Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL, FTTx και WiFi
Αλλαγή παρόχου σταθερής
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="keraki" data-source="post: 1058383489" data-attributes="member: 18022"><p>Παιδιά επανέρχομαι στο θέμα γιατί υπάρχει κάποια εξέλιξη για την οποία θα εκτιμούσα αν είχα τη γνώμη σας! Είναι κάπως λεπτό το θέμα οπότε θα εκτιμούσα ειδικά την γνώμη όσων είναι περισσότερο γνώστες,όπως τα παιδιά που μου απάντησαν στα προηγούμενα μηνύματα.</p><p></p><p>Λοιπόν δεν θα αναφέρω αναλυτικά όλη την ιστορία γιατί θα πάρει πολύ χώρο και ίσως γίνει πολύ κουραστικό.Περιληπτικά να σας πω ότι όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post έγιναν τα εξής:</p><p></p><p>Από το τμήμα φορητότητας (προσφορών) του ΟΤΕ (cosmote) μου είχαν κάνει μια προσφορά την οποία έχω αναφέρει αναλυτικά το τι περιλαμβάνει λίγες σελίδες πριν στο παρόν νήμα.Χοντρικά είναι double play έως 24Mbps,απεριοριστα αστικά-υπεραστικά, 6,5 ώρες κινητά,2 ώρες εξωτερικό,να βάζουν 200 λεπτά/μήνα προς ολα τα δίκτυα σε δυο καρτοκινητά cosmote επιλογής μου για 12 μήνες,cosmote one,δωροεπιταγή Γερμανός 50 ευρώ,πίστωση 32 ευρώ σε επόμενο λογαριασμό (ίσως και στον πρώτο όπως είπαν) που είναι ουσιαστικά επιστροφή του τέλους φορητότητας 31,48 ευρώ. Αν δείτε λίγες σελίδες πίσω τα είχα αναφέρει αρκετά αναλυτικά. Στα 23,63 ευρώ/μήνα τελική τιμή (μαζί με ΦΠΑ και φόρους σταθερής κλπ) για 24 μήνες. Μετά το 24μηνο γίνεται αορίστου στα 41,11 ευρώ/μήνα ,όπως είδα.</p><p></p><p>Όταν μου έκαναν την προσφορά έδωσα πολύ βάση στο να ρωτήσω και να διευκρινήσω το θέμα αν η γραμμή μου θα είναι VoIP (VoBB όπως το λέει ο ΟΤΕ).Η ευγενέστατη υπάλληλος μου είπε τα περί μετάβασης μέχρι τέλους του έτους όλων των γραμμών του ΟΤΕ σε VoBB ωστόσο με διαβεβαίωσε ότι στη φορητότητα που κάνω μπορώ να ζητήσω να έχω την κλασσική τηλεφωνία (PSTN νομίζω λέγεται η κλασσική τηλεφωνία ή tdm όπως έμαθα πρόσφατα) μέχρι να γίνει υποχρεωτική η πλήρης μετάβαση όλων των γραμμών σε VoBB.</p><p>Ζητάω λοιπόν να προχωρήσουμε και να καταχωρηθεί στην αίτηση η γραμμή να μην είναι VoBB,μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση σε VoBB, προφανώς.Τις επόμενες μέρες για σχετικό θέμα που επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών σαν από διαίσθηση είπα να ρωτήσω πάλι και να κάνω μια επαλήθευση αν όντως έχει καταχωριθεί στην αίτηση η γραμμή μου να μην είναι VoBB. Ο υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών αφού το κοιτάει μου λέει,δεν ξέρω τι ακριβώς σας είπαν αλλά όπως βλέπω την αίτηση στο σύστημα ,πάτε σε VoBB.Με τα πολλά να μην πολυλογώ,αφού επέμενα προφανώς γι αυτά που μου είχε πει η υπάλληλος με την οποία κάναμε την φορητότητα,μου λέει ότι: Ο μόνος τρόπος που βλέπω είναι αν πάτε σε ένα είδος τηλεφωνίας που είναι κάτι "ενδιάμεσο από κλασσική τηλέφωνία (PSTN) και VoBB" .Αργότερα όπως θα σας πω έμαθα ότι αυτός ο τύπος της "ενδιάμεσης" λέγεται MSAN .</p><p>Το καταχωρεί ο υπάλληλος και υποτίθεται ότι με συνδέει στο τεχνικό τμήμα για να τους το αναφέρω κι εγώ,το οποίο τεχνικό τμήμα έμεινα στο τηλέφωνο πάνω από 45 λεπτά να περιμένω ώσπου έπεσε η γραμμή χωρίς τελικά να απαντήσει κανείς.