IMAX ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ!

Όντως, υπήρχε ένα μικρό θέμα σύγκλισης, φαινόταν όντως λίγο στους υποτίτλους και μόνο αν πλησίαζες στην οθόνη.

Είναι πολύ δύσκολο να πετύχεις 100% σύγκλιση σε τέτοιες εγκαταστάσεις. Το θεωρώ minor σαν πρόβλημα.
 
Δεν ενόχλησε κανένα μας το φωτεινό ταβάνι, ακριβώς επειδή δεν το ψάχναμε.
Και εσύ τώρα με τον JVC 700 που είναι συγκριτικά light canon, λογικό είναι να έχεις καλομάθει και να σου λείπει φως ή να σου φαίνεται πιο θολή εικόνα.

Το ταβανι δεν το εψαξα καθολου, κανεις λάθος.

Πεταχτηκε μπροστα μου με το καλημέρα.

Δεν ασχολιομουν καθολου με αυτό κατά την διάρκεια της ταινίας αλλά υπήρχαν σκηνές που έκανε μπαμ.

Δεν ειναι παντως κατι υποκειμενικό, ειναι σίγουρα προβήμα από τη στιγμή που η οθόνη φτάνει μεχρι το ταβάνι.

Ακόμα και εσένα που δεν σε ενοχλησε, είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβαινες τη διαφορά αν ''εσβηνε'' (κάτι αντίστοιχο με το masking στην οθόνη - οταν το είδαμε να συμβαίνει συνειδητοποιήσαμε τη σημασία του).

Για το φως πάντως, δε νομίζω ότι ειναι έτσι.

Και αυτό (όπως ελεγα και στον Ιάσωνα) γιιατι η αίσθηση του να σε βαράει το φως στη μάπα σε μια φωτεινή σκηνή (ειδικά σε εναλλαγή με σκοτεινή) υπήρχε σπίτι και με τον 7900.

Ε αυτό δεν υπήρχει με τπτ στο σινεμα. Γεμιζε ''ασπρο'' η σκηνή αλλά δεν σε ''χτυπαγε'' το φως.


Όντως, υπήρχε ένα μικρό θέμα σύγκλισης, φαινόταν όντως λίγο στους υποτίτλους και μόνο αν πλησίαζες στην οθόνη.

Εγω το παρατήρησα (παλι χωρις να το ψαχνω - γενικά δεν πήγα με τέτοια διάθεση) από εκεί που καθομασταν (λιγο πιο μπροστά από τη μέση).

Μετά που το ''εψαξα'' λιγο στις επόμενες σκηνές, δεν το έβλεπα πάντα.
 
Το ταβανι δεν το εψαξα καθολου, κανεις λάθος.

Πεταχτηκε μπροστα μου με το καλημέρα.

Δεν ασχολιομουν καθολου με αυτό κατά την διάρκεια της ταινίας αλλά υπήρχαν σκηνές που έκανε μπαμ.

Δεν ειναι παντως κατι υποκειμενικό, ειναι σίγουρα προβήμα από τη στιγμή που η οθόνη φτάνει μεχρι το ταβάνι.

Ακόμα και εσένα που δεν σε ενοχλησε, είμαι σίγουρος ότι θα καταλάβαινες τη διαφορά αν ''εσβηνε'' (κάτι αντίστοιχο με το masking στην οθόνη - οταν το είδαμε να συμβαίνει συνειδητοποιήσαμε τη σημασία του).

Για το φως πάντως, δε νομίζω ότι ειναι έτσι.

Και αυτό (όπως ελεγα και στον Ιάσωνα) γιιατι η αίσθηση του να σε βαράει το φως στη μάπα σε μια φωτεινή σκηνή (ειδικά σε εναλλαγή με σκοτεινή) υπήρχε σπίτι και με τον 7900.

Ε αυτό δεν υπήρχει με τπτ στο σινεμα. Γεμιζε ''ασπρο'' η σκηνή αλλά δεν σε ''χτυπαγε'' το φως.

