Αγορά 5.1 - αρχάριος

Berry

New member
14 March 2008
29
Ιωάννινα
Καλησπέρα σε όλους.
Δειλά-δειλά προσπαθώ να φτιάξω ένα σύστημα για να βλέπω κυρίως ταινίες και σειρές και για μουσική μέσω itunes.

Έχω πάρει την Panasonic 42U10 (Best seller εδώ :2thumb22sup: ), και έχω συνδέσει το mac mini για να βλέπω ταινίες μέσω του Plex (το συνιστώ οπωσδήποτε για κατόχους mac)....

Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα του ήχου. Αφού είδα πόλλα reviews έχω καταλήξει στα εξής 2:

1. Σύστημα 5.1 με τα Roister HT-3300. Σημειώνω ότι δεν θέλω να διαθέσω πολλά χρήματα και είμαι αρχάριος στον ήχο, οπότε νομίζω ότι τα 395 ευρώ που έχουν τα συγκεκριμένα είναι καλή επιλογή.

2. Ηχεία Roister Emphasis-25. Κοστίζουν περίπου 410 ευρώ και το καλό που έχουν είναι ότι αργότερα προσθέτω και τα υπόλοιπα.

Τι απο τα 2 θα μου προτείνατε? Κάτι που τα έχει όλα και θα τελειώνω ή κάτι που θα μου κοστίσει ασφαλώς πιο ακριβά μέχρι να το ολοκληρώσω? Το γνωρίζω οτι θα είναι καλύτερο, αλλά θα καταλάβω τόσο πολύ την διαφορά? Ο χώρος που έχω είναι μεγαλούτσικος, γύρω στα 30 τ.μ.

Επίσης στο θέμα του ενισχυτή, τι θα μου προτείνατε? Κάτι που να μην ξεφύγει στην τιμή, εώς 300 ευρώ..

Σας ευχαριστώ.

Καλησπέρα σε όλους.
Δειλά-δειλά προσπαθώ να φτιάξω ένα σύστημα για να βλέπω κυρίως ταινίες και σειρές και για μουσική μέσω itunes.

Έχω πάρει την Panasonic 42U10 (Best seller εδώ :2thumb22sup: ), και έχω συνδέσει το mac mini για να βλέπω ταινίες μέσω του Plex (το συνιστώ οπωσδήποτε για κατόχους mac)....

Τώρα λοιπόν ήρθε η ώρα του ήχου. Αφού είδα πόλλα reviews έχω καταλήξει στα εξής 2:

1. Σύστημα 5.1 με τα Roister HT-3300. Σημειώνω ότι δεν θέλω να διαθέσω πολλά χρήματα και είμαι αρχάριος στον ήχο, οπότε νομίζω ότι τα 395 ευρώ που έχουν τα συγκεκριμένα είναι καλή επιλογή.

2. Ηχεία Roister Emphasis-25. Κοστίζουν περίπου 410 ευρώ και το καλό που έχουν είναι ότι αργότερα προσθέτω και τα υπόλοιπα.