</p><p>Την άλλη μέρα επικοινωνώ πάλι με την αρχική υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά από το τμήμα φορητότητας - προσφορών και της αναφέρω ότι μαθαίνω πως στην αίτηση δεν έχει καταχωρηθεί να μην είναι VoBB η γραμμή όπως τα είχαμε συμφωνήσει.Αφού το κοίταξε,μίλησε και με προιστάμενο της όπως μου είπε,μου αναφέρει ότι αυτή το είχε καταχωρήσει κανονικά να μην είναι VoBB,αλλά ο άλλος συνάδελφος που ανάφερα πέρασε στην αίτηση να είναι η τηλεφωνία αυτό το "ενδιάμεσο". Καταλάβατε δηλαδή: Ο ένας στον άλλο...</p><p></p><p>Τι πρέπει να κάνουμε τώρα για να το διορθώσουμε,ρωτάω εγώ?Προτείνω λοιπόν στην υπάλληλο από το τμήμα φορητότητας,που μου είχε κάνει αρχικά την αίτηση,να αλλάξει η ίδια την αίτηση,να αφαιρέσει αυτό με την "ενδιάμεση τηλεφωνία" που πρόσθεσε ο άλλος υπάλληλος από την εξυπηρέτηση,και να καταχωρήσει και πάλι να μην ειναι VoBB η γραμμή,όπως μου είπε πως είχε κάνει από την αρχή. Μου απαντάει πως έχει φύγει από αυτήν η αίτηση τώρα και δεν μπορεί πλέον να την αλλάξει. Της λέω και τι κάνουμε τώρα? Μου λέει μπορείτε σε ένα κατάστημα cosmote να ζητήσετε να το αλλάξουν στην αίτηση που έχει καταχωρηθεί.Έχουν πρόσβαση στο σύστημα στα καταστήματα cosmote μου λέει.Αυτή η συζήτηση γίνεται Παρασκευή βράδυ.Ωραία της λέω θα πάω αύριο σε κατάστημα να τους ζητήσω να κάνουν την αλλαγή που λέμε.</p><p>Επίσης ενώ είχα ζητήσει το Speedport Plus,είδα στη σύμβαση μου γραμμένο το Speedport Entry 2i ,της το αναφέρω και μου διαβεβαιώνει ότι είχε βάλει το Plus...Τη Δευτέρα τελικά επαληθεύομαι και στο courier μου έρχεται το Speedport Entry 2i ...</p><p></p><p>Την επόμενη μέρα,το Σάββατο που μας πέρασε πάω σε κατάστημα cosmote της περιοχής μου.Τους αναφέρω σχετικά κι αμέσως μου λένε πως εφόσον είναι σε εκκρεμότητα η αίτηση μου,δεν έχουν δυνατότητα να αλλάξουν,ούτε να δουν τίποτα.Οι άνθρωποι μου έλεγαν "μα πως είναι δυνατόν να σας λένε τέτοια πράγματα??" Ρε παιδιά τους εξηγώ τι έγινε,δεν μπορούμε...Πήγα σε ακόμα 2 καταστήματα cosmote που έχουμε στην περιοχή μου,τα ίδια πάνω κάτω μου λένε,ούτε καν άνοιξαν κάτι στον υπολογιστή.Το μόνο επιπλέον που έμαθα στα άλλα δυο καταστήματα από δυο εξυπηρετικούς και πρόθυμους υπαλλήλους είναι ότι θα πρέπει όταν με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός για την εγκατάσταση να απευθυνθώ σε αυτόν και να του ζητήσω αν μπορεί να μη μου κάνει τη γραμμή VoBB.Δηλαδή ότι δεν είναι θέμα καταχώρησης συγκεκριμένων εντολών στην αίτηση μου αλλά πρέπει απλά δια ζώσης να απευθυνθώ στον τεχνικό που θα μου κάνει την εγκατάσταση.</p><p></p><p>Τη Δευτέρα έρχομαι σε νέα επικοινωνία με την αρχική υπάλληλο από το τμήμα φορητότητας-προσφορών του ΟΤΕ τις λέω τι έγινε με τα καταστήματα και απορούσε και αυτή...Ωστόσο έχω λάβει στο κινητό μήνυμα με νέο Αριθμό Αιτήματος,ίσως λόγω της αλλαγής που έκανε ο άλλος υπάλληλος με την "ενδιάμεση τηλεφωνία" ίσως και λόγω του λάθος εξοπλισμού που μου έστειλαν courier: Είχα ζητήσει το Speedport Plus κι αυτοί για κάποιο λόγο μου έστειλαν το απλό Speedport Entry 2i .