αναβαθμιση λογισμικου

polinerios

New member
4 December 2011
34
βολος
Πρεπει να κανουμε αναβαθμιση λογισμικου στις samsoung tv η οχι´? .Υπαρχει περιπτωση με αναβαθμιση να παθει ζημια? το ρωταω γιατι χθες εδωσα 200 ευρω για αντικατασταση μητρικης πλακετας . Στην ρυθμιση των καναλιων μεγκα σταρ και σκαι παγωνε η εικονα εκανα αναβαθμιση μηπως λυθει το θεμα μεσω ιντερνετ και στην συνεχεια σε επικοπινωνια με τον τεχνικο μου ειπε να μην το κανω αναβαθμισεις γιατι υπαρχει περιπτωση να παρουσιασει βλαβη
 
Πρεπει να κανουμε αναβαθμιση λογισμικου στις samsoung tv η οχι´? .Υπαρχει περιπτωση με αναβαθμιση να παθει ζημια? το ρωταω γιατι χθες εδωσα 200 ευρω για αντικατασταση μητρικης πλακετας . Στην ρυθμιση των καναλιων μεγκα σταρ και σκαι παγωνε η εικονα εκανα αναβαθμιση μηπως λυθει το θεμα μεσω ιντερνετ και στην συνεχεια σε επικοπινωνια με τον τεχνικο μου ειπε να μην το κανω αναβαθμισεις γιατι υπαρχει περιπτωση να παρουσιασει βλαβη

εεε??ειπε ο τεχνικος μην κανεις αναβαθμισεις??καθε τεχνικος και μια περιπτωση
 
εεε??ειπε ο τεχνικος μην κανεις αναβαθμισεις??καθε τεχνικος και μια περιπτωση

ναι ειπε οτι μπορει να προκαλεσει βλαβη στην μητρικη γιατι μπορει η αναβαθμιση να μην ειναι για την χωρα μας αυτο το ανεφερε γιατι του πηγαν τηλεορασεις για επισκευη αμεσως αφοτου εκαναν αναβαθμιση και να σου πω τρομαξα λιγο γιατι 200 που εδωσα ειναι πολλα και οπως ξερεις η σαμσουνγκ δεν δινει καθολου εγγυηση στα ανταλακτικα (μια πονεμενη ιστορια αυτο και απαραδεκτο κατα την γνωμη μου)
 
ναι ειπε οτι μπορει να προκαλεσει βλαβη στην μητρικη γιατι μπορει η αναβαθμιση να μην ειναι για την χωρα μας αυτο το ανεφερε γιατι του πηγαν τηλεορασεις για επισκευη αμεσως αφοτου εκαναν αναβαθμιση και να σου πω τρομαξα λιγο γιατι 200 που εδωσα ειναι πολλα και οπως ξερεις η σαμσουνγκ δεν δινει καθολου εγγυηση στα ανταλακτικα (μια πονεμενη ιστορια αυτο και απαραδεκτο κατα την γνωμη μου)
Ο κάθε άσχετος λέει ότι θέλει. Σαφώς και δε παθαίνει τίποτα το hardware από τις αναβαθμίσεις. Βρίσκεις τη σωστή που αφορά το μοντέλο σου από το site της samsung και είσαι οκ. Εξάλλου αν πας να περάσεις αναβάθμιση που δεν αφορά το μοντέλο σου , δε τη περνά η τηλεόραση.
Δε ξέρει η samsung και η κάθε εταιρεία που τις βγάζει και ξέρει ο κάθε κυρ Μήτσος. Αν ήταν έτσι τα μοντέλα που είναι στην εγγύηση θα είχαν γίνει σφεντόνες από τα πήγαινε έλα στο σέρβις και τις αλλάγές.....
βρε τι ακούμε!!!!!
Επίσης, σαφώς και δίνει εγγύηση στα ανταλλακτικά, πες του κυρ Μήτσου.
 
υπηρχαν καποια εποχη τα DVD εγγραφης της pioneer,τα οποια αν τους εκανες αναβαθμιση λειτουργικου,υπηρχε περιπτωση να ''χτυπησει'' ο σκληρος τους.
Εγω το επαθα,αρα δεν ηταν μυθος.
Τωρα για τις τι βι δεν νομιζω να υπαρχει τετοιο θεμα.
Αλλωστε η τηλεοραση απο μονη της ψαχνει και βρισκει νεο υλικολογισμικο και το εγκαθιστα.
 
Μονο μην γινει διακοπη ηλεκτρικου ρευματος, κατα την διαρκεια της εγκαταστασης....
υπηρχαν καποια εποχη τα DVD εγγραφης της pioneer,τα οποια αν τους εκανες αναβαθμιση λειτουργικου,υπηρχε περιπτωση να ''χτυπησει'' ο σκληρος τους.
Εγω το επαθα,αρα δεν ηταν μυθος.
Σωστα, υπηρχαν και χειροτερα, οπως ο CIH - Chernobyl
 
Αν ειναι το επίσημο firmware τότε δεν υπάρχει κάποιο θέμα . Η μόνη περίπτωση προβλήματος ειναι η διακοπή ρεύματος κατα τη διαδικασία . Για αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να διαβάσεις τους όρους για να δεις αν ισχύει η εγγύηση διότι διαφορετικά θα πληρώσεις λόγω δικής σου αμέλειας .
 
