Αγορά σετ ηχείων 5.1 με 200 ευρώ για Yamaha RX-V475

GEOVECA

New member
9 February 2015
11
Καλησπέρα Θα ήθελα τη βοήθεια σας διότι αγόρασα ενισχυτή yamaha 475 και θα ήθελα να με βοηθήσετε να βρω την καλύτερη οικονομική λύση για ηχεία 5.1 που θα είναι 150-300 ευρώ.

Σ αυτά τα λεφτά δεν έχεις και πολλές επιλογές, λογικά το βάρος θα πάει στην αισθητική και τι σου αρέσει οπτικά, ακουστικά πάνω κάτω δεν υπάρχουν τρανταχτές διαφορές. Πρώτα βέβαια θα κοίταζα στη θέση σου ένα σετ της Yamaha που λογικά θα δέσει καλύτερα, επίσης το Harman Kardon θα ήταν μια καλή αξιοπρεπή επιλογή όπως και το αντίστοιχο της JBL. Τώρα βέβαια δεν ξέρω τι χώρο έχεις αλλά μην περιμένεις να γεμίσεις επαρκέστατα ένα σαλόνι πάνω από 25τ.μ. αλλά βέβαια θα ακούς μακράν πολύ καλύτερα απ ό,τι σκέτη η τηλεόραση.

Μεταξύ των δύο πάντως το Harman έχει μεγαλύτερο και δυνατότερο sub, ενώ τα ηχεία έχουν και tweeter. Μακράν δηλαδή καλύτερο το Harman.

Ευχαριστώ που μου προτείνατε κάποιες επιλογές. Επειδή είμαι αρχάριος δεν είναι μικρά αυτά σε ισχύ? Διότι ο ενισχυτής που θα πάρω θα είναι 115 watt ανά κανάλι οπότε δεν θα καούν ?

80Watt είναι ο 475 όταν οδηγεί δύο κανάλια στην κατηφόρα.

Μια χαρά είναι τα ηχεία δεν θα έχεις πρόβλημα. Εγώ τα Harman θα έπαιρνα πάντως.

Last edited:
Χαρακτηριστικά YAMAHA RX-V475 (B)
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Τύπος:
Ραδιοενισχυτής HDMI
Ισχύς:
115 Watt
Αριθμός καναλιών:
5.1
Παιδια βλεπω οτι ειναι 115 watt.
.Επιπλέον θα μπορούσατε να μου πείτε αν έπαιρνα με 200 με 250 ευρω ηχεία μόνο τα δύο μεγάλα ποια θα μου προτείνατε ώστε να πάρω τα υπόλοιπα στη συνέχεια διότι καταλαβαίνω ότι το budget μου είναι χαμηλό για συνολικό σετ.

115 Watt λέει χαρακτηριστικά με οδηγούμενο το ένα κανάλι, με τα δύο πέφτει στα 80 όπως σου λέει κι ο Pleo. Επίσης αν ήταν να παιρνες μόνο τα κυρίως ηχεία με 250 ευρώ όπως λες καλό θα ήταν πλέον να ξέρουμε και το χώρο που θες να καλύψεις, πάντως καλύτερα έτσι γιατί σιγά σιγά θα στήσεις πολύ καλύτερο σύστημα απ το να δινες τα ίδια λεφτά για 5.1.