</p><p></p><p>Η υπάλληλος λοιπόν συνέχιζε να μου λέει ότι πρέπει στην αίτηση να αφαιρέσουμε αυτό που έβαλε ο υπάλληλος για την "ενδιάμεση τηλεφωνία" και να περαστεί αυτό που είχε περάσει η ίδια εξαρχής να μην είναι η γραμμή VoBB,δηλαδή no VoBB.Τελικά μου προτείνει να δώσουμε ακόμα μια ευκαιρία και ότι από την εξυπηρέτηση πελατών μπορούν να μου κάνουν αυτη την αλλαγή,ενώ από αυτή έχει φύγει.Τη ρωτάω και για το νέο αριθμό αιτήματος που έλαβα και μου είπε πιθανόν να την έκανε ξανά την αίτηση ο προιστάμενός της,γιατί το συζήτησε και μαζί του.Με συνδέει λοιπόν στο τμήμα εξυπηρέτησης για να μου κάνουν την αλλαγή: Η γραμμή επέφτε,έκανε 2-3 προσπάθειες ανεπιτυχώς και στη συνέχεια δεν με ξαναπήρε πίσω.</p><p></p><p>Σε λίγο καλώ εγώ ο ίδιος στην εξυπηρέτηση παλατών,έχοντας αρκετή αναμονή...Αναφέρω στην υπάλληλο που βγήκε το ζήτημα και σχεδόν πήγε να με βγάλει τρελό...Μου έλεγε: </p><p>1. Ότι δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει κάποια αλλαγή στην αίτηση(για το επίμαχο θέμα να αφαιρεθεί η "ενδιάμεση τηλεφωνία" και να περαστεί no VoBB)</p><p>2. Ότι όλες οι γραμμές οι νέες και οι φορητότητες γίνονται όλες VoBB εκτός αν δεν υπάρχει δυνατότητα όπου χρησιμοποιείται το εναέριο δίκτυο όπως μου έλεγε.</p><p></p><p>Σε ερώτηση μου αν υπάρχει δυνατότητα και για PSTN γραμμή στην περιοχή μου και για VoBB, μου είπε και πάλι VoBB γίνονται όλα.</p><p>Σε ερώτηση μου γιατί η υπάλληλος από το τμήμα προσφορών μου αναφέρε πως μπορώ να ζητήσω μέχρι την πλήρη μετάβαση να μην είναι VoBB η γραμμή μου ,μου λέει ψέμματα? Σιωπή,δεν μου απαντούσε... </p><p></p><p>Καταχώρησε να με καλέσουν και πάλι από το τμήμα προσφορών.Την επόμενη μέρα Τρίτη (μέρα απεργίας) περιμένω,δεν με πέρνει κανείς,λέω είναι και η απεργία σήμερα,αλλά ας καλέσω.Καλώ λοιπόν ζητάω την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε στον κύριο που μου μίλησε,την εντόπισα μου λέει είναι σήμερα στη βάρδια,αλλά αμέσως μετά μου λέει απουσιάζει είναι η απεργία σήμερα.Θα σας καλέσει κάποιος συνάδελφος να σας καλύψουμε...Οκ λέω αν και με τη συγκεκριμένη είχα κάνει την αίτηση. Περίμενα,περίμενα τελικά δεν κάλεσε κανείς...</p><p></p><p>Σήμερα Τετάρτη πάω ξανά σε ένα κατάστημα cosmote για το θέμα.Μου λένε και πάλι πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού η αίτηση μου είναι σε εκκρεμότητα.Ωστόσο αφού μιλήσαμε λίγο πάτησε ΑΦΜ μου στον υπολογιστή και βλέπω ανοίγει το pdf με τον τελευταίο Αριθμό Αιτήματος που μου είχε έρθει στο κινητό.Ζητάω στον καλό αυτό άνθρωπο να μου κάνει μια εκτύπωση της τελευταίας σύμβασης,να τη συγκρίνω με την προηγούμενη και βλέπω ότι εκεί που αναφέρει Τερματικός εξοπλισμός έχει αλλάξει.Λογικό γιατί μου είχαν στείλει το Speedport Entry 2i ενώ είχα ζητήσει το Plus. Δεν βλέπω όμως και πάλι να γράφει Speedport Plus αλλά γράφει(παραλείπω κάποιους κωδικούς): H108NS(A) PSTN </p><p>Το συγκεκριμένο όπως βλέπω στο google είναι ένα παλιό router του ΟΤΕ.Γιατί έβαλαν αυτό πραγματικά δεν έχω ιδέα.Αύριο θα πάρω το courier και θα δω τι τελικά μου έχουν στείλει...</p><p></p><p>Φεύγω από το κατάστημα cosmote σήμερα το μεσημέρι,αφού δεν μπορούσαν να μου κάνουν κάτι άλλο όπως μου είπαν.