Φωτογραφία τοπίου

Πράγματι, πολύ εντυπωσιακό! Το σκουρόχρωμο έδαφος εμπρός είναι έτσι ή οφείλεται στον φωτισμό?
 
Πήρε φίλος μου μια R50 και ήθελε να πάμε να δοκιμάσει Long Exposure.

Ευκαιρία είπα και εγώ να δουλέψω τον 14mm Viltrox που κάααθεται.

Μετά από πάρα πολύ καιρό (βασικά πάρα πολλά χρόνια) σε τέτοιου είδους φωτογραφία, μπορώ να πω ότι πέρασα πολύ ευχάριστα και θυμήθηκα τα παλιά που έβγαζα περισσότερο τοπία.

Μερικά δείγματα με edit στα γρήγορα.

DSC_5255-4.jpg

DSC_5260-4.jpg


Kαι μια βάζοντας τα γυαλία ηλίου μπροστά για να μπορέσω να πάω κανα δευτερόλέπτο στη λήψη γιατί του είχα δώσει το nd φίλτρο μου και δεν έλεγε με f16 να πέσει η ταχύτητα κάτω από 1/3. (Οι 2 παραπάνω είναι αφού μου έδωσε το ND στο τέλος να βγάλω και γω τίποτα.. :ROFLMAO: )

DSC_5235-3.jpg

μου αρέσει και ασπρόμαυρη..

DSC_5235-2.jpg
 
Δεν είναι και η καλύτερη φωτογραφία, ούτε και ήταν οι καλύτερες συνθήκες. Το χρώμα όμως δεν μπορούσε να με αφήσει αδιάφορο.
Ακολουθεί επεξήγηση: Το εντυπωσιακό κοκκινωπό και ροζ χρώμα που παρατηρείται στην Αλυκή Λάρνακας, ειδικά κατά τους καλοκαιρινούς μήνες καθώς το νερό εξατμίζεται, είναι ένα απόλυτα φυσικό και συναρπαστικό φαινόμενο.Οφείλεται κυρίως στη βιολογική δραστηριότητα και στην τροφική αλυσίδα ενός πολύ εξειδικευμένου μικρο-οικοσυστήματος που αναπτύσσεται στις ακραίες συνθήκες υψηλής αλατότητας της λίμνης.

ARV00259-Edit web.jpg
 
Η σύνθεση όμως είναι πολύ καλή. Υπάρχει σημείο εισόδου (κάτω δεξιά) και σημείο φυγής (πάνω δεξιά) καθώς το μάτι οδηγείται από τον οφιοειδή ¨διάδρομο¨ που προσδιορίζεται από το κόκκινο χρώμα. Αν οι συνθήκες φωτισμού ήταν καλύτερες και βοηθούσε λίγο και ο ουρανός.....................
 
Νομιζω οτι ευκολα θα "χασαπωνα" την πρασια οριζοντιως για να επικεντρωθω στο πολυ ωραιο αυτο πατερν.

Οριακα δηλαδση να αφηνα την θαλασσα επανω δεξια.

Και ας μην εβγαζε νοημα ως συνθεση.