Αλλαγή του συνομήλικου μου σχεδόν Sansui ενισχυτή

starlouk

New member
25 August 2008
2
Καλησπέρα σε όλους.

Να πω από την αρχή ότι είμαι παντελώς άσχετος και ότι μάλλον δεν πρόκειται να ασχοληθώ ποτέ ενεργά με το ευγενές αυτό χόμπι για οικονομικούς κυρίως λόγους. Από την άλλη βέβαια ακούω πολύ μα πολύ μουσική, λατρεύω το βινύλιο και κάθομαι και χαζεύω ενισχυτές και πικάπ στις βιτρίνες για κάποιον απροσδιόριστο λόγο, παρόλο που δεν καταλαβαίνω τίποτα. Τέλως πάντων πλατιάζω. Απλά ήθελα να ξεκαθαρίσω ότι ο μόνος λόγος που γράφω εδώ είναι για τη συμβουλή σας.

"Κληρονόμησα" μια σύνθεση του 1983, η οποία από ότι έχω καταλάβει, ήταν αξιοπρεπέστατη στον καιρό της. Σταδιακά ότι μας άφηνε χρόνους, το αντικαταστούσα με value for money (νομίζω) επιλογές.

Ο ενισχυτής που έχω είναι ο Sansui AU-D33, αλλά εδώ και μια δεκαετία παρουσιάζει μικροπροβλήματα τα οποία τελευταία έγιναν πιο έντονα. Βρήκα σε άλλο θρεντ τι μάλλον φταίει και το τηλέφωνο του σέρβις, αλλά έλεγα παράλληλα να πάρω έναν καινούργιο.

Έχω καταλήξει;;; στον Marantz PM-7001.
Λοιπά στοιχεία:
Χώρος 35τμ
μουσικά γούστα Τα πάντα εκτός από μπιτάκια
ηχεία B&W DM601
πικαπ Rega P2
cd-player Marantz 67SE
διαθέσιμα 600-700

Σε αυτό το εύρος χρημάτων έχετε να προτείνετε κάτι άλλο;
Αν ανέβω ως τα 1000 θα μπορούσα να πάρω τα ίδια αποτελέσματα από έναν AV ενισχυτή;

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

Καλώς όρισες στο avclub! Χαίρομαι ιδιαίτερα που ακούς πολύ μουσική.

Δυστυχώς δεν έχω αρκετά ακούσματα από ενισχυτές στη ζώνη τιμής που σε ενδιαφέρουν. Θα σου πω τη γνώμη μου, με βάση τη γενική μου εμπειρία και κριτικές που διάβασα στο Διαδίκτυο.

Κατ' αρχήν έψαξα για διαθέσιμες λύσεις στο skroutz.gr

Από αυτούς, προσπάθησα να επιλέξω ενισχυτές με phono για να συνδέσεις και το πικάπ σου.

Αν σ' αρέσει ο αναλυτικός, ζωντανός - για τους σκεπτικιστές λαμπρός - ήχος, θα σου πρότεινα το Yamaha A-S700.

Αν είσαι οπαδός του πιο 'μαλακού' ήχου, θα σου πρότεινα το Rotel RA-06.