Το μεσημέρι σκέφτομαι να κάνω άλλη μια προσπάθεια να πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: Βγαίνει μια εξυπηρετικότατη ανθρώπινη υπάλληλος:Της αναφέρω το θέμα με το no VoBB."Αχχχ..." την ακούω να αναστενάζει... Και μου λέει θα σας μιλήσω καθαρά,της λέω δηλαδή δε θα χρυσώσεις το χάπι,ακριβώς μου λέει. Πριν 1-2 χρόνια γινότανε αυτό να μην γίνει Vobb,τώρα πλέον δεν έχουμε δυνατότητα και οι οδηγίες είναι καθαρές.Μου λέει λοιπόν ότι σε Vobb θα πάτε,αν δεν είναι αυτό που θέλετε έχετε περιθώριο να ακυρώσετε...</p><p>Στη συνέχεια αφού της είπα λίγο παραπάνω το ιστορικό και ότι είχα λάβει νέο Αριθμό Αιτήματος στο κινητό,μάλλον το είδε λίγο καλύτερα την αίτηση και αφού με έβαλε για πολύ ελάχιστο στην αναμονή για να ρωτήσει και το τεχνικό τμήμα όπως μου είπε,μου αναφέρει:</p><p></p><p>Θα πάτε σε MSAN και μου εξήγησε αρκετά καλά τι είναι η τηλεφωνία MSAN.Όπως τελικά κατάλαβα,MSAN είναι αυτό το "ενδιάμεσο είδος τηλεφωνίας" ανάμεσα σε κλασσική τηλεφωνία PSTN και σε VoBB.Όπως μου είπε μέσω internet είναι και η MSAN τηλεφωνία,απλά το "VoIP στάδιο" υλοποιείται στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα ανάλογα .Έτσι στο σπίτι σου έρχεται έτοιμη η τηλεφωνία στις πρίζες του τηλεφώνου του σπιτιού σου και τελικά εσένα σου "φαίνεται σαν PSTN" αφού το ρόλο του router για το VoBB το έχει κάνει ήδη μια κάρτα MSAN στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα,ανάλογα από που παίρνεις. Έτσι απ ότι μου είπε η κοπέλα :</p><p></p><p>1. "Διαχωρίζεται" το internet από την τηλεφωνία και έτσι δεν χρειάζεται να έχεις μόνιμα το router ανοικτό για να έχεις τηλέφωνο. Η δουλειά του VoBB έχει γίνει ήδη πάνω σε μια κάρτα MSAN στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα,αναλόγως από που πέρνεις.Ετσι στις πρίζες του σπιτιού σου φτάνει έτοιμο και "σου φαίνεται σαν PSTN".</p><p></p><p>2. Χρησιμοποιείς το modem/router αποκλειστικά και μόνο για να παίρνεις internet,όπως κάναμε και στις PSTN γραμμές. Μπορείς να "κάνεις βόλτα το modem στο σπίτι" δηλαδή να συνδέεις το modem τη μια φορά στο πριζάκι τηλεφώνου του σαλονιού,και την άλλη στο πριζάκι τηλεφώνου της κρεβατοκάμαρας,αναλόγως που θέλεις κάθε φορά να δώσεις internet.Όταν δεν χρειάζεσαι το internet,ας πούμε όταν πας για ύπνο,μπορείς να κλείσεις εντελώς το modem.Τηλέφωνο θα συνεχίσεις να έχεις.</p><p></p><p>3. Στην περίπτωση που παίρνεις από Αστικό Κέντρο, όπως μάλλον πέρνω κι εγώ,ακόμα και να "πέσει το ρεύμα" δεν θα πρέπει να επηρεάζεται το τηλέφωνο όπως στην PSTN,αφού λογικά στο Αστικό Κέντρο θα πρέπει να έχουν UPS,αλλά αφήνω ένα περιθώριο μήπως δεν ισχύει.</p><p></p><p>Μάλιστα η ευγενέστατη υπάλληλος με έβαλε για πολύ λίγο στην αναμονή και ρώτησε το τεχνικό τμήμα,και στη συνέχεια μου εξήγησε τι περίπου είναι η MSAN τηλεφωνία, και μου έδωσε αρκετά να καταλάβω ,πράγμα που ουδέποτε περίμενα από τηλεφωνική εξυπηρέτηση!!</p><p></p><p>Τώρα φυσικά γιατί ενώ στην αρχή μου είπε ευγενικά και ξεκάθαρα ότι η γραμμή μου θα πάει για VoBB,και στη συνέχεια που ακριβώς μπήκε,τι σύστημα έχουν στο ΟΤΕ και πως είδε ότι θα πάω σε MSAN,δεν μπορώ να γνωρίζω...