Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Windows Platform
Λοιπές συσκευές
Υπερβολικά Μεγάλη Καθυστέρηση επισκευής - Αντικατάστασης (Ερώτηση)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="spcav" data-source="post: 1058511268" data-attributes="member: 1120"><p>Το θέμα είναι ότι η συναλλαγή έγινε με σκρουτζομαγαζο όποτε με αυτό πρέπει να βγάλεις κανονικά άκρη για επιστροφή χρημάτων κλπ.</p><p></p><p>Η LG παρεμβάλλεται ως service αλλά προφανώς δεν υπάρχει η υποδομή για να γίνει επιστροφή χρημάτων από την LG της χώρας αγοράς (τρέχα γύρευε από που την πήρε το σκρουτζομαγαζο), στον εκεί διανομέα και από εκεί στο εδώ κατάστημα (ώστε να σε βοηθήσει η LG Ελλάδας στο θέμα πίστωσης κλπ).</p><p></p><p>Δυστυχώς όταν αγοράζουμε από σκρουτζομαγαζα πρέπει μερικές φορές να είμαστε έτοιμοι για μεγάλες καθυστερήσεις σε περίπτωση προβλήματος.</p><p></p><p>Από εκεί και πέρα στο τεχνικό κομμάτι του σέρβις (ότι δλδ δεν έχουν να την αλλάξουν) η LG έχει πρόβλημα γενικά (αλλά συνήθως το καλύπτει με καλό support τύπου αλλαγή με νέο μοντέλο κλπ).</p><p></p><p>Ρεζουμε: Η κάνεις υπομονη με την LG (για νέο μοντέλο) ή απαιτείς από το μαγαζί αγοράς επιστροφή χρημάτων (που τη δικαιούσαι νομίζω / υπάρχει σχετική νομοθεσία για το μέγιστο διάστημα επίσκευης το οποίο, αν θυμάμαι καλά, έχει παρέλθει στην περίπτωση σου).</p><p></p><p>Σε κάθε περίπτωση, κουράγιο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spcav, post: 1058511268, member: 1120"] Το θέμα είναι ότι η συναλλαγή έγινε με σκρουτζομαγαζο όποτε με αυτό πρέπει να βγάλεις κανονικά άκρη για επιστροφή χρημάτων κλπ. Η LG παρεμβάλλεται ως service αλλά προφανώς δεν υπάρχει η υποδομή για να γίνει επιστροφή χρημάτων από την LG της χώρας αγοράς (τρέχα γύρευε από που την πήρε το σκρουτζομαγαζο), στον εκεί διανομέα και από εκεί στο εδώ κατάστημα (ώστε να σε βοηθήσει η LG Ελλάδας στο θέμα πίστωσης κλπ). Δυστυχώς όταν αγοράζουμε από σκρουτζομαγαζα πρέπει μερικές φορές να είμαστε έτοιμοι για μεγάλες καθυστερήσεις σε περίπτωση προβλήματος. Από εκεί και πέρα στο τεχνικό κομμάτι του σέρβις (ότι δλδ δεν έχουν να την αλλάξουν) η LG έχει πρόβλημα γενικά (αλλά συνήθως το καλύπτει με καλό support τύπου αλλαγή με νέο μοντέλο κλπ). Ρεζουμε: Η κάνεις υπομονη με την LG (για νέο μοντέλο) ή απαιτείς από το μαγαζί αγοράς επιστροφή χρημάτων (που τη δικαιούσαι νομίζω / υπάρχει σχετική νομοθεσία για το μέγιστο διάστημα επίσκευης το οποίο, αν θυμάμαι καλά, έχει παρέλθει στην περίπτωση σου). Σε κάθε περίπτωση, κουράγιο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Ειδικές Κατηγορίες
Windows Platform
Λοιπές συσκευές
Υπερβολικά Μεγάλη Καθυστέρηση επισκευής - Αντικατάστασης (Ερώτηση)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…