Αλλο ενα πικάπ.

Για το υλικό πολλά,οταν ήμουν στο ψάξιμο για το ρακ.
Θυμάμαι καλα ομως πως υπερτερούσε σαφώς το τεφλόν για την δουλεια που το ήθελα.
Δυστυχώς ομως στις διαστάσεις που ήμουν εγω ξεπερνούσε το πεντοχίλιαρο (το τεφλόν ).
Για πικαπ δεν ξέρω,ξέρω ομως πως ειναι εύκολο υλικό και φιλικό στην κατεργασία.
 
Re: Απάντηση: Αλλο ενα πικάπ.

Ρωταω γιατι ο τελευταιος ενδιασμός ειναι αυτό η το πλεξι
 
Μη με ρωτάς για πλέξι,ειναι απο τα υλικά που δεν γουστάρω καθόλου σε πικαπ.
Αισθητικά και μόνο το λέω,έτσι;
Απλώς θέμα γούστου.
 
Δεν μου φαίνεται σωστό το βάρος που βγάζεις για το corian. Δεν νομίζω να είναι 30 κιλά όλος ο πάγκος της κουζίνας μου...
Εναλλακτικά ρώτα για staron -το ίδιο υλικό made in Korea αντί για USA- και φθηνότερο.
 
ξερουμε αν υπαρχει καποιος τροπος υπολογισμου του ραουλου στο μοτερ , αναλογα με τη διαμετρο του πλατο ?
πιστεύω το 30αρη βολεύει καλύτερα στο να πιάνεις το δίσκο στο βγάλσιμο
 
Δημήτρη,το Panzerholz το έχεις κοιτάξει καθόλου;
Θυμάμαι πως διάβαζα καλά πράγματα για αυτό,για plinth όμως,για πλατό δεν ξέρω τι παίζει κι αν είναι όσο ομοιόμορφο χρειάζεται.
Βεβαίως η κατεργασία είναι σχεδόν άθλος.
 
Δεν μου φαίνεται σωστό το βάρος που βγάζεις για το corian. Δεν νομίζω να είναι 30 κιλά όλος ο πάγκος της κουζίνας μου...
Εναλλακτικά ρώτα για staron -το ίδιο υλικό made in Korea αντί για USA- και φθηνότερο.
Πηρα τηλεφωνο την εταιρεια που εχω σε link παραπάνω, εχει διάφορες ποιοτητες και φυσικά εγω ρωτησα για πάχος 10cm (2x5cm) μετα απο 3λεπτα αναμονη μου εδωσαν αυτο το ενδεικτικό βάρος

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

ξερουμε αν υπαρχει καποιος τροπος υπολογισμου του ραουλου στο μοτερ , αναλογα με τη διαμετρο του πλατο ?
πιστεύω το 30αρη βολεύει καλύτερα στο να πιάνεις το δίσκο στο βγάλσιμο
Δεν εχουμε ανάγκη απο τετοιους υπολογισμούς, η goldenote και παρα πολλοι αλλοι κατασκευαστές δινουν μοτέρ για ολα τα πλατό με υπολογιστή που μετρα τις στροφες συνεχώς στη μονάδα του χρόνου.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Δημήτρη,το Panzerholz το έχεις κοιτάξει καθόλου;
Θυμάμαι πως διάβαζα καλά πράγματα για αυτό,για plinth όμως,για πλατό δεν ξέρω τι παίζει κι αν είναι όσο ομοιόμορφο χρειάζεται.
Βεβαίως η κατεργασία είναι σχεδόν άθλος.
Ναι Σοκ οταν φτάσουμε τον πλίνθο θα μπουν πολλα διαφορετικά υλικά, πλεξι-κοριαν, ξυλο, μέταλλο σε επίπεδα αλλα dps
http://www.soundscapehifi.com/images/dps-underside2.jpg
 
ξερουμε αν υπαρχει καποιος τροπος υπολογισμου του ραουλου στο μοτερ , αναλογα με τη διαμετρο του πλατο ?
πιστεύω το 30αρη βολεύει καλύτερα στο να πιάνεις το δίσκο στο βγάλσιμο

Ο λόγος των στροφών είναι ίσος με τον λόγο των διαμέτρων. D(τροχαλίας)/D(πλατό)=στροφές (πλατό)/στροφές (τροχαλίας)
Παράδειγμα
d τροχαλίας=37,1 μμ
D πλατό=308,5 μμ
στροφές τροχαλίας το λεπτό=277,5
στροφές πλατό το λεπτό=33,333
37,1/308,5=0,1202593
33,333/277,5=0,1201189
Αν μπουν όλα τα δεκαδικά το αποτέλεσμα είναι ακριβώς.
 