Η αλήθεια είναι ότι με βάζει σε λίγες σκέψεις επειδή αρχικά μου είπε ότι πάει η αίτηση μου για VoBB,που μπήκε άραγε μετά και είδε το MSAN ? Και έχβ αυτή την αμφιβολία γιατί στις σελίδες της σύμβασης δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται κάτι για το είδος της γραμμής της αίτησης,ότι είναι MSAN δηλαδή.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="keraki, post: 1058383489, member: 18022"] Παιδιά επανέρχομαι στο θέμα γιατί υπάρχει κάποια εξέλιξη για την οποία θα εκτιμούσα αν είχα τη γνώμη σας! Είναι κάπως λεπτό το θέμα οπότε θα εκτιμούσα ειδικά την γνώμη όσων είναι περισσότερο γνώστες,όπως τα παιδιά που μου απάντησαν στα προηγούμενα μηνύματα. Λοιπόν δεν θα αναφέρω αναλυτικά όλη την ιστορία γιατί θα πάρει πολύ χώρο και ίσως γίνει πολύ κουραστικό.Περιληπτικά να σας πω ότι όπως είχα αναφέρει και σε προηγούμενο post έγιναν τα εξής: Από το τμήμα φορητότητας (προσφορών) του ΟΤΕ (cosmote) μου είχαν κάνει μια προσφορά την οποία έχω αναφέρει αναλυτικά το τι περιλαμβάνει λίγες σελίδες πριν στο παρόν νήμα.Χοντρικά είναι double play έως 24Mbps,απεριοριστα αστικά-υπεραστικά, 6,5 ώρες κινητά,2 ώρες εξωτερικό,να βάζουν 200 λεπτά/μήνα προς ολα τα δίκτυα σε δυο καρτοκινητά cosmote επιλογής μου για 12 μήνες,cosmote one,δωροεπιταγή Γερμανός 50 ευρώ,πίστωση 32 ευρώ σε επόμενο λογαριασμό (ίσως και στον πρώτο όπως είπαν) που είναι ουσιαστικά επιστροφή του τέλους φορητότητας 31,48 ευρώ. Αν δείτε λίγες σελίδες πίσω τα είχα αναφέρει αρκετά αναλυτικά. Στα 23,63 ευρώ/μήνα τελική τιμή (μαζί με ΦΠΑ και φόρους σταθερής κλπ) για 24 μήνες. Μετά το 24μηνο γίνεται αορίστου στα 41,11 ευρώ/μήνα ,όπως είδα. Όταν μου έκαναν την προσφορά έδωσα πολύ βάση στο να ρωτήσω και να διευκρινήσω το θέμα αν η γραμμή μου θα είναι VoIP (VoBB όπως το λέει ο ΟΤΕ).Η ευγενέστατη υπάλληλος μου είπε τα περί μετάβασης μέχρι τέλους του έτους όλων των γραμμών του ΟΤΕ σε VoBB ωστόσο με διαβεβαίωσε ότι στη φορητότητα που κάνω μπορώ να ζητήσω να έχω την κλασσική τηλεφωνία (PSTN νομίζω λέγεται η κλασσική τηλεφωνία ή tdm όπως έμαθα πρόσφατα) μέχρι να γίνει υποχρεωτική η πλήρης μετάβαση όλων των γραμμών σε VoBB. Ζητάω λοιπόν να προχωρήσουμε και να καταχωρηθεί στην αίτηση η γραμμή να μην είναι VoBB,μέχρι να ολοκληρωθεί η πλήρης μετάβαση σε VoBB, προφανώς.Τις επόμενες μέρες για σχετικό θέμα που επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών σαν από διαίσθηση είπα να ρωτήσω πάλι και να κάνω μια επαλήθευση αν όντως έχει καταχωριθεί στην αίτηση η γραμμή μου να μην είναι VoBB. Ο υπάλληλος της εξυπηρέτησης πελατών αφού το κοιτάει μου λέει,δεν ξέρω τι ακριβώς σας είπαν αλλά όπως βλέπω την αίτηση στο σύστημα ,πάτε σε VoBB.Με τα πολλά να μην πολυλογώ,αφού επέμενα προφανώς γι αυτά που μου είχε πει η υπάλληλος με την οποία κάναμε την φορητότητα,μου λέει ότι: Ο μόνος τρόπος που βλέπω είναι αν πάτε σε ένα είδος τηλεφωνίας που είναι κάτι "ενδιάμεσο από κλασσική τηλέφωνία (PSTN) και VoBB" .Αργότερα όπως θα σας πω έμαθα ότι αυτός ο τύπος της "ενδιάμεσης" λέγεται MSAN . Το καταχωρεί ο υπάλληλος και υποτίθεται ότι με συνδέει στο τεχνικό τμήμα για να τους το αναφέρω κι εγώ,το οποίο τεχνικό τμήμα έμεινα στο τηλέφωνο πάνω από 45 λεπτά να περιμένω ώσπου έπεσε η γραμμή χωρίς τελικά να απαντήσει κανείς. Την άλλη μέρα επικοινωνώ πάλι με την αρχική υπάλληλο που μου έκανε την προσφορά από το τμήμα φορητότητας - προσφορών και της αναφέρω ότι μαθαίνω πως στην αίτηση δεν έχει καταχωρηθεί να μην είναι VoBB η γραμμή όπως τα είχαμε συμφωνήσει.