Δημήτρης Δ.
Supreme Member
- 21 June 2006
- 5,465
Έστω και καθυστερημένα, θα ήθελα να ευχαριστήσω το Γιώργο για την οργάνωση της συνάντησης.
Δυστυχώς διάφορες υποχρεώσεις με κρατούν μακρυά απο το αγαπημένο μας Avclub.
Εύχομαι να σας δώ και πάλι από κοντά σύντομα.
Να είστε όλοι σας καλά ...
Δυστυχώς διάφορες υποχρεώσεις με κρατούν μακρυά απο το αγαπημένο μας Avclub.
Εύχομαι να σας δώ και πάλι από κοντά σύντομα.
Να είστε όλοι σας καλά ...