Απαράδεκτο After Sales από το ΠΛΑΙΣΙΟ

msamkl

New member
27 October 2008
38
Απαράδεκτο After Sales service! Στις 1-4-2015 παράγγειλα μέσω internet ένα Home cinema LG BH- 4030S. Η αγορά έγινε για λογαριασμό των ηλικιωμένων του Γηροκομείου Ρεθύμνου,με χρήματα που συγκέντρωσαν από το χαρτζηλίκι τους. Παρόλο που στην σελίδα τους για το συγκεκριμένο προιόν ανέφεραν παράδοση σε 72 ώρες, το προιόν τιμολογήθηκε και απεστάλει με την μεταφορική "Παπαδάκης ΙΜΕ" στο Ρέθυμνο στις 9-4-2015 . Η παράδοση από την μεταφορική έγινε 14-4-2015 στο Γηροκομείο Ρεθύμνου. Στις 15-4-2015, η συσκευή συνδέθηκε και διαπιστώσαμε ότι είναι ελαττωματική (δεν λειτουργεί το δεξιό κανάλι στο ραδιόφωνο, με DVD ή USB λειτουργούν όλα τα κανάλια κανονικά). Ενημέρωσα αμέσως το After Sales, το οποίο μας είπε ότι για να ισχύσει το DOA θα έπρεπε να επιστρέψουμε το προιόν την ίδια μέρα στο κατάστημα του Ηρακλείου Κρήτης (170χλμ πήγαινε-έλα),διαφορετικά θα χάναμε το δικαίωμα αυτό μιας και θα είχαν περάσει οι 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρει η απόδειξη!!!

Οι 7 ημέρες του DOA (Dead On Arrival) ισχύουν από την παραλαβή και όχι από την ημερομηνία αγοράς μιας και το προιόν παραδόθηκε με σημαντική καθυστέρηση και φυσικά σε καμία περίπτωση από δική μας υπαιτιότητα. Οι τύποι πλέον θυμίζουν ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ του κοινού ποινικού δικαίου! Είμαι από τους παλαιότερους πελάτες τους (από τότε που υπήρχε μόνο το κατάστημα της Στουρνάρη) και πλέον δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα από την τραγική επιχείρησή τους. Λυπάμαι για την κατάντια τους και εύχομαι ολόψυχα να κλείσουν.
Παρακαλώ τον διαχειριστή εάν κρίνει ότι πρέπει να μεταφερθεί σε άλλο τόπικ να το διορθώσει...BH-4030s.jpg
 
Last edited:
Κατανοώ την αγανάκτηση σου αλλά μερικές φορές πρέπει να το βλέπουμε πιο ψύχραιμα για την δική μας και μόνο ψυχική υγεία-και στην περίπτωση σου τα 170χλμ. 1 τηλέφωνο πήρες και σού παν μια μ@λ@κί@, δεν είναι και κανα θέσφατο, δε μίλησες δα και με τον Γεράρδο:tongue: Ξαναπάρε να μιλήσεις σε άλλον και αν δε βρείς πάλι άκρη ζήτα κάποιον προιστάμενο. Εσύ 'εχεις δίκιο και απλά ο πιτσιρικάς στην άλλη άκρη της γραμμής δεν ξέρει τη δουλειά του.
 
Δυστυχώς αυτή ήταν η απάντηση του Προιστάμενου...άλλωστε το γράφουν και στην απόδειξη αγοράς.
Μακάρι να μπορούσα να μιλήσω με τον Γεράρδο, είμαι σίγουρος ότι θα είχα καλύτερη αντιμετώπιση και θα έστελνε και τα παλικάρια που κατάντησαν το Πλαίσιο "μπακάλικο" στο σπίτι τους...
 
Last edited:
Εχω να κανω αγορα απο το πλαισιο περιπου 3 χρονια και ο λογος ηταν οτι ενω ειχα αγορασει ενα προιον μεσω της σελιδας τους και συγκεκριμενα μια θηκη για σκληρο που ηταν ελατωματικη με το που εκανα αρνητικη αξιολογηση του προιντος δεν την εγκρινανε ενω την ιδια περιοδο που ειχα παρει μια τηλεοραση παλι απο τους ιδιους και ηταν θετικη αμεσως την εβαλαν. Τι να πω παλια ηταν το μονο μαγαζι που εκανα τις αγορες μου αλλα απο ενα σημειο και μετα αλλαξαν πολυ τα πραγματα με το πλαισιο κριμα.
 
Υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα ρυθμισης; π.χ. να βρηκατε κανενα μονοφωνικο σταθμο ή να μην ειχε καλο σημα και να επαιζε μονοφωνικα; μου φαινεται φοβερα παραξενο να δουλευουν ολα τα καναλια σε καποια inputs και να δουλευει μονο ενα σε καποιο αλλο.
 
Υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα ρυθμισης; π.χ. να βρηκατε κανενα μονοφωνικο σταθμο ή να μην ειχε καλο σημα και να επαιζε μονοφωνικα; μου φαινεται φοβερα παραξενο να δουλευουν ολα τα καναλια σε καποια inputs και να δουλευει μονο ενα σε καποιο αλλο.

Δεν υπάρχει κάποια ρύθμιση...μίλησα και με την LG...όσους σταθμούς και να δοκίμασα "έπαιζαν" μόνο από το αριστερό κανάλι, άναβε η ένδειξη "stereo", ενώ από οποιαδήποτε άλλη πηγή "έπαιζαν" και τα δύο κανάλια, το σήμα λήψης είναι αρκετά καλό.
Πιθανόν να είναι ελαττωματικό το module του δέκτη ή το πιο απλό να μην έχει κουμπώσει καλά εσωτερικά το καλώδιο και να παίζει μόνο το ένα κανάλι.
 
Έστω ότι δεν ισχύει το DOA, από τη στιγμή που η συσκευή δεν λειτουργεί σωστά, και είναι ελαττωματική, υπάρχει και η εγγύηση, που σίγουρα δεν έχει λήξει!
 
Last edited:
Δυστυχώς αυτή ήταν η απάντηση του Προιστάμενου...άλλωστε το γράφουν και στην απόδειξη αγοράς.
Μακάρι να μπορούσα να μιλήσω με τον Γεράρδο, είμαι σίγουρος ότι θα είχα καλύτερη αντιμετώπιση και θα έστελνε και τα παλικάρια που κατάντησαν το Πλαίσιο "μπακάλικο" στο σπίτι τους...

Λοιπόν, για να μή σε μπερδεύω, διάβασε εδώ:http://www.everodopi.gr/articles/de...askoun-ilektroniko-kai-eks-apostaseos-emporio
Εχεις δικαίωμα επιστροφής του προιόντος εντός 14 ημερών με το νόμο. Πάρε λοιπόν πάλι τον "προιστάμενο" και πες του ότι ξέρεις τον νόμο και μόλις σε έδιωξε απο πελάτη

Ολος ο νόμος ειναι εδω http://www.fle.gr/index.php/logisti...ios-foreas-eksostrefeias-kai-alles-diatakseis
 
Απαράδεκτο After Sales service! Στις 1-4-2015 παράγγειλα μέσω internet ένα Home cinema LG BH- 4030S. Η αγορά έγινε για λογαριασμό των ηλικιωμένων του Γηροκομείου Ρεθύμνου,με χρήματα που συγκέντρωσαν από το χαρτζηλίκι τους. Παρόλο που στην σελίδα τους για το συγκεκριμένο προιόν ανέφεραν παράδοση σε 72 ώρες, το προιόν τιμολογήθηκε και απεστάλει με την μεταφορική "Παπαδάκης ΙΜΕ" στο Ρέθυμνο στις 9-4-2015 . Η παράδοση από την μεταφορική έγινε 14-4-2015 στο Γηροκομείο Ρεθύμνου. Στις 15-4-2015, η συσκευή συνδέθηκε και διαπιστώσαμε ότι είναι ελαττωματική (δεν λειτουργεί το δεξιό κανάλι στο ραδιόφωνο, με DVD ή USB λειτουργούν όλα τα κανάλια κανονικά). Ενημέρωσα αμέσως το After Sales, το οποίο μας είπε ότι για να ισχύσει το DOA θα έπρεπε να επιστρέψουμε το προιόν την ίδια μέρα στο κατάστημα του Ηρακλείου Κρήτης (170χλμ πήγαινε-έλα),διαφορετικά θα χάναμε το δικαίωμα αυτό μιας και θα είχαν περάσει οι 7 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς που αναφέρει η απόδειξη!!!

