Αγορά ηλεκτρικού μηχανακίου...αξίζει??

djmnv81

Senior Member
5 July 2017
312
Αγαπητοί ,

έχεις κανεις εμπερία με δαύτα και τι παίζει με τις κρατικές επιδοτήσεις ? Έαν κανω σήμερα αίτηση ποτε περίπου θα μου εγκριθεί..??

Επίσης τι συμβαίνει με την εξίσωση διπλώματος αυτοκινήτου με μηχανής ? Θα κάτσω παλι στα θρανια για εξετασεις ??

Αυτοκινητακιας τόσα χρόνια πρώτη φορά με δίκυκλο στα 44.....να μου λείπει λέτε με το τρελάδικο που βιώνουμε εδώ??

Οι Ανάγκες μου είναι οι μικρομετακινήσεις εντός 1 αντε 2 δήμων μαξ για ψώνια και καμια βολτίτσα. Ξερουμε ολοι τι συμβαινει εαν ξεπαρκάρεις το αμαξι σου...την σημερον εποχή...

Λιμπίζομαι αυτο το γερμανικής κατασκευής Τινβοτ με Bosch ηλεκτροκινητήρα F10 που δεν θελει δίπλωμα ή αυτό που θέλει F8...για πιο γρηγορες βόλτες σε γκρι κ λευκο παντα..

197d3150-ee2e-4b84-8e13-28f16bbd205b.jpgf10.jpgimage-1-e1583662473323.jpgimage-1-e1583662473323.webpTinbot_F10_grau_matt-750x566.jpgtinbot-tb-f10-alle.jpgweb_TINBOT_F10_Matt_Schwarz_P1160266.jpgF80-c-1024x700.jpg


To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


Tinbot F10 3kw Bosch dual range τελικη 25 or 50 εαν εχεις διπλωμα​

Aρχική Τιμή: 3990€​

Επιδότηση 1265€​

Τιμή μετά την επιδότηση 2725€​


Τinbot F8 Dual Range 7ΚW τελικη 110​

Τιμή: 5490​

Επιδότηση 1600€​

Τιμή μετά την επιδότηση 3890€​

 

Attachments

  • f10.webp
    f10.webp
    55.8 KB · Views: 1
Το μόνο σίγουρο είναι ότι το κόστος μετακίνησης θα πέσει κατακόρυφα. Το SUV PHEV που έχω θέλει σε ρεύμα κάτω από 2 ευρώ τα 100 κμ (κοντά στο 1.8 ευρώ) για σύγκριση για μετακινήσεις στην Αθήνα.
Για τα δίκυκλα θα πουν γνώμη φίλοι που έχουν πολύ περισσότερη εμπειρία από μένα. Απλά δεν ξέρω αν οι μικρές ρόδες είναι οκ για τους δρόμους της Αθήνας μιας και δεν έχεις οδηγήσει μέχρι τώρα άλλο σκούτερ.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: djmnv81
εχω ηλεκτρικο μηχανακι
θα σου πω αυτα που εγω μπορω να πω

κατ' αρχας απο τα δυο που δειχνεις εγω θα επελεγα το δυνατοτερο επειδη με αυτο θα εχεις την ταχυτητα
να κινηθεις και σε λεωφορους ( ποταμι, παραλιακη, Συγγρου ) χωρις να κινδυνευεις να σε σκοτωσουν.
Για το Γερμανικης κατασκευης .... ξαναψαξτο.
Στα Kw λογικα αναφαιρουν το μεγιστο και οχι το συνεχες.
Για την επιδοτηση, δεν ξερω τι παιζει αυτην την εποχη. Πριν 2 1/2 χρονια που αγορασα εγω, εκανες πρωτα την αγορα και μετα την αιτηση. Τα χρηματα τα πηρα 6 περιπου μηνες μετα.
Λεπτομερεια για την φορτιση. Το μικρο ανεμιστηρακι του φορτιστη κανει χαμηλης εντασης θορυβο, υψηλων ομως συχνοτητων, διαπεραστικο, ενοχλητικο.
Επισης αν δεν εχεις χωρο σταθμευσης να το φορτιζεις εκει, δεν ξερω ποσο ευκολο ειναι να μεταφερεις την μπαταρια.
Σε εμενα ειναι δυσκολο λογω μεγεθους-βαρους.
Για τους τροχους, κοιτα το. Εγω το θεωρησα σοβαρο κριτηριo και πηρα με μεγαλους τροχους (16 εμπρος / 14 πισω)
 
