Ενδιαφέρομαι για αγορά άσπρης τηλεόρασης για το δωμάτιο της κόρης μου.
Λήψη επίγειων σταθμών όχι πολύ ακριβή, 24''-26''.Οι περισσότερες που βρήκα είναι Telefunken.Λένε τίποτα;Ευχαριστώ
Σ' ευχαριστώ.Η Τoshiba έχει χρόνο απόκρισης 8,5 ms, δεν είναι πολύ;
![]()
PHILIPS 22PFL5614H
Τηλεόραση στις 22'', σε λευκό χρώμα και μάλιστα fullHD (1920x1080, 1080p). Την αγόρασα για την κουζίνα μου την περασμένη άνοιξη, από το TechnikDirekt (πλέον δεν την έχει). Εννοείται πως δεν εισήχθη ποτέ στην Ελλάδα.
Επειδή είναι μοντέλο 2009 (δλδ δεν κυκλοφορεί πλέον), είναι πλέον δύσκολο να τη βρει κανείς. Μετά από μία σύντομη ματιά που έριξα, την εντόπισα (καινούργια εννοείται) μόνο σε αυτό το γαλλικό κατάστημα, το οποίο στέλνει και στην Ελλάδα. Βέβαια, η τιμή της είναι αλμυρή ( 409 + 38 έξοδα αποστολής = 447). Ωστόσο, η ποιότητα της τηλεόρασης είναι εξαιρετική και δεν το λέω μόνο εγώ. Μπορείτε ενδεικτικά να δείτε βαθμολογίες κι άλλων χρηστών εδώ και εδώ (στο τέλος της σελίδας).
Ενδιαφέρομαι για αγορά άσπρης τηλεόρασης για το δωμάτιο της κόρης μου.
Λήψη επίγειων σταθμών όχι πολύ ακριβή, 24''-26''.Οι περισσότερες που βρήκα είναι Telefunken.Λένε τίποτα;Ευχαριστώ
Καλή φαίνεται και σε περίπτωση που χρειαστεί να την στηρίξω σε τοίχο λόγω χώρου επειδή είναι led και έχει 6cm πάχος.Δυστυχώς το μέγεθος,το μπάτζετ και το χρώμα περιορίζουν πάρα πολύ τις επιλογές σου.
Εφόσον έχεις αποκλείσει αυτή http://www.skroutz.gr/s/264714/Samsung-UE32C6510-32".html λόγο κόστους μεγέθους.....
![]()
τότε ρίξε και μια ματιά και εδώ http://www.skroutz.gr/s/284655/Panasonic-TX-L22D28EW-22".html .....
![]()
Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.Τώρα , θέλω να ρωτήσω για τα ηλεκτρονικά μαγαζιά (αγορές από internet).Τα μοντέλα που φέρνουν και δεν υπάρχουν στα γνωστά καταστήματα και μπορεί να μην έχουν εισαχθεί από την αντιπροσωπεία της Ελλάδας, έχουν εγγύηση;
Γιατί πολλά από αυτά αναφέρουν '' εγγύηση αντιπροσωπείας'', αλλά ποιάς;
Της χώρας εισαγωγής η της χώρας της οποίας παραδόθηκε το προϊόν;
Είμαι λίγο επιφυλακτικός για αγορές μέσω internet για τέτοια προϊόντα.Εάν συμβεί κάτι μπλέκεις και μάλιστα σε άλλη χώρα.
Ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές σας.Τώρα , θέλω να ρωτήσω για τα ηλεκτρονικά μαγαζιά (αγορές από internet).Τα μοντέλα που φέρνουν και δεν υπάρχουν στα γνωστά καταστήματα και μπορεί να μην έχουν εισαχθεί από την αντιπροσωπεία της Ελλάδας, έχουν εγγύηση;
Σε περίπτωση αγοράς από εγχώρια καταστήματα, τόσο φυσικά, όσο και διαδικτυακά, τα πράγματα είναι λίγο-πολύ ξεκαθαρισμένα (δε θα έλεγα πάντοτε απλά, αλλά πάντως νομικώς ξεκάθαρα).
Το σενάριο που θα μπορούσε να προβληματίσει είναι ελλατωματικό προϊόν, αγορασμένο από διαδικτυακό κατάστημα του εξωτερικού. Η επιστροφή στον πωλητή σε βάζει σε ολόκληρη διαδικασία, άσε που κοστίζει. Θεωρητικά, αν το προϊόν έχει αγορασθεί από κράτος-μέλος της ΕΕ, το καλύπτει πανευρωπαϊκή εγγύηση. Ωστόσο, καλό θα ήταν αυτό να το επιβεβαιώσετε προ της παραγγελίας, με ένα τηλεφώνημα στην αντιπροσωπεία. Μπορεί και να έχει... αντίθετη άποψη! :vroam:
Το γεγονός ότι ένα προϊόν δεν έχει εισαχθεί ποτέ επίσημα στη χώρα, ή ότι είναι παλιότερο μοντέλο εκτός κυκλοφορίας πλέον, θα με προβλημάτιζε μόνο στο βαθμό που δε θα ήταν δυνατή η αντικατάστασή του από ίδιο καινούργιο, σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής από το service. Γιατί φαντάζομαι ότι το service των επίσημων αντιπροσώπων έχει τη δυνατότητα παραγγελίας ανταλλακτικών και την τεχνογνωσία επισκευής, ακόμα και για μοντέλα που δεν εισήχθησαν ποτέ στη χώρα.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.