Εργαλεία από Lidl - Aξιολόγηση, σχόλια, προσφορές

O ανιχνευτης του Λιντλ, εχει τα ιδια χαρακτηριστικα (βαθος ανιχνευσης διαφορων υλικων) με τον Bosch D-tect 120 που κοστιζει 10+ φορες περισσοτερο!!! 🤯

Αν τον αγορασεις Κωστη....θα τον συγκρινουμε λιγακι με τον Βosch, ετσι για την χαρα 😬
Δεν ξερω εαν θα το αγορασω καθως ηδη εχω τον gms 120-27

0601081700 - BOSCH - GMS 120-27 Professional Ανιχνευτής Μετάλλων (2x1.5V) - Στρίγκος Αθανάσιος & Σταύρος & ΣΙΑ ΙΚΕ https://share.google/fSVM7UcWGlLThPyCY
Ομως για τα χρηματα που εχει και δεν εχει καποιος εφαμμιλο αξιζει να δοκιμασει...
 
  • Like
Reactions: Χιωτης
Μιχαλη εινια δυνατον να κανει την ιδια δουλεια? χλωμο το βλεπω με τετοια διαφορα τιμης

Iδια δουλεια κανουν Γιωργο κατα μια εννοια, οπως αντιστοιχα ιδια δουλεια κανει ουσιαστικά ενα Φιατακι και μια Mercedes....
Το μεν parkside εχει εναν ταπεινο και φτηνο αισθητηρα, το δε αλλο εχει προηγμενη τεχνολογια radar με κορυφαια ποιοτητα κατασκευης, απο εξαρτηματα, αξιοπιστια, οθονη κλπ.

Βεβαια η σημαντικη ερωτηση ειναι η χρηση που προοριζεται το εργαλειο. Για οικιακη χρηση, να κρεμας κανα καδρακι που και που, θεωρω οτι το parkside ειναι μια χαρα.
 
Μιχαλη, εχω εναν ανιχνευτη της bosch, τον ειχα παρει καμια 1ρια χρονια πριν (δεν θυμαμαι μοντελο) και δεν ειμαι ευχαριστημενος, οποτε πραγματικα δεν ξερω πια ακομα και α ακριβα της bosch ποση δουλεια κανουν, θα ηθελα πολυ να το δω στην πραξη απο καποιον για να εχω γνωμη..
 
Και μια και μιλαμε για ανιχνευτες, ειχα παρει πολυμετρο uni-t των 80 ευρω και στην ανιχνευση ρευματος ηταν μαπα.
Αλλα μια αμπεροτσιμπιδα απο το τεμου των 17 ευρω εκανε φοβερη δουλεια σε αυτο τον τομεα.
(Και σαν πολυμετρο δλδ ηταν πολυ καλη)
 
Μιχαλη, εχω εναν ανιχνευτη της bosch, τον ειχα παρει καμια 1ρια χρονια πριν (δεν θυμαμαι μοντελο) και δεν ειμαι ευχαριστημενος, οποτε πραγματικα δεν ξερω πια ακομα και α ακριβα της bosch ποση δουλεια κανουν, θα ηθελα πολυ να το δω στην πραξη απο καποιον για να εχω γνωμη..
Δεν ξερω πιο ανιχνευτη εχεις αλλα αυτος που λεει ο Μιχαλης ειναι σε αλλο επιπεδο..
Μια κατασκευη των 60-70 ευρω δεν μπορει να εχει ιδιους αισθητηρες,την ιδια ευαισθησια και την μετρηση...εχει να κανει και η κατασκευη..οκ μπορει να ειναι μικρες οι αποκλισεις αλλα εδω εχουμε να κανουνε με το εαν ενα μηχανημα μπορει να "πιασει" σωστα ολα τα ανιχνευσημα στοιχεια..

Τα 30 ευρω ειναι πολυ λιγα και εαν γινει συγκριση με καποιο επωνυμο να φανουν καποιες διαφορες η οχι θα μπορουσες να αξιολογησεις εαν αξιζει σαν αγορα.

