Θα είμαι σύντομος και περιεκτικός γιατί κάθε προσωπική περίπτωση δεν χαρακτηρίζει μια ολόκληρη εταιρεία αλλά δείχνει πως η έλλειψη οργάνωσης μπορεί τελικά να ταλαιπωρεί καινα ζημιώνει τους πελάτες της. Εν ολίγοις:
Μέχρι τις 27/7 είχα DSLCube Vivodi. Μετά από επαφή στις 29/7 με το Customer Care μεταπήδησα σε προπληρωμένο 12μηνο έχοντας τη διαβεβαίωση ότι η μεταπήδηση γίνεται απευθείας. Στις 7/8 η σύνδεσή μου πράγματι ενεργοποιήθηκε.
Και η έκπληξη! Στις 18/8 έλαβα λογαριασμό που ζητούσε να πληρώσω 37 για το μήνα Αύγουστο ως συνδρομητής αορίστου χρόνου! Δηλαδή να πληρώσω τον Αύγουστο δύο φορές...Φυσικά δεν έχω ξεμπλέξει ακόμα αφού η Vivodi αναγνώρισε μετά από άπειρες παλινδρομήσεις το λάθος της (ότι δηλαδή κακώς ενημερώθηκα ότι η μεταπήδηση θα γινόταν απευθείας και ότι το προπληρωμένο θα έπρεπε να ξεκινήσει την 1/9) αλλά εξακολουθεί να ζητάει τα χρήματα!
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Μέχρι τις 27/7 είχα DSLCube Vivodi. Μετά από επαφή στις 29/7 με το Customer Care μεταπήδησα σε προπληρωμένο 12μηνο έχοντας τη διαβεβαίωση ότι η μεταπήδηση γίνεται απευθείας. Στις 7/8 η σύνδεσή μου πράγματι ενεργοποιήθηκε.
Και η έκπληξη! Στις 18/8 έλαβα λογαριασμό που ζητούσε να πληρώσω 37 για το μήνα Αύγουστο ως συνδρομητής αορίστου χρόνου! Δηλαδή να πληρώσω τον Αύγουστο δύο φορές...Φυσικά δεν έχω ξεμπλέξει ακόμα αφού η Vivodi αναγνώρισε μετά από άπειρες παλινδρομήσεις το λάθος της (ότι δηλαδή κακώς ενημερώθηκα ότι η μεταπήδηση θα γινόταν απευθείας και ότι το προπληρωμένο θα έπρεπε να ξεκινήσει την 1/9) αλλά εξακολουθεί να ζητάει τα χρήματα!
Τα συμπεράσματα δικά σας...