Αλλαγή ακροδεκτών τύπου RCA

dimitris_av

AVClub Enthusiast
9 January 2011
1,113
Κηφισια Αττικής
Καλησέρα και απο μένα παιδιά θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά σας γιατι είμαι και λίγο άσχετος. Έχω άνα παλιά πικ απ το οποίο έχει καλώδιο εξόδου του ήχου τύπου RCA το οποίο είναι χωνευτό στο πικ απ μέσα απο την μια μερία. Απο την άλλη υπάρχουν οι δύο ακροδέκτες ασπρο-κόκκινο οι οποίοι είναι παλιοί και με τα χρόνια έχουν οξυδωθεί. θα ήθελα να πάρω ένα ζευγάρι καινούριους ακροδέκτες επίχρυσους για να τους αλλάξω μόνος μου μιας και για να το πάω σε κατάστημα δύσκολο να μεταφέρω όλο το πικαπ.
1) απο που θα μπορούσα να πάρω ακροδέκτες (προτίνετε κάποιο κατάστημα), και
2) κάποιο λίνκ αν υπάρχει ή αν θέλει κάποιος να μου πεί με βασικά βήματα πώς κάνω την αλλαγή και τι να προσέξω μην τα κάνω χειρότερα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Καλησέρα και απο μένα παιδιά θα ήθελα την πολύτιμη βοήθειά σας γιατι είμαι και λίγο άσχετος. Έχω άνα παλιά πικ απ το οποίο έχει καλώδιο εξόδου του ήχου τύπου RCA το οποίο είναι χωνευτό στο πικ απ μέσα απο την μια μερία. Απο την άλλη υπάρχουν οι δύο ακροδέκτες ασπρο-κόκκινο οι οποίοι είναι παλιοί και με τα χρόνια έχουν οξυδωθεί. θα ήθελα να πάρω ένα ζευγάρι καινούριους ακροδέκτες επίχρυσους για να τους αλλάξω μόνος μου μιας και για να το πάω σε κατάστημα δύσκολο να μεταφέρω όλο το πικαπ.
1) απο που θα μπορούσα να πάρω ακροδέκτες (προτίνετε κάποιο κατάστημα), και
2) κάποιο λίνκ αν υπάρχει ή αν θέλει κάποιος να μου πεί με βασικά βήματα πώς κάνω την αλλαγή και τι να προσέξω μην τα κάνω χειρότερα.
Ευχαριστώ πάρα πολύ.

Καλημερα Δημητρη
Στην Αθηνα οδο Σολωνος ειναι ο Φανος απο οπου μπορεις να παρεις
πολυ καλα βυσματα που κλειδωνουν περιπου 5ευρω το κομματι
phono1_700x394v3.jpg
Παρακατω μερικες συμβουλες για να κολησεις τα rca
http://www.ehow.com/how_4968836_solder-rca-connectors.html

Last edited:
...δες και ένα βίντεο :

http://www.youtube.com/watch?v=0cl5QI4pqKc

(είναι κατατοπιστικότατο, αν θέλεις κι άλλα videos κάνε search στο utube με τίτλο: "soldering rca")