Ισως για χαρη βοηθειας προς σε αλλους το αγορασω να δω διαφορες...μονο ετσι μπορεις να βγαλεις ακρη.
 
Κωστη
Δεν ξερω πιο ανιχνευτη εχεις αλλα αυτος που λεει ο Μιχαλης ειναι σε αλλο επιπεδο..
Μια κατασκευη των 60-70 ευρω δεν μπορει να εχει ιδιους αισθητηρες,την ιδια ευαισθησια και την μετρηση...εχει να κανει και η κατασκευη..οκ μπορει να ειναι μικρες οι αποκλισεις αλλα εδω εχουμε να κανουνε με το εαν ενα μηχανημα μπορει να "πιασει" σωστα ολα τα ανιχνευσημα στοιχεια..

Τα 30 ευρω ειναι πολυ λιγα και εαν γινει συγκριση με καποιο επωνυμο να φανουν καποιες διαφορες η οχι θα μπορουσες να αξιολογησεις εαν αξιζει σαν αγορα.

Ισως για χαρη βοηθειας προς σε αλλους το αγορασω να δω διαφορες...μονο ετσι μπορεις να βγαλεις ακρη.
Κωστη αν το παρεις θελω να κανουμε μαζι δοκιμες να φερω και τον δικο μου bosch να δουμε τυχον διαφορες, ναι?
 
  • Like
Reactions: KOSSTV
Τελικα μεσω τριτου εφτασε στα χερια μου...

20260623_203635.jpg

Πρωτες εντυπωσεις θετικες..
Εχουμε πληθωρα ενδειξεων και σηματων..
..και το ποιο σημαντικο καταγραφη βαθους αντικειμενου σε εκατοστατα (σιδερο μαγνητικο η μη)..
Μεγαλη ευαισθησια για τα δεδομενα του..
20260623_204528.jpg
Θα δειξει τι λεει..
Φυσικα θα γινει τεσταρισμα με το Bosch..

20260623_204953.jpg
 
Καλησπερα παιδια!!εχουμε αναφέρει προβληματα στο τσοκ νε το 20v παλμικο??μου σφινωσε μια προέκταση απο bit μεσα και δεν μπορω να την βγάλω.. Επισης οταν το βαζω μεσα δεν κουμπώνει αν δεν το τραβήξω!Ξέρεις κανείς τπτ?
 
Παρατήρησα πριν λίγες μέρες που είχαν βγει μπαταρίες για τρυπάνια κλπ προς πώληση στο λιντλ, ότι ήταν κλειδωμένες σε γυάλινη προθήκη με ένδειξη να τη ζητήσεις στο ταμείο. Άρα λογικά θα έπεφτε κλέψιμο...
 
Nαι και στην περιοχη μου το ιδιο. Θλιβερο..

Καπου διαβαζα οτι το 2025 οι κλοπες απο τα Ελληνικα σουπερμαρκετ ξεπερνουσαν τα 300 εκατομμυρια.... Ασυλληπτο το ποσο!!
 
έπιασε μια γνωστή μου δουλειά σε μεγάλο σουπερμαρκετ. Το τι γίνεται στα ρούχα δεν λέγετε. Στα παπούτσια πανε με πέδιλα, βάζουν τα πέδιλα στα κουτιά και φεύγουν με καινούρια παπούτσια.
 
Nαι και στην περιοχη μου το ιδιο. Θλιβερο..

Καπου διαβαζα οτι το 2025 οι κλοπες απο τα Ελληνικα σουπερμαρκετ ξεπερνουσαν τα 300 εκατομμυρια.... Ασυλληπτο το ποσο!!
Ειναι πραγματι μεγαλο το ποσο....ασχημο πραγμα η κλεψια...αλλα δεν θα κλαψω κιολας....με τις ευλογιες αλλων εχουν βγαλει απο ολους μας δις απο τις συνεχομενες ανατιμησεις...