Αφού το κοίταξε,μίλησε και με προιστάμενο της όπως μου είπε,μου αναφέρει ότι αυτή το είχε καταχωρήσει κανονικά να μην είναι VoBB,αλλά ο άλλος συνάδελφος που ανάφερα πέρασε στην αίτηση να είναι η τηλεφωνία αυτό το "ενδιάμεσο". Καταλάβατε δηλαδή: Ο ένας στον άλλο... Τι πρέπει να κάνουμε τώρα για να το διορθώσουμε,ρωτάω εγώ?Προτείνω λοιπόν στην υπάλληλο από το τμήμα φορητότητας,που μου είχε κάνει αρχικά την αίτηση,να αλλάξει η ίδια την αίτηση,να αφαιρέσει αυτό με την "ενδιάμεση τηλεφωνία" που πρόσθεσε ο άλλος υπάλληλος από την εξυπηρέτηση,και να καταχωρήσει και πάλι να μην ειναι VoBB η γραμμή,όπως μου είπε πως είχε κάνει από την αρχή. Μου απαντάει πως έχει φύγει από αυτήν η αίτηση τώρα και δεν μπορεί πλέον να την αλλάξει. Της λέω και τι κάνουμε τώρα? Μου λέει μπορείτε σε ένα κατάστημα cosmote να ζητήσετε να το αλλάξουν στην αίτηση που έχει καταχωρηθεί.Έχουν πρόσβαση στο σύστημα στα καταστήματα cosmote μου λέει.Αυτή η συζήτηση γίνεται Παρασκευή βράδυ.Ωραία της λέω θα πάω αύριο σε κατάστημα να τους ζητήσω να κάνουν την αλλαγή που λέμε. Επίσης ενώ είχα ζητήσει το Speedport Plus,είδα στη σύμβαση μου γραμμένο το Speedport Entry 2i ,της το αναφέρω και μου διαβεβαιώνει ότι είχε βάλει το Plus...Τη Δευτέρα τελικά επαληθεύομαι και στο courier μου έρχεται το Speedport Entry 2i ... Την επόμενη μέρα,το Σάββατο που μας πέρασε πάω σε κατάστημα cosmote της περιοχής μου.Τους αναφέρω σχετικά κι αμέσως μου λένε πως εφόσον είναι σε εκκρεμότητα η αίτηση μου,δεν έχουν δυνατότητα να αλλάξουν,ούτε να δουν τίποτα.Οι άνθρωποι μου έλεγαν "μα πως είναι δυνατόν να σας λένε τέτοια πράγματα??" Ρε παιδιά τους εξηγώ τι έγινε,δεν μπορούμε...Πήγα σε ακόμα 2 καταστήματα cosmote που έχουμε στην περιοχή μου,τα ίδια πάνω κάτω μου λένε,ούτε καν άνοιξαν κάτι στον υπολογιστή.Το μόνο επιπλέον που έμαθα στα άλλα δυο καταστήματα από δυο εξυπηρετικούς και πρόθυμους υπαλλήλους είναι ότι θα πρέπει όταν με πάρει τηλέφωνο ο τεχνικός για την εγκατάσταση να απευθυνθώ σε αυτόν και να του ζητήσω αν μπορεί να μη μου κάνει τη γραμμή VoBB.Δηλαδή ότι δεν είναι θέμα καταχώρησης συγκεκριμένων εντολών στην αίτηση μου αλλά πρέπει απλά δια ζώσης να απευθυνθώ στον τεχνικό που θα μου κάνει την εγκατάσταση. Τη Δευτέρα έρχομαι σε νέα επικοινωνία με την αρχική υπάλληλο από το τμήμα φορητότητας-προσφορών του ΟΤΕ τις λέω τι έγινε με τα καταστήματα και απορούσε και αυτή...Ωστόσο έχω λάβει στο κινητό μήνυμα με νέο Αριθμό Αιτήματος,ίσως λόγω της αλλαγής που έκανε ο άλλος υπάλληλος με την "ενδιάμεση τηλεφωνία" ίσως και λόγω του λάθος εξοπλισμού που μου έστειλαν courier: Είχα ζητήσει το Speedport Plus κι αυτοί για κάποιο λόγο μου έστειλαν το απλό Speedport Entry 2i . Η υπάλληλος λοιπόν συνέχιζε να μου λέει ότι πρέπει στην αίτηση να αφαιρέσουμε αυτό που έβαλε ο υπάλληλος για την "ενδιάμεση τηλεφωνία" και να περαστεί αυτό που είχε περάσει η ίδια εξαρχής να μην είναι η γραμμή VoBB,δηλαδή no VoBB.