Πρεπει να κανουμε αναβαθμιση λογισμικου στις samsoung tv η οχι´? .Υπαρχει περιπτωση με αναβαθμιση να παθει ζημια? το ρωταω γιατι χθες εδωσα 200 ευρω για αντικατασταση μητρικης πλακετας . Στην ρυθμιση των καναλιων μεγκα σταρ και σκαι παγωνε η εικονα εκανα αναβαθμιση μηπως λυθει το θεμα μεσω ιντερνετ και στην συνεχεια σε επικοπινωνια με τον τεχνικο μου ειπε να μην το κανω αναβαθμισεις γιατι υπαρχει περιπτωση να παρουσιασει βλαβη

Ευτυχώς που ο κυρ. Μήτσος ξέρει να δίνει σωστές συμβουλές γιατί αυτοί οι άσχετοι στην Samsung πάνε και βγάζουν συνέχεια αναβαθμίσεις και καταστρέφουν τις τηλεοράσεις.

Για ρώτα τον καλά θα κάνω να κατεβάσω το Lollipop στο Note 3 ή θα ανατιναχτεί?
 
Ο κάθε άσχετος λέει ότι θέλει. Σαφώς και δε παθαίνει τίποτα το hardware από τις αναβαθμίσεις. Βρίσκεις τη σωστή που αφορά το μοντέλο σου από το site της samsung και είσαι οκ. Εξάλλου αν πας να περάσεις αναβάθμιση που δεν αφορά το μοντέλο σου , δε τη περνά η τηλεόραση.
Δε ξέρει η samsung και η κάθε εταιρεία που τις βγάζει και ξέρει ο κάθε κυρ Μήτσος. Αν ήταν έτσι τα μοντέλα που είναι στην εγγύηση θα είχαν γίνει σφεντόνες από τα πήγαινε έλα στο σέρβις και τις αλλάγές.....
βρε τι ακούμε!!!!!
Επίσης, σαφώς και δίνει εγγύηση στα ανταλλακτικά, πες του κυρ Μήτσου.

Καλησπερα επειδη το κοστος επισκευης ηταν 200 ευρω το σκεφτηκα πολυ καλα ειδικα οταν ο επισημος τεχνικος της σαμσουνγκ ανεφερε οτι δεν υπαρχει καθολου εγγυηση στα ανταλακτικα και οτι απλως τυπικα σε καλυπτει για ενα μηνα και μιλαμε ξαναλεω για 200 ευρω που με λιγα παραπανω αγοραζα καινουργια μπορει οχι την 40αρα που επισκευσα αλλα με 279 που ειχα δει μια τοσημπα
 
Το ανταλλακτικό έχει και αυτό εγγύηση , από ότι διαβάζω εδώ είναι 2 χρόνια...

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

http://avclub.gr/forum/showthread.p...Ελλάδα-και-στην-Ε-Ε-Εγγυήσεις-προϊόντων/page9
 
Το ανταλλακτικό έχει και αυτό εγγύηση , από ότι διαβάζω εδώ είναι 2 χρόνια...

Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

http://avclub.gr/forum/showthread.p...Ελλάδα-και-στην-Ε-Ε-Εγγυήσεις-προϊόντων/page9
το διαβασα ευχαριστω μακαρι να ναι ετσι η καλυτερα να μη χρειαστει
 
το διαβασα ευχαριστω μακαρι να ναι ετσι η καλυτερα να μη χρειαστει

μετα απο μυνημα στη samsoung πηρα αυτο το μηνυμα και μου λυθηκαν οι αποριες
[FONT=&#47569] [/FONT][FONT=&#47569]Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.[/FONT][FONT=&#47569] [/FONT][FONT=&#47569]Σχετικά με το αίτημά σας, θα θέλαμε αρχικά να σας ευχαριστήσουμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε επιλέγοντας τα προϊόντα της Samsung Electronics Hellas και να σας βεβαιώσουμε ότι θα είμαστε δίπλα σας σε ό,τι χρειαστείτε.[/FONT][FONT=&#47569] [/FONT][FONT=&#47569]Κατανοούμε την ανάγκη σας για μια απολύτως λειτουργική συσκευή και θέση σας επιλέγοντας να προχωρήσετε με την ανάληψη κόστους και επισκευή της τηλεόρασής σας. Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω σας ενημερώνουμε ότι η διάρκεια εγγύησης για ένα ανταλλακτικό όπως είναι η κεντρική πλακέτα της τηλεόρασής σας είναι 2 έτη από τη στιγμή της τοποθέτησης, όπως ακριβώς ισχύει και για την εγγύηση του προϊόντος από τη στιγμή της αγοράς.[/FONT][FONT=&#47569] [/FONT][FONT=&#47569] [/FONT]Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα ε