Οι 7 ημέρες του DOA (Dead On Arrival) ισχύουν από την παραλαβή και όχι από την ημερομηνία αγοράς μιας και το προιόν παραδόθηκε με σημαντική καθυστέρηση και φυσικά σε καμία περίπτωση από δική μας υπαιτιότητα. Οι τύποι πλέον θυμίζουν ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ του κοινού ποινικού δικαίου! Είμαι από τους παλαιότερους πελάτες τους (από τότε που υπήρχε μόνο το κατάστημα της Στουρνάρη) και πλέον δεν πρόκειται να ξαναγοράσω τίποτα από την τραγική επιχείρησή τους. Λυπάμαι για την κατάντια τους και εύχομαι ολόψυχα να κλείσουν.


Καλημέρα!

Ο καταναλωτής έχει στην διάθεσή του χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας για επιστροφή προϊόντων.

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_el.htm



Εν τω μεταξύ απ' ότι βλέπω στο site του Πλαισίου, σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων αναγράφονται τα εξής:


Επιστροφές προϊόντων

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε και να ζητήσετε την αντικατάσταση τους

α) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα ή προϊόντα κακής και ελαττωματικής ποιότητας (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, κατεστραμμένα κατά την μεταφορά, με κακή συσκευασία κ.λ.π.) και
β) σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες υπήρξε πρόβλημα / πραγματικό ελάττωμα στο προϊόν (λειτουργίας ή ποιότητας) το οποίο καλύπτει η εγγύηση του προϊόντος και εφόσον η εγγύηση έχει δοθεί από την ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS. Δεν εμπίπτουν στην παρούσα διάταξη προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον αντιπρόσωπο του.

Σε όλες τις περιπτώσεις αυτές, ο πελάτης έχει την επιλογή είτε εξ αρχής να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος είτε, αφού έχει παραλάβει, να επιστρέψει το προϊόν, εντός 20 ημερών από την ημέρα της παράδοσης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται σε άριστη κατάσταση, στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές και η συσκευασία του προϊόντος να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν (να συμφωνεί το ΙΜΕΙ) και να είναι σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 20 ημερών τότε η Πλαίσιο Computers δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των είκοσι (20) ημερολογιακων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Επιπλέον, για όλες τις περιπτώσεις θα πρέπει το προϊόν προς αντικατάσταση-επισκευή να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ). Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το Ηλεκτρονικό κατάστημα της ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:

- επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το Ηλεκτρονικό Κατάστημα
- το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί
- το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)

Συγκεκριμένα:

- Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να φέρετε/στείλετε το προιόν σε κάποιο Πλαίσιο Service, όπου επιβαρύνεστε το κόστος της μεταφοράς. Εφόσον το προιόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν
- Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος είδος, σας στέλνουμε το σωστό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος
- Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα Πλαίσιο.

http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack


Αρα, ξαναπάρε τον υπάλληλο με τον οποίο μίλησες, και πες του να διαβάσει τι λέει η εταιρεία του για τις επιστροφές.....
 
Καλημέρα!

Ο καταναλωτής έχει στην διάθεσή του χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας για επιστροφή προϊόντων.

http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/shopping-abroad/returning-unwanted-goods/index_el.htm



Εν τω μεταξύ απ' ότι βλέπω στο site του Πλαισίου, σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων αναγράφονται τα εξής:




http://www.plaisio.gr/CorporateTerms.aspx?show=0314SendBack


Αρα, ξαναπάρε τον υπάλληλο με τον οποίο μίλησες, και πες του να διαβάσει τι λέει η εταιρεία του για τις επιστροφές.....

Λοιπόν, για να μή σε μπερδεύω, διάβασε εδώ:http://www.everodopi.gr/articles/de...askoun-ilektroniko-kai-eks-apostaseos-emporio
Εχεις δικαίωμα επιστροφής του προιόντος εντός 14 ημερών με το νόμο. Πάρε λοιπόν πάλι τον "προιστάμενο" και πες του ότι ξέρεις τον νόμο και μόλις σε έδιωξε απο πελάτη

Ολος ο νόμος ειναι εδω http://www.fle.gr/index.php/logisti...ios-foreas-eksostrefeias-kai-alles-diatakseis

Σας ευχαριστώ για τις πολύτιμες συμβουλές. Την αντικατάσταση την κανόνισα την ίδια μέρα με την αντιπροσωπεία της LG, αμέσως μετά την συνομιλία που είχα με το "μπακάλικο".

