Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Υπερευρυγώνιος σε Full Frame
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΒΛΑΣΙΔΗΣ" data-source="post: 1000278" data-attributes="member: 300"><p>Μάλλον η ΝΙΚΟΝ όταν αποφάσισε ότι θα πάει σε FF σώμα κάθισε και σχεδίασε μια σειρά φακών με προοπτική τα 30+ μεγα κι όχι την τότε παρούσα κατάσταση. Και πρέπει να το έκανε με σκοπό το τέλειο, διότι εκείνη την εποχή η CANON είχε παντοκρατορία στο FF (σε στούντιο, τοπίο και ρεπορτάζ) επομένως ένα σώμα FF ευθέως ανταγωνιστικό προς τις CANON δεν θα έφερνε νέους παίκτες στο δικό της στρατόπεδο. </p><p></p><p>Έτσι σχεδίασε 2 νέους ζουμ (τους 14-24 και 24-70) με προδιαγραφές "άλλου είδους". Κι έτσι άρχισαν να φαίνονται αμέσως και οι αδυναμίες του 70-200 VR που όσο καλός κι αν είναι δεν είναι συγκρίσιμος με τους δυο νέους ζουμ. Τώρα γιατί ο 14-24 βγήκε τόσο καλός; Ε, κάποτε κάποτε κυκλοφορούν φακοί που μένουν στην ιστορία. Μπορέι να είμαστε μπροστά σε ένα τέτοιο φακό. </p><p></p><p>Και η ZEISS ξεκίνησε μια νέα σειρά φακών με προοπτική επίσης τα 30 + μεγα που δεν αποσκοπούν να καλύψουν υπάρχοντα κενά, αλλά να υποστηρίξουν τους πολύ απαιτητικούς αισθητήρες του μέλλοντος. </p><p></p><p>Η CANON παό την πλευρά της έχει τους δυο πολύ καλούς κι ακριβούς TS (17 και 24) και φυσικά μια γκάμα τηλεφακών και υπερτηλεφακών που θεωρείται (ακόμα) η απολύτως καλύτερη. </p><p></p><p>Επίσης πιστεύω ότι στο μέλλον θα δούμε πολλά κόλπα όπως διπλολήψεις με διαφορετική εστίαση για να αποφεύγουμε το diffraction σε μεγάλα (σχετικά) διαφράγματα ώστε να έχουμε μεγάλο βάθος πεδίου, θα δούμε διορθώσεις των λήψεων On the fly ή ακόμη και φακούς με δικό τους software όπως αυτοί που δημιούργησε η HARTBLEI για τη HASSELBLAD (<a href="http://www.dpreview.com/news/0903/09032403hartbleizeiss.asp" target="_blank">http://www.dpreview.com/news/0903/09032403hartbleizeiss.asp</a>) ή ακόμη και άλλες περίεργες καταστάσεις όπως ψηφιακές πλάτες πάνω σε μοντούρες CANON/NIKON (<a href="http://www.dpreview.com/news/0909/09091503hartbleicam.asp" target="_blank">http://www.dpreview.com/news/0909/09091503hartbleicam.asp</a>) κλπ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΒΛΑΣΙΔΗΣ, post: 1000278, member: 300"] Μάλλον η ΝΙΚΟΝ όταν αποφάσισε ότι θα πάει σε FF σώμα κάθισε και σχεδίασε μια σειρά φακών με προοπτική τα 30+ μεγα κι όχι την τότε παρούσα κατάσταση. Και πρέπει να το έκανε με σκοπό το τέλειο, διότι εκείνη την εποχή η CANON είχε παντοκρατορία στο FF (σε στούντιο, τοπίο και ρεπορτάζ) επομένως ένα σώμα FF ευθέως ανταγωνιστικό προς τις CANON δεν θα έφερνε νέους παίκτες στο δικό της στρατόπεδο. Έτσι σχεδίασε 2 νέους ζουμ (τους 14-24 και 24-70) με προδιαγραφές "άλλου είδους". Κι έτσι άρχισαν να φαίνονται αμέσως και οι αδυναμίες του 70-200 VR που όσο καλός κι αν είναι δεν είναι συγκρίσιμος με τους δυο νέους ζουμ. Τώρα γιατί ο 14-24 βγήκε τόσο καλός; Ε, κάποτε κάποτε κυκλοφορούν φακοί που μένουν στην ιστορία. Μπορέι να είμαστε μπροστά σε ένα τέτοιο φακό. Και η ZEISS ξεκίνησε μια νέα σειρά φακών με προοπτική επίσης τα 30 + μεγα που δεν αποσκοπούν να καλύψουν υπάρχοντα κενά, αλλά να υποστηρίξουν τους πολύ απαιτητικούς αισθητήρες του μέλλοντος. Η CANON παό την πλευρά της έχει τους δυο πολύ καλούς κι ακριβούς TS (17 και 24) και φυσικά μια γκάμα τηλεφακών και υπερτηλεφακών που θεωρείται (ακόμα) η απολύτως καλύτερη. Επίσης πιστεύω ότι στο μέλλον θα δούμε πολλά κόλπα όπως διπλολήψεις με διαφορετική εστίαση για να αποφεύγουμε το diffraction σε μεγάλα (σχετικά) διαφράγματα ώστε να έχουμε μεγάλο βάθος πεδίου, θα δούμε διορθώσεις των λήψεων On the fly ή ακόμη και φακούς με δικό τους software όπως αυτοί που δημιούργησε η HARTBLEI για τη HASSELBLAD ([url]http://www.dpreview.com/news/0903/09032403hartbleizeiss.asp[/url]) ή ακόμη και άλλες περίεργες καταστάσεις όπως ψηφιακές πλάτες πάνω σε μοντούρες CANON/NIKON ([url]http://www.dpreview.com/news/0909/09091503hartbleicam.asp[/url]) κλπ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφίες Gallery
Υπερευρυγώνιος σε Full Frame
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…