εχω ηλεκτρικο μηχανακι
θα σου πω αυτα που εγω μπορω να πω

κατ' αρχας απο τα δυο που δειχνεις εγω θα επελεγα το δυνατοτερο επειδη με αυτο θα εχεις την ταχυτητα
να κινηθεις και σε λεωφορους ( ποταμι, παραλιακη, Συγγρου ) χωρις να κινδυνευεις να σε σκοτωσουν.
Για το Γερμανικης κατασκευης .... ξαναψαξτο.
Στα Kw λογικα αναφαιρουν το μεγιστο και οχι το συνεχες.
Για την επιδοτηση, δεν ξερω τι παιζει αυτην την εποχη. Πριν 2 1/2 χρονια που αγορασα εγω, εκανες πρωτα την αγορα και μετα την αιτηση. Τα χρηματα τα πηρα 6 περιπου μηνες μετα.
Λεπτομερεια για την φορτιση. Το μικρο ανεμιστηρακι του φορτιστη κανει χαμηλης εντασης θορυβο, υψηλων ομως συχνοτητων, διαπεραστικο, ενοχλητικο.
Επισης αν δεν εχεις χωρο σταθμευσης να το φορτιζεις εκει, δεν ξερω ποσο ευκολο ειναι να μεταφερεις την μπαταρια.
Σε εμενα ειναι δυσκολο λογω μεγεθους-βαρους.
Για τους τροχους, κοιτα το. Εγω το θεωρησα σοβαρο κριτηριo και πηρα με μεγαλους τροχους (16 εμπρος / 14 πισω)
Σ ευχαριστώ για τα σχόλια - τοποθετηση σου.

Η εταιρία είναι γερμανική πάντως...αν εξαιρεσουμε και τον Bosch ηλεκτροκινητηρα ....τα υπολοιπα εξαρτήματα δεν ξερω εαν ειναι κινεζιές.



Στιγμιότυπο οθόνης 2025-05-15 180407.jpg




 
Σε αυτά τα χρήματα υπάρχουν αρκετές επιλογές και σε μη ηλεκτρικά.
Συμφωνώ με το φίλο πιο πάνω, ότι θες το πιο δυνατό για ασφαλή κυκλοφορία σε λεωφόρους και κεντρικούς άξονες.
Για τη μετάβαση στους δύο τροχούς μέχρι 125cc , κάνεις επέκταση διπλώματος με 5 πρακτικά μαθήματα, χωρίς κάποια εξέταση. Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου πάνω από 6 χρόνια και ηλικία από 27 έτη.

Έκανα τη μετάβαση πριν δύο μήνες και αναρωτιέμαι γιατί δε το έκανα νωρίτερα. Απίστευτη ευκολία στη μετακίνηση.
 
  • Like
Reactions: djmnv81
Σε αυτά τα χρήματα υπάρχουν αρκετές επιλογές και σε μη ηλεκτρικά.
Συμφωνώ με το φίλο πιο πάνω, ότι θες το πιο δυνατό για ασφαλή κυκλοφορία σε λεωφόρους και κεντρικούς άξονες.
Για τη μετάβαση στους δύο τροχούς μέχρι 125cc , κάνεις επέκταση διπλώματος με 5 πρακτικά μαθήματα, χωρίς κάποια εξέταση. Προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος αυτοκινήτου πάνω από 6 χρόνια και ηλικία από 27 έτη.

Έκανα τη μετάβαση πριν δύο μήνες και αναρωτιέμαι γιατί δε το έκανα νωρίτερα. Απίστευτη ευκολία στη μετακίνηση.
Σ ευχαριστώ πολύ!!