Είχε γίνει ολόκληρη κουβέντα εδώ μέσα για το ταβάνι οπότε ασυναίσθητα το έψαχνες. Πήρες και στο λαιμό σου τον Ιάσωνα που δεν το είχε προσέξει μέχρι που του το είπες


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Δεν θα ενοχλήσει αρκετούς, γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν δει σε bat cave που το μόνο που φωτίζεται είναι η οθόνη αν έχει γίνει σωστή δουλειά.
 
Δεν θα ενοχλήσει αρκετούς, γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν δει σε bat cave που το μόνο που φωτίζεται είναι η οθόνη αν έχει γίνει σωστή δουλειά.

Κοιτα και εγώ και ο Δημήτρης δεν έχουμε μεν bat caves αλλά έχουμε μια όποια εμπειρία. Και ειλικρινά ούτε καν το προσέξαμε.
 
Δεν θα ενοχλήσει αρκετούς, γιατί οι περισσότεροι δεν έχουν δει σε bat cave που το μόνο που φωτίζεται είναι η οθόνη αν έχει γίνει σωστή δουλειά.
Αυτος που βλέπει σε σαλόνι εχει συνηθίσει να φωτίζονται (πιθανότατα) τα πάντα.

Οποτε όταν σκοτεινιάσουν όλα και φωτίζεται μόνο το ταβανι, μια χαρα θα το δει και αυτός.

Απλά πιθανότατα δεν θα τον ενοχλήσει καθως θα ειναι εντυπωσιασμένος με την όλη νέα εμπειρία.
 
H IΜΑΧ επιβάλλει το δικό της ηχητικό σύστημα με ηχεία εδικά σχεδιασμένα για το σύστημα IMAX. Πρόκειται για ηχεία με κόρνα στις μεσοϋψηλές συχνότητες όπως σωστά παρατήρησες με κλασική διάταξη L, C, R. To προηγούμενο σύστημα στην αίθουσα αυτή ήταν Dolby Atmos με 5 ηχεία Line Array πίσω από την οθόνη και αν θυμάμαι καλά 24 surround ηχεία και 16 ηχεία οροφής.

Καλα μου φανηκε λοιπον οτι ο διαχωρισμος ηχου δεν ηταν και πολυ εμφανης και λεπτομερης.

Ειναι θεμα λογισμικου αραγε ή αφαιρεσαν ηχεια απο την προτερη κατασταση ?


Το μέγεθος ήταν απολαυστικό, καθόμουν στην J σειρά, αλλά να πω την αλήθεια το περίμενα μεγαλύτερο.
Ίσως την επόμενη φορά αν πάω, θα καθίσω σε πιο μπροστινή σειρά.

Στην σειρα Η παντως που ειμουν εγω ειναι ζορι αν προσπαθεις να παρακολουθησεις υποτιτλους...ειναι στο οριο. Στο θεμα μεγεθους ομως ειναι υπεροχο.
Για εμενα εκει καπου ειναι το sweet spot μεταξυ 8ης και 11ης σειρας.

Μεθαυριο στο Σουπερμαν δοκιμασα μια σειρα πισω και στο FF εχω βγαλει 7η σειρα την μιση ταινια θα δω (μιας και η γωνια θεασης δεν μπορει να καλυψει ολη την οθονη) ελπιζω οτι αυτο θα ειναι για καλο μιας και το FF αναμενεται μπουρδα .


Το ταβανι δεν το εψαξα καθολου, κανεις λάθος.

Πεταχτηκε μπροστα μου με το καλημέρα.

Το θεμα του ταβανιου βγαζει ματι.

Ομως ισως να ειναι ενοχλητικο απο μια σειρα και πισω μιας και οταν εισαι μπροστα απο την 10η σειρα και εγγυτερα η γωνια θεασης σου δεν παει μεχρι το ταβανι ειναι αδυνατον λογω υψους.

Αν πας πισω τωρα θα τα βλεπεις ολα ....
 
  • Like
Reactions: Sotiris
Κοιτα και εγώ και ο Δημήτρης δεν έχουμε μεν bat caves αλλά έχουμε μια όποια εμπειρία. Και ειλικρινά ούτε καν το προσέξαμε.
Αυτος που βλέπει σε σαλόνι εχει συνηθίσει να φωτίζονται (πιθανότατα) τα πάντα.

