Analog Devices τελεστικά.

SHERPA

Supreme Member
18 June 2006
3,633
Βέροια
Παίδες αν έχετε όρεξη γράψτε μερικά τελεστικά της AD που είναι καλά για audio γιατί δεν έχω έχω ιδέα τι παίζει με την AD.
Λέω να ξεφύγω λίγο από την BB(TI).
Nα δω τι γίνεται...

Μερσί.
 
Παίδες αν έχετε όρεξη γράψτε μερικά τελεστικά της AD που είναι καλά για audio γιατί δεν έχω έχω ιδέα τι παίζει με την AD.
Λέω να ξεφύγω λίγο από την BB(TI).
Nα δω τι γίνεται...

Μερσί.

OP275
 
Φχαριστώ σας.
Κώστα αυτό ψάχνω.
Να ταιριάσει ηχητικά.
'Εφαγα κανά δύο μπάμιες από κακό ταίριασμα και έμαθα...
 
Re: Απάντηση: Analog Devices τελεστικά.

Φχαριστώ σας.
Κώστα αυτό ψάχνω.
Να ταιριάσει ηχητικά.
'Εφαγα κανά δύο μπάμιες από κακό ταίριασμα και έμαθα...

βασικά εκτός από το ταίριασμα, στους τελεστικούς στυλ 627, 797, 811, κλπκλπ μετράει και η υλοποίηση του κυκλώματος στο οποίο μπαίνουν σε τεράστιο βαθμό. Το έμαθα the hard way..
 
εννοείς το σχηματικό ή ο τρόπος υλοποίησης (αποστάσεις πυκνωτών, γειώσεις κτλ)
 
ένας συνδυασμός των παραπάνω βασικά.. Ας πούμε κλασικό παράδειγμα:
προενισχυτης με το ποτ κατευθειαν στην είσοδο και τελεστικό μετά. Ε ο 627 δεν έπαιξε ποτέ εκεί, ότι και να έκανα (τον έκανα δυο στάδια τελικά και ησυχασα). Σε πιο γενικές γραμμές πάντως: γειώσεις>decoupling>μικρές αποστάσεις
 
Λογικό. Έχει τόσο μεγάλο εύρος ζώνης, (gbp 16 MHz) που σαφώς και είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος στα παραπάνω.

Η ΤΙ τον χρησιμοποιεί π.χ. για Ι/V σε dacs, γιατί εκεί πραγματικά χρειάζεται το μεγάλο εύρος, ή σε instrumentation amps. Γράφει βέβαια και για "high performance audio", αλλά μου φαίνεται υπερβολή η χρήση του εκεί.

O 134 αρκεί. Και με τις ευλογίες του κατ/τή που τον προορίζει ακριβώς γι αυτό το σκοπό.