Και εγώ για το γρήγορο σκεφτόμουν για να με καλύψει και μελλοντικά εαν αποφασίσω να ξανοιχτώ..

Πιο πολυ το θελω τώρα για κοντινες αποστάσεις 1 με 2 δήμων διαφορά στο μέγιστο για να μην ξεπαρκαρω το αμάξι..

Προφανως από αυτά τα λιγα που ξερω για τα δικυκλα...μπορεις να παρεις σκουτεραρα θερμικη σε αυτα τα χρήματα ... αλλα σκεφτόμουν να παιξω μονο σε ηλεκτρικο δικυκλο.

Λίγο η επιδοτηση που δεν θα πάρω...λίγο πως θα αποφύγω τον μαμημενο θορυβο που ακουω σαν αυτοκινητιστης , τα καυσαερια , την συντηρηση / service των μηχανικων μερών κτλ με αρνητικο βεβαια την έλλειψη δυναμης ενος θερμικου.

Πάντως ειναι must ενα μηχανακι την σημερον ημερα ιαχύει..και μπορεις να το παρκαρεις νομιμα παραλληλα στο πεζοδρομιο αφου πληρωνει τελη κ εχει πινακιδα... Το θεμα ειναι θα το ξαναβρεις απειραχτο μετά γυρνώντας ;;; 😂🤣😆 Μονο κ μόνο για καβαντζα παρκινγκ αξιζει να παρει κανεις μηχανή!! ooo yeaaa!!!! 😇😇
 
@djmnv81 ΜΗΝ πάρεις τίποτα με μικρούς τροχούς. Απίστευτη ταλαιπωρία. Στις λακκούβες θα κοπανάει άσχημα και θα υπάρχει αποσταθεροποίηση τιμονιού (ανάλογα πάντα την λακκούβα).
Μεγάλους τροχούς. Επίσης πάντα κατά την γνώμη μου πάρε θερμικό. Θεωρώ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΑ τα ηλεκτρικά. Ζητούν πολλά για να πηγαίνεις με 50-60 χλμ τελική.
Ένα θερμικό και φτηνότερο θα σου βγει και θα εκππλαγείς με το τι καίει. Πάρε VOGE SR1. Δοκιμασμένο από πολύ πολύ κοντινό μου. Ξεχνάει να πάει βενζινάδικο , αθόρύβο και πολύ σωστή τιμή για ότι σου προσφέρει (και στον εξοπλισμό έλεγχος πρόσφυσης, σύνδεση κινητού, κάμερα καταγραφής δεν βρίσκεις εύκολα).
https://voge.gr/bike/sr1/
Έχει και ADV
 
@djmnv81 ΜΗΝ πάρεις τίποτα με μικρούς τροχούς. Απίστευτη ταλαιπωρία. Στις λακκούβες θα κοπανάει άσχημα και θα υπάρχει αποσταθεροποίηση τιμονιού (ανάλογα πάντα την λακκούβα).
Μεγάλους τροχούς. Επίσης πάντα κατά την γνώμη μου πάρε θερμικό. Θεωρώ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΑ τα ηλεκτρικά. Ζητούν πολλά για να πηγαίνεις με 50-60 χλμ τελική.
Ένα θερμικό και φτηνότερο θα σου βγει και θα εκππλαγείς με το τι καίει. Πάρε VOGE SR1. Δοκιμασμένο από πολύ πολύ κοντινό μου. Ξεχνάει να πάει βενζινάδικο , αθόρύβο και πολύ σωστή τιμή για ότι σου προσφέρει (και στον εξοπλισμό έλεγχος πρόσφυσης, σύνδεση κινητού, κάμερα καταγραφής δεν βρίσκεις εύκολα).
https://voge.gr/bike/sr1/
Έχει και ADV
Φαίνεται τρομερό κ πανέμορφο το μηχανάκι!! Thanks!
 
