Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Υποστήριξη μηχανημάτων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sonus Naturalis" data-source="post: 1056346547" data-attributes="member: 17874"><p><span style="font-size: 15px">Η</span><span style="font-size: 12px"> έννοια της υποστήριξης εκτείνεται προς τρείς διαφορετικές κατευθύνσεις:</span></p><p></p><p style="margin-left: 20px"><u><strong>1. Νομική.</strong></u> Πρόκειται για την υποχρέωση του κατασκευαστή να τηρεί και να διαθέτει στοκ εξαρτημάτων και ανταλλακτικών για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται από τη νομοθεσία. Στην περίπτωση μας η εθνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Αξιοσημείωτο ότι η υποχρέωση αυτή του κατασκευαστή δεν εκτείνεται μόνο στα στενά πλαίσια της διάρκειας της εγγύησης, που είναι συνήθως τα δύο χρόνια, αλλά:</p><p style="margin-left: 20px"><span style="font-size: 12px">«</span><em>Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για <strong>χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους</strong></em><span style="font-size: 12px">»</span></p></p> <p style="margin-left: 20px">Για του λόγου το αληθές μπορείτε να διαβάσετε <strong><a href="http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/44041-%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%A9%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%A3%CE%95-%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%A0%CE%A4%CE%A9%CE%A3%CE%97-%CE%91%CE%93%CE%9F%CE%A1%CE%91%CE%A3-%CE%95%CE%9B%CE%91%CE%A4%CE%A4%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%AA%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%A9%CE%9D?p=1056346445&viewfull=1#post1056346445" target="_blank">εδώ:</a></strong></p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><u><strong>2. Aftrer Market υποστήριξη.</strong></u> Εδώ δεν πρόκειται μόνο για ανταλλακτικά και Service, αλλά για ένα είδος υποστήριξης που δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή ενός προϊόντος να λαμβάνει προνομιάκά αναβαθμίσεις, βελτιώσεις κλπ. Οι σοβαροί κατασκευαστές που σέβονται τους πελάτες τους, επενδύουν στη δημιουργία τέτοιων δεσμών και δεν τους βλέπουν σαν περαστικούς.</p> <p style="margin-left: 20px"></p> <p style="margin-left: 20px"><u><strong>3. Διαρκής Ενεργή Υποστήριξη.</strong></u> Ο όρος είναι αδόκιμος, αλλ' ας την ονομάσουμε έτσι. Πρόκειται για μορφή υποστήριξης, που γίνεται όλο και πιο αναγκαία με τις σημερινές ψηφιακές συσκευές. Οι οποίες ενσωματώνουν πλέον όχι μόνο Hardware, αλλά και Software. Και στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η υποστήριξη αυτή γίνεται απαραίτητη πια. Τηλεοράσεις, Blu-Ray Players, DAC's και Interfaces κλπ, απαιτούν συνεχείς αναβαθμίσεις και ενημερώσεις του Firmware και Software, που τις συνοδεύει. Η εξασφάλιση της ύπαρξης <u>μόνιμης και διαρκούς</u> τέτοιας υποστήριξης είναι πλέον καθοριστική, προκειμένου να προβούμε σε αγορά.</p><p></p><p></p><p><span style="font-size: 12px">Τ</span>ελικά η υποστήριξη σ' όλες τις παραπάνω εκδοχές είναι τελικά εκείνη που ξεχωρίζει ένα σοβαρό κατασκευαστή, από ένα ευκαιριακό.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sonus Naturalis, post: 1056346547, member: 17874"] [SIZE=4]Η[/SIZE][SIZE=3] έννοια της υποστήριξης εκτείνεται προς τρείς διαφορετικές κατευθύνσεις:[/SIZE] [INDENT][U][B]1. Νομική.[/B][/U] Πρόκειται για την υποχρέωση του κατασκευαστή να τηρεί και να διαθέτει στοκ εξαρτημάτων και ανταλλακτικών για όσο χρονικό διάστημα προβλέπεται από τη νομοθεσία. Στην περίπτωση μας η εθνική και ευρωπαϊκή Νομοθεσία. Αξιοσημείωτο ότι η υποχρέωση αυτή του κατασκευαστή δεν εκτείνεται μόνο στα στενά πλαίσια της διάρκειας της εγγύησης, που είναι συνήθως τα δύο χρόνια, αλλά: [INDENT][SIZE=3]«[/SIZE][I]Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για [B]χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους[/B][/I][SIZE=3]»[/SIZE][/INDENT] Για του λόγου το αληθές μπορείτε να διαβάσετε [B][URL="http://www.avclub.gr/forum/showthread.php/44041-%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%91-%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%9B%CE%A9%CE%A4%CE%A9%CE%9D-%CE%A3%CE%95-%CE%A0%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%A0%CE%A4%CE%A9%CE%A3%CE%97-%CE%91%CE%93%CE%9F%CE%A1%CE%91%CE%A3-%CE%95%CE%9B%CE%91%CE%A4%CE%A4%CE%A9%CE%9C%CE%91%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%A9%CE%9D-%CE%A0%CE%A1%CE%9F%CE%AA%CE%9F%CE%9D%CE%A4%CE%A9%CE%9D?p=1056346445&viewfull=1#post1056346445"]εδώ:[/URL][/B] [U][B]2. Aftrer Market υποστήριξη.[/B][/U] Εδώ δεν πρόκειται μόνο για ανταλλακτικά και Service, αλλά για ένα είδος υποστήριξης που δίνει τη δυνατότητα στον αγοραστή ενός προϊόντος να λαμβάνει προνομιάκά αναβαθμίσεις, βελτιώσεις κλπ. Οι σοβαροί κατασκευαστές που σέβονται τους πελάτες τους, επενδύουν στη δημιουργία τέτοιων δεσμών και δεν τους βλέπουν σαν περαστικούς. [U][B]3. Διαρκής Ενεργή Υποστήριξη.[/B][/U] Ο όρος είναι αδόκιμος, αλλ' ας την ονομάσουμε έτσι. Πρόκειται για μορφή υποστήριξης, που γίνεται όλο και πιο αναγκαία με τις σημερινές ψηφιακές συσκευές. Οι οποίες ενσωματώνουν πλέον όχι μόνο Hardware, αλλά και Software. Και στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η υποστήριξη αυτή γίνεται απαραίτητη πια. Τηλεοράσεις, Blu-Ray Players, DAC's και Interfaces κλπ, απαιτούν συνεχείς αναβαθμίσεις και ενημερώσεις του Firmware και Software, που τις συνοδεύει. Η εξασφάλιση της ύπαρξης [U]μόνιμης και διαρκούς[/U] τέτοιας υποστήριξης είναι πλέον καθοριστική, προκειμένου να προβούμε σε αγορά.[/INDENT] [SIZE=3]Τ[/SIZE]ελικά η υποστήριξη σ' όλες τις παραπάνω εκδοχές είναι τελικά εκείνη που ξεχωρίζει ένα σοβαρό κατασκευαστή, από ένα ευκαιριακό. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Γενικά περί Δικάναλου Ήχου
Υποστήριξη μηχανημάτων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…