Τελικά μου προτείνει να δώσουμε ακόμα μια ευκαιρία και ότι από την εξυπηρέτηση πελατών μπορούν να μου κάνουν αυτη την αλλαγή,ενώ από αυτή έχει φύγει.Τη ρωτάω και για το νέο αριθμό αιτήματος που έλαβα και μου είπε πιθανόν να την έκανε ξανά την αίτηση ο προιστάμενός της,γιατί το συζήτησε και μαζί του.Με συνδέει λοιπόν στο τμήμα εξυπηρέτησης για να μου κάνουν την αλλαγή: Η γραμμή επέφτε,έκανε 2-3 προσπάθειες ανεπιτυχώς και στη συνέχεια δεν με ξαναπήρε πίσω. Σε λίγο καλώ εγώ ο ίδιος στην εξυπηρέτηση παλατών,έχοντας αρκετή αναμονή...Αναφέρω στην υπάλληλο που βγήκε το ζήτημα και σχεδόν πήγε να με βγάλει τρελό...Μου έλεγε: 1. Ότι δεν έχει τη δυνατότητα να κάνει κάποια αλλαγή στην αίτηση(για το επίμαχο θέμα να αφαιρεθεί η "ενδιάμεση τηλεφωνία" και να περαστεί no VoBB) 2. Ότι όλες οι γραμμές οι νέες και οι φορητότητες γίνονται όλες VoBB εκτός αν δεν υπάρχει δυνατότητα όπου χρησιμοποιείται το εναέριο δίκτυο όπως μου έλεγε. Σε ερώτηση μου αν υπάρχει δυνατότητα και για PSTN γραμμή στην περιοχή μου και για VoBB, μου είπε και πάλι VoBB γίνονται όλα. Σε ερώτηση μου γιατί η υπάλληλος από το τμήμα προσφορών μου αναφέρε πως μπορώ να ζητήσω μέχρι την πλήρη μετάβαση να μην είναι VoBB η γραμμή μου ,μου λέει ψέμματα? Σιωπή,δεν μου απαντούσε... Καταχώρησε να με καλέσουν και πάλι από το τμήμα προσφορών.Την επόμενη μέρα Τρίτη (μέρα απεργίας) περιμένω,δεν με πέρνει κανείς,λέω είναι και η απεργία σήμερα,αλλά ας καλέσω.Καλώ λοιπόν ζητάω την υπάλληλο που με εξυπηρέτησε στον κύριο που μου μίλησε,την εντόπισα μου λέει είναι σήμερα στη βάρδια,αλλά αμέσως μετά μου λέει απουσιάζει είναι η απεργία σήμερα.Θα σας καλέσει κάποιος συνάδελφος να σας καλύψουμε...Οκ λέω αν και με τη συγκεκριμένη είχα κάνει την αίτηση. Περίμενα,περίμενα τελικά δεν κάλεσε κανείς... Σήμερα Τετάρτη πάω ξανά σε ένα κατάστημα cosmote για το θέμα.Μου λένε και πάλι πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι αφού η αίτηση μου είναι σε εκκρεμότητα.Ωστόσο αφού μιλήσαμε λίγο πάτησε ΑΦΜ μου στον υπολογιστή και βλέπω ανοίγει το pdf με τον τελευταίο Αριθμό Αιτήματος που μου είχε έρθει στο κινητό.Ζητάω στον καλό αυτό άνθρωπο να μου κάνει μια εκτύπωση της τελευταίας σύμβασης,να τη συγκρίνω με την προηγούμενη και βλέπω ότι εκεί που αναφέρει Τερματικός εξοπλισμός έχει αλλάξει.Λογικό γιατί μου είχαν στείλει το Speedport Entry 2i ενώ είχα ζητήσει το Plus. Δεν βλέπω όμως και πάλι να γράφει Speedport Plus αλλά γράφει(παραλείπω κάποιους κωδικούς): H108NS(A) PSTN Το συγκεκριμένο όπως βλέπω στο google είναι ένα παλιό router του ΟΤΕ.Γιατί έβαλαν αυτό πραγματικά δεν έχω ιδέα.Αύριο θα πάρω το courier και θα δω τι τελικά μου έχουν στείλει... Φεύγω από το κατάστημα cosmote σήμερα το μεσημέρι,αφού δεν μπορούσαν να μου κάνουν κάτι άλλο όπως μου είπαν.Το μεσημέρι σκέφτομαι να κάνω άλλη μια προσπάθεια να πάρω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών: Βγαίνει μια εξυπηρετικότατη ανθρώπινη υπάλληλος:Της αναφέρω το θέμα με το no VoBB."