  • Like
Reactions: tiniakos and donk
Συμφωνώ κι εγώ με τους προλαλήσαντες. 125 με επέκταση από κατηγορία Β δίπλωμα, κινέζικο (δεν τα «σηκώνουν» τόσο εύκολα γιατί έχει πλημμυρίσει ο τόπος) θα βάλεις και συναγερμό two way και GPS tracker και τέλος.

Έχει 15 άλογα, δηλαδή 11Kw που είναι το όριο για τα 125. Με traction control, ABS, κάμερα (στην έκδοση με τη βαλίτσα) και υβριδικό start stop που έχει και λειτουργία boost για την επιτάχυνση.

Δοκιμασμένο... 😉 https://qjmotor.gr/model/mtx-125-abs-tcs/
 
  • Like
Reactions: djmnv81
Συμφωνώ κι εγώ με τους προλαλήσαντες. 125 με επέκταση από κατηγορία Β δίπλωμα, κινέζικο (δεν τα «σηκώνουν» τόσο εύκολα γιατί έχει πλημμυρίσει ο τόπος) θα βάλεις και συναγερμό two way και GPS tracker και τέλος.

Έχει 15 άλογα, δηλαδή 11Kw που είναι το όριο για τα 125. Με traction control, ABS, κάμερα (στην έκδοση με τη βαλίτσα) και υβριδικό start stop που έχει και λειτουργία boost για την επιτάχυνση.

Δοκιμασμένο... 😉 https://qjmotor.gr/model/mtx-125-abs-tcs/
Τουμπανέιρο και αυτό το θερμικό μηχανάκι και σε σουπερ τιμή σε σχέση με τα ηλεκτρικά!!! Δεν είχα αίσθηση πως έχουν τέτοιες τιμές...

Για να βάλεις την υπογραφή σου και σε αυτην την θεματολογια περι δικύκλων πρεπει όντως να τα σπάει όντας κ δοκιμασμένο!! :)

Τώρα influencer και στα δίκυκλα!!!😄

Αλλαγή πλεύσης λοιπόν!! Κοίτα που στα γεράματα θα γίνω παπασούζας!

υγ. Μου ήρθε μια ανάμνηση από τα παλιά , 2 βασικά και είπα να τις ποστάρω...για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!
 
  • Haha
  • Like
Reactions: sosimple and donk
@djmnv81 φίλε μου οδηγώ μηχανάκι (αν και φουλ αυτοκινητάκιας) 6 χρόνια τώρα καθώς δεν παλευόταν άλλο με την κίνηση. Θέλει πάρα πάρα πολύ προσοχή ίδιως από 3 κατηγορίες. νούμερο ένα πάπιοι. νούμερο δύο "οι μιλάω ή παίζω στο κινητό". Νούμερο τρία το τι έρχεται μπροστά από ένα μεγάλο όχημα (λεωφορείο , φορτηγό νταλίκα). Ιδίως το τρίτο καθώς περνάμε από δίπλα τους μπορεί να πεταχτεί πεζός , μπορεί να κόβει ταχύτητα για να αφήσει κάποιον με όχημα να περάσει απέναντι και διάφορα άλλα. Ευτυχώς τόσα χρόνια στους δρόμους σχεδόν πάντα αποκωδικοποιώ τα πάντα και έτσι κοντρολάρω την προσπέραση ή την ταχύτητα. Θέλει πολύ προσοχή.
 
  • Like
Reactions: djmnv81
Τουμπανέιρο και αυτό το θερμικό μηχανάκι και σε σουπερ τιμή σε σχέση με τα ηλεκτρικά!!! Δεν είχα αίσθηση πως έχουν τέτοιες τιμές...

Για να βάλεις την υπογραφή σου και σε αυτην την θεματολογια περι δικύκλων πρεπει όντως να τα σπάει όντας κ δοκιμασμένο!! :)

Τώρα influencer και στα δίκυκλα!!!😄

Αλλαγή πλεύσης λοιπόν!! Κοίτα που στα γεράματα θα γίνω παπασούζας!