Οποτε όταν σκοτεινιάσουν όλα και φωτίζεται μόνο το ταβανι, μια χαρα θα το δει και αυτός.

Απλά πιθανότατα δεν θα τον ενοχλήσει καθως θα ειναι εντυπωσιασμένος με την όλη νέα εμπειρία.

Ο κοινός θνητός, δεν θα ασχοληθεί με το φωτισμένο ταβάνι.
Δεν του είναι κάτι νέο, κάτι ξένο. Και σίγουρα το έχει πετύχει και σε άλλες αίθουσες, και φυσικά και στο σπίτι του στην TV που την έχει με την φωτεινότητα στο 100% και στο Dynamic ή Vivid preset :D

Μετά έρχεται και ο προσωπικός παράγοντας. Άλλη παρατηρητικότητα ο ένας μας, άλλη ο άλλος, άλλο threshold ενόχλησης έχει ο ένας, άλλο ο άλλος.
Εγω π.χ. που σχεδόν πάντα στο προβολικό σύστημα έχω μαύρους ματ τοίχους ή ακόμα και παλιότερα ακόμα πιο ακραία που είχα ντύσει με μαύρο βελούδο τον τοίχο, ένα μικρό LED ενός ενισχυτή να αφήσεις να φαίνεται, ακόμα και στο αριστερά τέρμα άκρο της οπτικής μου γωνίας, πάει εκεί συνέχεια το μάτι μου... μέχρι να το καμουφλάρω με μονωτική ταινία, ή ακόμα καλύτερα να το κάνω desolder :D
 
Στο σινεμα παντως, ειναι τόσο μεγαλη η εικόνα (ειδικα στην IMAX) που εννοείται ότι μικροί περισπασμοί (πχ φωτα ασφαλείας εξόδων) περνανε απαρατηρητοι.

Αλλα το ταβανι ειναι διαφορετική περίπτωση καθώς ειναι αναλόγως μεγάλο της οθόνης και κολλητά σε αυτή....
 
Το θεμα του ταβανιου βγαζει ματι.

Ομως ισως να ειναι ενοχλητικο απο μια σειρα και πισω μιας και οταν εισαι μπροστα απο την 10η σειρα και εγγυτερα η γωνια θεασης σου δεν παει μεχρι το ταβανι ειναι αδυνατον λογω υψους.

Αν πας πισω τωρα θα τα βλεπεις ολα ....

Εμεις καθόμασταν περίπου στο 1/3 με 1/2 της αποστασης και ηταν μια χαρα μεσα στο οπτικο σου πεδίο.

Παραπάνω από 4-5 σειρες μπροστά δεν θα πηγαινα σε καμία περίπτωση (μεταξύ αλλων, η μικρή αναλυση θα ηταν πολύ περισσότερο εμφανής)
 
  • Like
Reactions: Kosh
Το θεμα του ταβανιου βγαζει ματι.

Ομως ισως να ειναι ενοχλητικο απο μια σειρα και πισω μιας και οταν εισαι μπροστα απο την 10η σειρα και εγγυτερα η γωνια θεασης σου δεν παει μεχρι το ταβανι ειναι αδυνατον λογω υψους.

Αν πας πισω τωρα θα τα βλεπεις ολα ....
Αυτό θεωρώ ότι είναι το λογικό να συμβαίνει.
Χθες εκεί που καθόμουν, ναι υπήρχε αλλά δεν πήγαινε το μάτι μου, δεν με απασχόλησε καθόλου.
Πιο πολύ είχα κολλήσει με τα άλλα θέματα παρά με αυτό.
 
Ο κοινός θνητός, δεν θα ασχοληθεί με το φωτισμένο ταβάνι.
Δεν του είναι κάτι νέο, κάτι ξένο. Και σίγουρα το έχει πετύχει και σε άλλες αίθουσες, και φυσικά και στο σπίτι του στην TV που την έχει με την φωτεινότητα στο 100% και στο Dynamic ή Vivid preset :D

