Αναξιοπιστία Vivodi

McZab

Supreme Member
3 July 2006
4,843
Belleville
Θα είμαι σύντομος και περιεκτικός γιατί κάθε προσωπική περίπτωση δεν χαρακτηρίζει μια ολόκληρη εταιρεία αλλά δείχνει πως η έλλειψη οργάνωσης μπορεί τελικά να ταλαιπωρεί καινα ζημιώνει τους πελάτες της. Εν ολίγοις:

Μέχρι τις 27/7 είχα DSLCube Vivodi. Μετά από επαφή στις 29/7 με το Customer Care μεταπήδησα σε προπληρωμένο 12μηνο έχοντας τη διαβεβαίωση ότι η μεταπήδηση γίνεται απευθείας. Στις 7/8 η σύνδεσή μου πράγματι ενεργοποιήθηκε.
Και η έκπληξη! Στις 18/8 έλαβα λογαριασμό που ζητούσε να πληρώσω 37 για το μήνα Αύγουστο ως συνδρομητής αορίστου χρόνου! Δηλαδή να πληρώσω τον Αύγουστο δύο φορές...Φυσικά δεν έχω ξεμπλέξει ακόμα αφού η Vivodi αναγνώρισε μετά από άπειρες παλινδρομήσεις το λάθος της (ότι δηλαδή κακώς ενημερώθηκα ότι η μεταπήδηση θα γινόταν απευθείας και ότι το προπληρωμένο θα έπρεπε να ξεκινήσει την 1/9) αλλά εξακολουθεί να ζητάει τα χρήματα!
Τα συμπεράσματα δικά σας...
 
McZab said:
γινόταν απευθείας και ότι το προπληρωμένο θα έπρεπε να ξεκινήσει την 1/9) αλλά εξακολουθεί να ζητάει τα χρήματα!
Τα συμπεράσματα δικά σας...

Και σε εμενα εγινε ακριβως το ιδιο, τα πληρωσα και τωρα θα μου κοψουν πιστωτικο το οποιο θα ξεχρεωθει λιγο λιγο απο το Phone..