Re: Απάντηση: Αλλο ενα πικάπ.

Ευγε αγαπητε Στελιο
Δημητρη να σε δω τι θα κανεις τωρα που εχεις τα νουμερα με 7 δεκαδικα, θα τα ριξεις στο cnc;
 
Ο λόγος των στροφών είναι ίσος με τον λόγο των διαμέτρων. D(τροχαλίας)/D(πλατό)=στροφές (πλατό)/στροφές (τροχαλίας)
Παράδειγμα
d τροχαλίας=37,1 μμ
D πλατό=308,5 μμ
στροφές τροχαλίας το λεπτό=277,5
στροφές πλατό το λεπτό=33,333
37,1/308,5=0,1202593
33,333/277,5=0,1201189
Αν μπουν όλα τα δεκαδικά το αποτέλεσμα είναι ακριβώς.

Βάλε μέσα στη "φορμουλα" και τί ροπή θα χρειαστεί να έχει το μοτέρ για να πιάσει τις στροφές σε λογικό χρόνο (ας πούμε μέχρι να κατεβεί ο βραχίωνας;; με το Χ τροφοδοτικό και μετά τέρμα....
 
Last edited by a moderator:
Re: Απάντηση: Αλλο ενα πικάπ.

Σαν η πιο ευκολα υλοποιήσιμη και οικονομικά λογική λύση μοιαζει η συγκόλληση 3-5 κομματιων πάχους 2cm κόριαν η πλέξι για τη δημιουργια του πλατό.
 
Βάλε μέσα στη "φορμουλα" και τί ροπή θα χρειαστεί να έχει το μοτέρ για να πιάσει τις στροφές σε λογικό χρόνο (ας πούμε μέχρι να κατεβεί ο βραχίωνας;; με το Χ τροφοδοτικό και μετά τέρμα....

Αυτό σε βαριά πλατό είναι θέμα, υπάρχει όμως λύση.
Θέλει σύγχρονο AC μοτέρ, όπου η συχνότητα που θα τροφοδοτείται θα ξεκινά από 1ΗΖ και σε κάποιο διάστημα χρόνου θα φθάνει την επιθυμητή τιμή 37ΗΖ ή 50ΗΖ συνήθως, έτσι ώστε να μην πατινάρει πάνω στο πλατό ή στη τροχαλία ο ιμάντας αφού το πλατό έχει μεγάλο βάρος και μεγάλη ροπή αδράνειας.
Θέλει όμως κύκλωμα με μικροελεκτή που θα αναλαμβάνει αυτή τη δουλειά.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Αλλο ενα πικάπ.

Βρε Γιώργο μην ασχολεισε με φατσούλες, σας ευχαριστω πολυ και τους δυο για τη συμβολη σας στη προσπάθεια μου με τις πολυτιμες αυτές πληροφοριες
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλο ενα πικάπ.

Σαν η πιο ευκολα υλοποιήσιμη και οικονομικά λογική λύση μοιαζει η συγκόλληση 3-5 κομματιων πάχους 2cm κόριαν η πλέξι για τη δημιουργια του πλατό.

οσο αφορα το πλεξυ γιατι να ειναι κομμάτια και να τα κολλήσεις ? σε τορνο μπαίνει κομματι και το κανεις οσο θελεις..

ψαχνω να βρω ιμαντα 5mm στα 80cm και δυσκολεύομαι... καμιά πρόταση ?
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Αλλο ενα πικάπ.

οσο αφορα το πλεξυ γιατι να ειναι κομμάτια και να τα κολλήσεις ? σε τορνο μπαίνει κομματι και το κανεις οσο θελεις..

ψαχνω να βρω ιμαντα 5mm στα 80cm και δυσκολεύομαι... καμιά πρόταση ?
Δημήτρη καθαρα για θεμα κόστους τα 5 κομματια 2cm κοστιζουν το 1/3 απο το ολοκληρο 10cm
Για τον ιμάντα
Σου λεω το κοινοτυπο τον κοινο γνωστό μας τον ρωτησες?