Αντικατάσταση sony 60w855

cantona

AVClub Enthusiast
8 September 2008
828
Λούτσα
8 μήνες αγορασμενη έβγαλε πρόβλημα στο πανελ.Ανάβει κάποιες φορές και μετά από πολλές προσπάθειες βγάζοντας την από την πρίζα.
Όταν δεν ανάβει αναβοσβήνει 5 φορές το led της,με μια αναζήτηση που έκανα στο νετ οι 5 φορές είναι πανελ.
Επικοινώνησα με σονυ και με παραπέμπει στην astra service που είναι υπεύθυνη για την περιοχή μου.
Ο τεχνικός ήρθε την επόμενη μέρα και βέβαια διεγνωσε αμέσως το πρόβλημα και εισηγηθηκε αντικατάσταση.
Η παραγγελία έγινε στις 26/7 και μου είπε εμπειρικα πως μέχρι το τέλος αυτής της βδομάδας αρχές της άλλης, θα με παρουν τηλέφωνο για να μου την φέρουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμη.
Σήμερα πήρα για να δω που βρισκόμαστε και μου είπαν πως την αναμένουν, λογικά από Δευτέρα θα με καλεσουν για ραντεβού.
Όταν ρώτησα αν θα είναι καινούργια σφραγισμενη μου είπαν πως αυτό θα το γνωρίζουν μόνο όταν τους την φέρουν εκεί.
Τι κάνουμε σε περίπτωση που δεν θα είναι καινούργια γιατί δεν ξέρω κατά πόσο θα υπάρχει ακόμα σε στοκ αυτό το μοντέλο ?
Επίσης η εγγύηση αυτής που θα μου φέρουν δεν πρέπει να καλύπτεται με 24 μήνες ?
 
Σε πολύ πρόσφατη[πρίν ένα μήνα περίπου] αντικατάσταση της δικής μου Sony ,ήρθε από Γαλλία φυσικά καινούργια σφραγισμένη καί μέ σχετικό email από τον υπεύθυνο Sony Europe μέ συγγνωμη ,κλπ,κλπ
Eπομένως μην ανησυχείς
 
Επίσης εννοείτε ότι η εγγύηση είναι πάλι για δύο χρόνια από τη στιγμή που θα αντικατασταθεί. Αυτό ισχύει και ζήτα να στο διαβεβαιώσουν και γραπτώς, διότι εδώ οι << ξύπνιοι Ελληνάρες >> ευτυχώς όχι όλοι, κάνουν πως δε το ξέρουν.....
 
Εντάξει παιδιά κι εγώ αυτά πιστεύω και ήθελα να τα επιβεβαιώσω,γιατί δεν μου πολύ άρεσε που μου απάντησαν πως όταν τους την φέρουν θα ξέρουν αν είναι σφραγισμένη ή όχι.
 
Δεν τις κανουν αυτες τι ερωτησεις σε service ειναι σαν να τους δηλωνεις οτι παιζει και αυτο το ενδεχομενο ξεκινας με γκολ απο τα αποδυτηρια .
Για να ησυχασεις παιζουν δυο δεδομενα ή αντικατασταση τηλεορασης ή αντικατασταση πανελ .
 
Δεν ξέρω αν τις κάνουν ή όχι,πάντως αν δεν ήταν σφραγισμένη δεν θα την δεχόμουν.
Τέλος πάντων όλα καλά,ήρθε άμεσα συνοδευόμενη με γράμμα από τον CEO Sony Europe και καλά....στήθηκε και μέχρι στιγμής όλα καλά!