Έχει οπτικό πεδίο 360 μοιρών (με πανοραμικές κάμερες).Αυτο, με το πνιγμενο οπτικο πεδιο πισω ................. δεν καταπινεται στο F-35.
Έχει οπτικό πεδίο 360 μοιρών (με πανοραμικές κάμερες).Αυτο, με το πνιγμενο οπτικο πεδιο πισω ................. δεν καταπινεται στο F-35.
δεν εχεις κατσει μαλλον ποτε σε πιλοτηριο phantom για αυτο το λες αυτοΑυτο, με το πνιγμενο οπτικο πεδιο πισω ................. δεν καταπινεται στο F-35.
Oχι δεν εχω κατσει.δεν εχεις κατσει μαλλον ποτε σε πιλοτηριο phantom για αυτο το λες αυτο![]()
δεν θελω να σου το χαλασω αλλα ο ''πισω'' ειναι ακομα πιο ''εγλωβισμενος'' σε σημειο κλειστοφοβιας....Oχι δεν εχω κατσει.
Ομως το Phantom δεν ειναι One Man Show. Ειναι Two Μen Show.
Και ο δευτερος κοιταει και για τον πρωτο (οπως και στο F-14 αλλα και σε αλλα διθεσια).
Το F-35 δυστυχως ειναι One Man Show ....... οποτε το ΠΛΗΡΕΣ οπισθιο οπτικο ωφειλε να ναι εκ των ουκ ανευ.
Και τι γινεται σε περιπτωση που το (εν λογω) κυκλωμα καμερων ....... βγει (λιγο η πολυ) εκτος λειτουργιας ?δεν θελω να σου το χαλασω αλλα ο ''πισω'' ειναι ακομα πιο ''εγλωβισμενος'' σε σημειο κλειστοφοβιας....
τουλαχιστον στο f35 η ορατοτητα παρεχεται μεσω αισθητηρων και καμερων απευθειας στην κασκα του πιλοτου ακομα και αν παρεμβαλετε μερος της ατρακτου.
πχ κοιταει προς τα κατω και εφοσον το επιλεξει δεν βλεπει τα ποδια του αλλα το εδαφος κατω απο το αεροσκαφος...
Ε όλο και κάτι εφεδρικό θα έχουν προβλέψει. Όπως το τετραπλό Fly-by-wire των F-16.Και τι γινεται σε περιπτωση που το (εν λογω) κυκλωμα καμερων ....... βγει (λιγο η πολυ) εκτος λειτουργιας ?
Ο πιλοτος ειναι τυφλος απο πισω του ! Και για δεκατα δευτερολεπτου χανεται μια αερομαχια.
Η ιστορια εχει αποδειξει οτι ο πιλοτος ΠΡΕΠΕΙ να χει 180 μοιρες ανεμποδιστο πεδιο.Ε όλο και κάτι εφεδρικό θα έχουν προβλέψει. Όπως το τετραπλό Fly-by-wire των F-16.
To ξαναλέμε: ο πιλότος του F-35 έχει πλήρες οπτικό πεδίο 360μοιρών. Το οποίο παρέχεται από πανοραμικές κάμερες. Σε περίπτωση που χαλάσει η μία κάμερα υπάρχουν εφεδρικές-το τετραπλό fly-by-wire του F-16 που ανέφερα ήταν ως παράδειγμα. Παρεμπιπτόντως, ολα τα αεροσκάφη με Fly-by-wire έχουν 3-4 εφεδρικά συστήματα.Η ιστορια εχει αποδειξει οτι ο πιλοτος ΠΡΕΠΕΙ να χει 180 μοιρες ανεμποδιστο πεδιο.
Ιστορια που αποκτηθηκε απο πολλους πολεμους (και λαθη) και με αιματηρο τροπο.
Δεν ειναι κατι που ενα fly-by-wire επιλυει .....
Ήθελα να απαντήσω, αλλά κουράστηκα και με τη σκέψη. Άστο...Προφανως εχεις καποιες ωρες πτησης στο ενεργητικο σου ...... και ξερεις απο πρωτο χερι.
Ουτε εγω εχω, αλλα για το συγκεκριμενο θεμα ...... τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια.
Το F-35 εγινε χονδροειδες επειδη επρεπε να τα χωρεσει τα παντα εντος της ατρακτου.
Γιαυτο δεν δοθηκε προτεραιοτητα του τι ΠΡΕΠΕΙ να βλεπει ενας πιλοτος (και αρχισαν oι
"λυσεις" με τις καμερες). Ενα απο τα οπλα του αυριανου πολεμου ειναι το electronic warfare.
Που σημαινει μπλοκαρω ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα του αντιπαλου. Να δω τι θα κανει
ο πιλοτος του F-35 με αχρηστευμενα τα ηλεκτρονικα του (ακομα και για 3 δευτερα).
Toυλαχιστον, στο F-16 μπορει ακομα να δει πισω του (6 o'clock). Στο F-35 .... ? ....
Περιμενω να ξαναζωντανεψουν τα ηλεκτρονικα .... υπεροχα !
Δεν ειναι θεμα εφεδρειας Κωστα ........ αλλα αμεσοτητας στο χειρισμο.
Τον ανθρωπινο εγκεφαλο (και τα "οπτικα" του) ....... δεν τον μπλοκαρεις με electronic warfare (oχι ακομα).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.