8 μήνες αγορασμενη έβγαλε πρόβλημα στο πανελ.Ανάβει κάποιες φορές και μετά από πολλές προσπάθειες βγάζοντας την από την πρίζα.
Όταν δεν ανάβει αναβοσβήνει 5 φορές το led της,με μια αναζήτηση που έκανα στο νετ οι 5 φορές είναι πανελ.
Επικοινώνησα με σονυ και με παραπέμπει στην astra service που είναι υπεύθυνη για την περιοχή μου.
Ο τεχνικός ήρθε την επόμενη μέρα και βέβαια διεγνωσε αμέσως το πρόβλημα και εισηγηθηκε αντικατάσταση.
Η παραγγελία έγινε στις 26/7 και μου είπε εμπειρικα πως μέχρι το τέλος αυτής της βδομάδας αρχές της άλλης, θα με παρουν τηλέφωνο για να μου την φέρουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμη.
Σήμερα πήρα για να δω που βρισκόμαστε και μου είπαν πως την αναμένουν, λογικά από Δευτέρα θα με καλεσουν για ραντεβού.
Όταν ρώτησα αν θα είναι καινούργια σφραγισμενη μου είπαν πως αυτό θα το γνωρίζουν μόνο όταν τους την φέρουν εκεί.
Τι κάνουμε σε περίπτωση που δεν θα είναι καινούργια γιατί δεν ξέρω κατά πόσο θα υπάρχει ακόμα σε στοκ αυτό το μοντέλο ?
Επίσης η εγγύηση αυτής που θα μου φέρουν δεν πρέπει να καλύπτεται με 24 μήνες ?
Όταν δεν ανάβει αναβοσβήνει 5 φορές το led της,με μια αναζήτηση που έκανα στο νετ οι 5 φορές είναι πανελ.
Επικοινώνησα με σονυ και με παραπέμπει στην astra service που είναι υπεύθυνη για την περιοχή μου.
Ο τεχνικός ήρθε την επόμενη μέρα και βέβαια διεγνωσε αμέσως το πρόβλημα και εισηγηθηκε αντικατάσταση.
Η παραγγελία έγινε στις 26/7 και μου είπε εμπειρικα πως μέχρι το τέλος αυτής της βδομάδας αρχές της άλλης, θα με παρουν τηλέφωνο για να μου την φέρουν εφόσον υπάρχει διαθέσιμη.
Σήμερα πήρα για να δω που βρισκόμαστε και μου είπαν πως την αναμένουν, λογικά από Δευτέρα θα με καλεσουν για ραντεβού.
Όταν ρώτησα αν θα είναι καινούργια σφραγισμενη μου είπαν πως αυτό θα το γνωρίζουν μόνο όταν τους την φέρουν εκεί.
Τι κάνουμε σε περίπτωση που δεν θα είναι καινούργια γιατί δεν ξέρω κατά πόσο θα υπάρχει ακόμα σε στοκ αυτό το μοντέλο ?
Επίσης η εγγύηση αυτής που θα μου φέρουν δεν πρέπει να καλύπτεται με 24 μήνες ?