Αλλαγές στη διανομή των τηλεοράσεων της Toshiba !!!

ΔΕν ξερω ποσο καλυτερο ειναι αυτο. Στις 19/12 πηγα στην εν λογω εταιρεια εναν υπολογιστη για επισκευη (θορυβος απο τον ανεμιστηρα), μετα απο 3 κλησεις στο διαστημα 19/12 εως προχθες 7/1 ο υπολογιστης δεν ειχε καν ελεγθει, η απαντηση του δημοσιουπαλληλικης νοοτροπιας τηλεφωνικου κεντρου ηταν πως θα ειδοποιηθω οταν τον δουνε, τελικα επειδη τον χρειαζομουν στη δουλεια τον πηρα πισω ανεπισκευαστο. Η δικαιολογια και στα 3 τηλεφωνηματα που εκανα στο διαστημα αυτο ηταν πως μεσολαβησαν οι γιορτες. ΔΕν νομιζω πως η απωλεια 3 -4 εργασιμων ημερων δικαιολογει τετοια καθυστερηση και αδιαφορια (τους ειχα πει απο την αρχη πως ειναι απαραιτητος επαγγελματικα). Η ειρωνεια ειναι πως πριν το τριτο τηλεφωνημα μου ηρθε email με ερωτηματολογιο αν εμεινα ευχαριστημενος απο την εξυπηρετηση!!! Τους εγραψα τα παραπονα μου και μακαρι να τα διαβασουν αν και με τη νοοτροπια που ειδα να εχουν, αμφιβαλλω. Τα δελτια αποστολης και παραλαβης του ανεπισκευαστου υπολογιστη ειναι στη διαθεση καθε ενδιαφερομενου.
 
Έφυγε ο ένας άχρηστος και ανέλαβε ο άλλος. Μακράν 2 από τις χειρότερες εταιρείες σε service και εξυπηρέτηση πελατών στην Ελλάδα. Από προσωπική και επαγγελματική εμπειρία, απλά μακριά.