Αχχχ..." την ακούω να αναστενάζει... Και μου λέει θα σας μιλήσω καθαρά,της λέω δηλαδή δε θα χρυσώσεις το χάπι,ακριβώς μου λέει. Πριν 1-2 χρόνια γινότανε αυτό να μην γίνει Vobb,τώρα πλέον δεν έχουμε δυνατότητα και οι οδηγίες είναι καθαρές.Μου λέει λοιπόν ότι σε Vobb θα πάτε,αν δεν είναι αυτό που θέλετε έχετε περιθώριο να ακυρώσετε... Στη συνέχεια αφού της είπα λίγο παραπάνω το ιστορικό και ότι είχα λάβει νέο Αριθμό Αιτήματος στο κινητό,μάλλον το είδε λίγο καλύτερα την αίτηση και αφού με έβαλε για πολύ ελάχιστο στην αναμονή για να ρωτήσει και το τεχνικό τμήμα όπως μου είπε,μου αναφέρει: Θα πάτε σε MSAN και μου εξήγησε αρκετά καλά τι είναι η τηλεφωνία MSAN.Όπως τελικά κατάλαβα,MSAN είναι αυτό το "ενδιάμεσο είδος τηλεφωνίας" ανάμεσα σε κλασσική τηλεφωνία PSTN και σε VoBB.Όπως μου είπε μέσω internet είναι και η MSAN τηλεφωνία,απλά το "VoIP στάδιο" υλοποιείται στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα ανάλογα .Έτσι στο σπίτι σου έρχεται έτοιμη η τηλεφωνία στις πρίζες του τηλεφώνου του σπιτιού σου και τελικά εσένα σου "φαίνεται σαν PSTN" αφού το ρόλο του router για το VoBB το έχει κάνει ήδη μια κάρτα MSAN στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα,ανάλογα από που παίρνεις. Έτσι απ ότι μου είπε η κοπέλα : 1. "Διαχωρίζεται" το internet από την τηλεφωνία και έτσι δεν χρειάζεται να έχεις μόνιμα το router ανοικτό για να έχεις τηλέφωνο. Η δουλειά του VoBB έχει γίνει ήδη πάνω σε μια κάρτα MSAN στο αστικό κέντρο ή στην καμπίνα,αναλόγως από που πέρνεις.Ετσι στις πρίζες του σπιτιού σου φτάνει έτοιμο και "σου φαίνεται σαν PSTN". 2. Χρησιμοποιείς το modem/router αποκλειστικά και μόνο για να παίρνεις internet,όπως κάναμε και στις PSTN γραμμές. Μπορείς να "κάνεις βόλτα το modem στο σπίτι" δηλαδή να συνδέεις το modem τη μια φορά στο πριζάκι τηλεφώνου του σαλονιού,και την άλλη στο πριζάκι τηλεφώνου της κρεβατοκάμαρας,αναλόγως που θέλεις κάθε φορά να δώσεις internet.Όταν δεν χρειάζεσαι το internet,ας πούμε όταν πας για ύπνο,μπορείς να κλείσεις εντελώς το modem.Τηλέφωνο θα συνεχίσεις να έχεις. 3. Στην περίπτωση που παίρνεις από Αστικό Κέντρο, όπως μάλλον πέρνω κι εγώ,ακόμα και να "πέσει το ρεύμα" δεν θα πρέπει να επηρεάζεται το τηλέφωνο όπως στην PSTN,αφού λογικά στο Αστικό Κέντρο θα πρέπει να έχουν UPS,αλλά αφήνω ένα περιθώριο μήπως δεν ισχύει. Μάλιστα η ευγενέστατη υπάλληλος με έβαλε για πολύ λίγο στην αναμονή και ρώτησε το τεχνικό τμήμα,και στη συνέχεια μου εξήγησε τι περίπου είναι η MSAN τηλεφωνία, και μου έδωσε αρκετά να καταλάβω ,πράγμα που ουδέποτε περίμενα από τηλεφωνική εξυπηρέτηση!! Τώρα φυσικά γιατί ενώ στην αρχή μου είπε ευγενικά και ξεκάθαρα ότι η γραμμή μου θα πάει για VoBB,και στη συνέχεια που ακριβώς μπήκε,τι σύστημα έχουν στο ΟΤΕ και πως είδε ότι θα πάω σε MSAN,δεν μπορώ να γνωρίζω...Η αλήθεια είναι ότι με βάζει σε λίγες σκέψεις επειδή αρχικά μου είπε ότι πάει η αίτηση μου για VoBB,που μπήκε άραγε μετά και είδε το MSAN ? Και έχβ αυτή την αμφιβολία γιατί στις σελίδες της σύμβασης δεν βλέπω πουθενά να αναφέρεται κάτι για το είδος της γραμμής της αίτησης,ότι είναι MSAN δηλαδή. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL, FTTx και WiFi
Αλλαγή παρόχου σταθερής
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…