υγ. Μου ήρθε μια ανάμνηση από τα παλιά , 2 βασικά και είπα να τις ποστάρω...για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι!!

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ!!!!

Ναι και έχει και πολύ καλή ποιότητα πλαστικών σε πληροφορώ.
Δηλαδή επί της ουσίας δεν έχει πουθενά φανερό να έχει γίνει κάποια έκπτωση στην απτή ποιότητα κατασκευής.

Φυσικά όταν λέω εξοπλισμό εννοώ περισσότερο τον εξοπλισμό ασφαλείας με δικαναλο abs και το traction control. Καλοδεχούμενα το χειρόφρενο και οι φωτιζόμενοι διακόπτες φυσικά.
TFT οθόνη για να έχει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με το smartphone κλπ.

Απλώς εσύ θα κοιτάξεις στα 125, πέρα από τον πλήρη εξοπλισμό που θα πρέπει να έχει εκείνο που θα διαλέξεις, τον τύπο του.
Με ή χωρίς ίσιο πάτωμα δηλαδή. Εκείνα με ίσιο πάτωμα έχουν μεγαλύτερες ρόδες και εκείνα που δεν έχουν, έχουν πιο μοτοσυκλετιστικη αίσθηση αλλά λίγο μικρότερες ρόδες.

Δες επίσης αν χωράει κράνος κάτω από τη σέλα και αν ναι τι τύπου. Σε κάποια δεν χωράνε καθόλου εκτός αν είναι πολύ μικρά ανοιχτού τύπου.

Γενικά, καλό είναι να κάνεις και ένα test ride.
 
  • Like
Reactions: djmnv81
Ναι και έχει και πολύ καλή ποιότητα πλαστικών σε πληροφορώ.
Δηλαδή επί της ουσίας δεν έχει πουθενά φανερό να έχει γίνει κάποια έκπτωση στην απτή ποιότητα κατασκευής.

Φυσικά όταν λέω εξοπλισμό εννοώ περισσότερο τον εξοπλισμό ασφαλείας με δικαναλο abs και το traction control. Καλοδεχούμενα το χειρόφρενο και οι φωτιζόμενοι διακόπτες φυσικά.
TFT οθόνη για να έχει τη δυνατότητα ασύρματης σύνδεσης με το smartphone κλπ.

Απλώς εσύ θα κοιτάξεις στα 125, πέρα από τον πλήρη εξοπλισμό που θα πρέπει να έχει εκείνο που θα διαλέξεις, τον τύπο του.
Με ή χωρίς ίσιο πάτωμα δηλαδή. Εκείνα με ίσιο πάτωμα έχουν μεγαλύτερες ρόδες και εκείνα που δεν έχουν, έχουν πιο μοτοσυκλετιστικη αίσθηση αλλά λίγο μικρότερες ρόδες.

Δες επίσης αν χωράει κράνος κάτω από τη σέλα και αν ναι τι τύπου. Σε κάποια δεν χωράνε καθόλου εκτός αν είναι πολύ μικρά ανοιχτού τύπου.

Γενικά, καλό είναι να κάνεις και ένα test ride.
Σ ευχαριστώ πολύ Λεωνίδα για τις χρήσιμες αυτές πληροφορίες!! :)

Μεσα στην εβδομάδα θα πάω να το δω από κοντά.
 
Σ ευχαριστώ πολύ Λεωνίδα για τις χρήσιμες αυτές πληροφορίες!! :)

Μεσα στην εβδομάδα θα πάω να το δω από κοντά.

Και test ride να μην κάνεις, είναι σημαντικό να κάτσεις επάνω και να δεις τι σου ταιριάζει στον σωματότυπο.

Εγώ κατέληξα σε αυτό γιατί η κυρίως οδηγός είναι άλλη και αυτό της έπεφτε πιο σωστό στις διαστάσεις, ενώ εγώ μόλις κάθησα επάνω αισθάνθηκα σαν να το φορούσα.
Όταν έχεις δύο τρία δίπλα δίπλα για να τα δοκιμάσεις, καταλαβαίνεις πολλά.