπα τα μεσαία του είναι ρεαλιστικότατα.
 

triangle

AVClub Enthusiast
2 July 2006
812
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ
Ενώ υπάρχει απεριόριστη προσοχή στο ρεύμα, τα καλώδια και τα αντικραδασμικά κτλ. Και ο χώρος ? Με κανα δυο μπασοπαγίδες πίσω απο τα ηχεία έκλεισε το θέμα? Με μοκέτες και κουρτίνες ?
Eαν εχεις και την πολυτελεια για μπασοπαγιδεςκαλα ειναι!!!!.
Για να κλείσω πιστεύω ότι
1.Χρειαζόμαστε DSP room correction συσκευές επειγόντως στην θέση της κλασσικής προενίσχυσης ώστε να χουμε κάτι αποτελεσματικο να πειράζουμε για το δωματιο Αυτο ειναι κατι εντελως σχετικο,μπορει η τεχνολογια να εχει προχωρησει πολλη,δεν μπορει κανενα μικροφωνο ομως να μετρηση τις ιδιαιτεροτητες του χωρου σωστα,δεν ειναι ποτε σωστη η αυτοματη διορθωση και αν την κανουμε manual,ξερουμε πως και τη πρεπει να μετρησουμε?ξερουμε που και ποσο πρεπει να επεμβουμε???Καλο το room correction για ορισμενες χρησεις,σιγουρα ενα <<νορμαλ>> δωματιο ,με οσο τον δυνατον συμμετρικη τοποθετηση ειναι προτιμοτερο απο οποιδηποτε dsp,εκτος και αν υπαρχει μεγαλη ανομοιομορφια στον χωρο και εντονα ηχητικα προβληματα. 2 . Να βγει εξωτερικα´το crossover απο τα ηχεία και να μην χρεώνεται και να είναι option και όχι φιξ ώστε να υπάρχει δυναντότητα διίορθωσης του crossover ανάλογα με τον χώρο και την θέση ακρόασης Αυτο καλο ακουγεται αλλα πως γινεται???διορθωση αναλογα τον χωρο και την θεση,ως προς τη δηλαδη????καλλυτερα λυση του προβληματος απ την ριζα παρα αλλαγη χαρακτηριστικων σε συσκευη.Εγω θα προτιμουσα παντως ενεργο κρος και οχι παθητικο. 3. και το αιρετικότερον ... Μια και το πιο σημαντικό αφού κάποιος θα έχει dsp θα είναι η θέση τοποθέτησης μέσα στο δωμάτιο των ήχείων (που στην περίπτωση ογκώδους ποιοτικού ηχείου περιορίζεται συνήθως μονοσήμαντα σε μία θέση, ας δούμε με συμπάθεια ηχεία on wall και 2.1 (2.2.) λύσεις με bookself ηχεία
Ειμαι κατα των on wall ηχειων για δικαναλο ηχο.:flipout:
αν προχωρήσει το dsp κατα την ταπεινή μου εκτίμηση πάντα, πολλές από τις σημερινές αξίες της βιομηχανίας θα περάσουν δύσκολες μέρες.
Ε!!!!!!!Σε αυτο συμφωνουμε 100%!!!!!!Οτιδηποτε προχωραει μπροστα ειναι για καλο ,αν και μας κανει πολλες φορες την ζωη λιγοοοοοοο πιο δυσκολη........-bye- -bye- .
 

kostiska

New member
6 September 2006
95
Θεσσαλονίκη
Ε!!!!!!!Σε αυτο συμφωνουμε 100%!!!!!!Οτιδηποτε προχωραει μπροστα ειναι για καλο ,αν και μας κανει πολλες φορες την ζωη λιγοοοοοοο πιο δυσκολη........-bye- -bye- .

Triangle γιάτί είσαι κατά των "on wall" λόγω ποιότητας των εν λόγω ηχείων γενικώς ή ως θέση (σκέφτομαι σοβαρά να πάρω ή το pmc wafer που έχει πάρει πολύ καλα review και φαίνεται βολικό στην τοποθέτηση , ο λόγος είναι φίλε μου ο χώρος , η μόνη άλλη εναλλακτική είναι bookself ηχεία αλλά σε μικρή απόσταση μεταξύ με αποτέλεσμα να χάνω σε εικόνα (ετσι είμαι τώρα)). Επειδή όπως καταλαβαίνεις δεν υπάρχει δυνατότητα πειράματος και πρέπει να τα πληρώσω για να μάθω σκέφτηκα ότι είναι καλύτερη λύση μία περισσότερο σωστή τοποθέτηση σε σχέση με το είδος του ηχείου. Διάβασα και τα πολύ καλά review ...
Για το dsp επιφυλάσσομαι σε επόμενο ποστ.\
Thanks
Kostis
 

dpoly

Senior Member
19 June 2006
317
Αθήνα
Φίλε Βασίλη Τσάκωνα, για τα συγκεκριμένα Harbeth έχω πολύ καλή άποψη, μήπως μπορείς να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος σχετικά με τα μεσοχαμηλά-χαμηλά που αναφέρεις;

Έγιναν δικιμές στον ίδιο χώρο και με άλλα ηχεία που έδωσαν αυτό το κάτι καλύτερο; Τι πάτωμα και τι επένδυση έχει ο χώρος (θέλω να πω είναι γυμνός από έπιπλα ή φορτωμένος);

Μήπως το κάτι παραπάνω στα χαμηλά είναι τελικά χρωματισμός που εμείς θέλουμε να ακούσουμε και ενδεχομένως δεν έχει σχέση με την πιστή αναπαραγωγή του θέματος. Το λέω με όλη την καλή διάθεση, διότι πάσχω μάλλον από το ακριβώς αντίθετο με τα Audiovector που έχω. Θεωρώ ότι τα χαμηλά τους είναι σε πολλές περιπτώσεις παραπάνω από το "πραγματικό".
 

Internet King

Supreme Member
24 June 2006
4,762
Π. Φάληρο, Αθήνα
Τα Harbeth δεν υπαρβάλουν, είναι της monitor σχολής και ο σκοπός τους δεν είναι να συμπεριφέρονται σαν μπασοταλαντωτές .
Προφανώς έχουν στηθεί λάθος, για να μην πω τίποτα χειρότερο.
 

dpoly

Senior Member
19 June 2006
317
Αθήνα
Θέλω και εγώ να ελπίζω ότι φταίει κάτι άλλο στο θέμα των Harbeth, αλλά πόσο λάθος μπορούμε να έχουμε κάνει σε ένα σχετικά μικρό χώρο;

Μήπως τελικά έχει να κάνει με το τι ήχο θέλουμε να ακούσουμε για να ευχαριστηθούμε τη μουσική μας, οπότε πρέπει να κινηθούμε και στα αντίστοιχα ηχεία;

Επειδή με παραξένεψε το θέμα της πλήρους αποτυχίας των Harbeth, ξαναδιάβασα με μεγάλη προσοχή το review του Stereophile και νομίζω ότι σε πολλά σημεία του κειμένου υπογραμμίζεται ότι τα συγκεκριμένα ηχεία μεγαλουργούν σε συγκεκριμένα είδη μουσικής και προορίζονται για εκείνους που δεν αρέσκονται σε μεγάλες εντάσεις (και πιστέψτε με υπάρχουν τέτοιοι ακροατές).