Μετά έρχεται και ο προσωπικός παράγοντας. Άλλη παρατηρητικότητα ο ένας μας, άλλη ο άλλος, άλλο threshold ενόχλησης έχει ο ένας, άλλο ο άλλος.
Εγω π.χ. που σχεδόν πάντα στο προβολικό σύστημα έχω μαύρους ματ τοίχους ή ακόμα και παλιότερα ακόμα πιο ακραία που είχα ντύσει με μαύρο βελούδο τον τοίχο, ένα μικρό LED ενός ενισχυτή να αφήσεις να φαίνεται, ακόμα και στο αριστερά τέρμα άκρο της οπτικής μου γωνίας, πάει εκεί συνέχεια το μάτι μου... μέχρι να το καμουφλάρω με μονωτική ταινία, ή ακόμα καλύτερα να το κάνω desolder :D

Αναρωτιεμαι αυτοι που εδωσαν εγκριση δεν το ειδαν ?

πραγματικα ενα μερεμετακι με μαυρο βελουδο (το ζορι βεβαια ειναι οτι εχει σιτα εξαερισμου αρα θελει πολυ προσεκτικο μερεμετι και ψιλοδουλεια αλλα ρε κεραταδες φτιαχνεις ΙΜΑΧ για τουλαχιστον 10 χρονια πριν την οποια αναινιση ποσο δυσκολο ειναι ?
 
Σειρα ?

Εμενα στην Η παντως δεν πηγαινε το ματι μου
L σειρα

Δεν λεω οτι πηγαινε συνεχεια το ματι εκει αλλά σε φωτεινές σκηνές. το halo effect τσουπ ηταν εκει


Αναρωτιεμαι αυτοι που εδωσαν εγκριση δεν το ειδαν ?

πραγματικα ενα μερεμετακι με μαυρο βελουδο (το ζορι βεβαια ειναι οτι εχει σιτα εξαερισμου αρα θελει πολυ προσεκτικο μερεμετι και ψιλοδουλεια αλλα ρε κεραταδες φτιαχνεις ΙΜΑΧ για τουλαχιστον 10 χρονια πριν την οποια αναινιση ποσο δυσκολο ειναι ?
IMAX ξε-IMAX στην Ελλάδα είμαστε....
 
  • Like
Reactions: billpeppas
L σειρα

Δεν λεω οτι πηγαινε συνεχεια το ματι εκει αλλά σε φωτεινές σκηνές. το halo effect τσουπ ηταν εκει

Εχει διαφορα οντως .....ειναι 3 σειρες πισω και με τα μεγαλα διαστηματα αναμεσα τους ειναι αποσταση. Θα το τσεκαρω κυριακη που εχω κλεισει σουπερμαν στην J


IMAX ξε-IMAX στην Ελλάδα είμαστε....

Δεν μπορω μου γυρνανε τα λαμπακια με αυτα....
 
Αναρωτιεμαι αυτοι που εδωσαν εγκριση δεν το ειδαν ?

πραγματικα ενα μερεμετακι με μαυρο βελουδο (το ζορι βεβαια ειναι οτι εχει σιτα εξαερισμου αρα θελει πολυ προσεκτικο μερεμετι και ψιλοδουλεια αλλα ρε κεραταδες φτιαχνεις ΙΜΑΧ για τουλαχιστον 10 χρονια πριν την οποια αναινιση ποσο δυσκολο ειναι ?
Μα και δεξιά-αριστερά στους τοίχους υπήρχε αντανάκλαση, όχι μόνο το ταβάνι.
Το όλο σκηνικό θύμιζε λίγο Philips Ambilight :p
 
Μα και δεξιά-αριστερά στους τοίχους υπήρχε αντανάκλαση, όχι μόνο το ταβάνι.
Το όλο σκηνικό θύμιζε λίγο Philips Ambilight :p

Αυτο υπηρχε και πριν ευθυνεται ο σχεδιασμος με τις λεντοταινιες που εχουν φυτεψει μεσα στους τοιχους για να κανουν την αιθουσα λιγο καρακατσουλιο (κανουν και αρκετα events εκει περα)
 
Πρώτα ο Θεός μετά τις 10 Σεπτεμβρίου θα βρίσκομαι για λίγες ημέρες στην Αθήνα.
Έχουμε εικόνα τι ταινία μπορεί να παίζει τότε μήπως κάνω το ταξίδι μέχρι το Μαρούσι αν υπάρχει κάτι αξιόλογο.