Αναζήτηση τηλεφακού για Νikon DSLR

Jml64

New member
24 November 2013
8
Καλησπέρα σε όλους,

Εχω μία nikon d3200.
Είμαι ερασιτέχνης και θα ήθελα ένα τηλεφακό ζουμ να τον χρησιμοποιήσω κυρίως για εκδρομές, πορτραίτα και για μακρινά τοπία.
Το ποσό που διαθέτω είναι γύρω στα 400 ευρώ.

Θα ήθελα να μου πείτε την γνώμη σας για τους εξής τηλεφακούς

- nikon 18-140 vr
- Tamron 18-200 or 18-270
- Sigma 18-200 or 18-270

Περιμένω τις γνώμες σας

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Απάντηση: Αναζήτηση τηλεφακού

Τεχνικως οι παραπανω φακοι ειναι σουπερ-ζουμ, οχι τηλεφακοι. Σκέψου και για κανονικό τηλεφακο, πχ Τάμρον 70-300 vc.

Τον πρώτο από αυτούς που ρωτάς (όπως είπε κι ο Βλάσης ) ή τον 70-300 VC που είπε ο Τάσος αν θέλεις τηλεφακό κι όχι all around φακό.

Re: Αναζήτηση τηλεφακού

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον ανωτέρω τηλεφακό Tamron 70-300 vc την γνώμη σας, γιατί νομίζω ότι για την χρήση που τον θέλω για μακρινές φωτογραφίες, τοπία, λουλούδια λήψη από κοντά ότι θα με καλύψει καλύτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με τον ανωτέρω τηλεφακό Tamron 70-300 vc την γνώμη σας, γιατί νομίζω ότι για την χρήση που τον θέλω για μακρινές φωτογραφίες, τοπία, λουλούδια λήψη από κοντά ότι θα με καλύψει καλύτερα.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

H καλύτερη αγορά που μπορείς να κάνεις εκτός για τα λουλούδια από κοντά. Για εκεί , αν θέλεις λήψεις από πολύ κοντά, θα πρέπει να πάρεις φακό εξειδικευμένο (macro).