Απλά ήθελα να δημοσιοποιηθεί η..."εξυπηρέτηση" του Πλαισίου για να μην την πατήσουν στο μέλλον άλλοι καταναλωτές.
Η υποστήριξη της LG για άλλη μια φορά ήταν άμεση και μου έδωσε λύση.
 
Re: Απάντηση: Απαράδεκτο After Sales από το ΠΛΑΙΣΙΟ

Να προσθέσω ότι DOA 7 ημερών, κατά παράβαση του νόμου, δίνει κι ένα άλλο μπακαλομάγαζο, διαδικτυακό και... κιτρινόμαυρο.

Συγχαρητήρια στην LG!

Δεν με πείραξε που δίνουν 7 ημέρες για DOA. Ειλικρινά, αυτό που με εξόργισε ήταν που δεν λάμβαναν υπόψη τους την ημερομηνία παράδοσης.
Φαντάσου να είχε καθυστερήσει κι άλλο η παράδοση και να γινόταν στις 16/4! Με την ημερομηνία αγοράς 9/4 που ανέγραφε η απόδειξη, δεν θα είχα το δικαίωμα να ζητήσω αντικατάσταση του ελαττωματικού προιόντος! Είναι τραγικό!
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Απαράδεκτο After Sales από το ΠΛΑΙΣΙΟ

To οποίο βέβαια δεν έχει και λογική, γιατί - πώς να το κάνουμε; - arrival σημαίνει άφιξη, παραλαβή! Άρα από εκεί πρέπει να μετράει και όχι από την αποστολή (ας είναι μάγκες να κάνουν παράδοση αυθημερόν).
 
πηρε φιλος ενα Tablet το οποιο τελικα δεν του κανει σαν μεγεθος.
τι πολιτικη ακολουθει το πλαισιο?επιστρεφει χρηματα ή λεει τα δικα του?
επισης επειδη μενει Περιστερι αλλα το αγορασε απο Αργυρουπολη,η επιστροφη γινεται μονο στο καταστημα που αγοραστηκε ή σε οποιοδηπτε πλαισιο?
 
Ποια δικά του; Εάν η συσκευασία ανοιχτεί, προφανώς δεν είναι υποχρεωμένο να το δεχτεί πίσω. Νομίζω όμως ότι το κάνει σε χαμηλότερη τιμή και το βάζει προς πώληση στο stockhouse. Εάν δεν έχει ανοιχτεί μπορεί να ακυρώσει την παραγγελία εντός 14 ημερών και να του επιστραφούν τα χρήματα στο ακέραιο. Σε οποιοδήποτε κατάστημα γίνεται κανονικά η επιστροφή, αλλά μπορεί το Πλαίσιο να έχει διαφορετική πολιτική.
 
λεω τα "δικα του",γιατι πριν το Πασχα, ενημερωθηκα απο γνωστο καταστημα,οτι ειναι εδω και λιγο καιρο εχει περασει νομοθεσια,οπου ειναι ολοι υποχρεωμενοι,να περνουν το προιον πισω εφοσον ειναι σε κατασταση πωλησης και οχι υποχρεωτικα σφραγισμενο.
μαλιστα το ιδιο καταστημα το εκανε πραξη,αφου μετα απο αγορα και επιστροφη ενος σφραγισμενου προιοντος το οποιο ειχα ανοιξει,μου επεστρεψε τα χρηματα.
 
Χωρις να θελω να γινω ''δικηγορος'' του Πλαισιου μιας και εχω ασχημη εμπειρια απο το εν λογω καταστημα και δεν αγοραζω πλεον τιποτα απο εκει, Δημητρη δεν μπορω να μην διαφωνησω σε αυτο που γραφεις ωραια ο φιλος σου πηρε ενα ταμπλετ πριν το αγορασει δεν εκανε μια ερευνα αγορας να δει αν του κανει τωρα δηλαδη δεν του ταιριαζει σαν μεγεθος και θελει να το επιστρεψει και να παρει καποια αλλο, ενταξει δεν λεω οχι αλλα ο επομενος πελατης που θα παρει το ταμπλετ του φιλου σου σαν "καινουργιο''.
Πρεπει πριν καταληξουμε σε κατι πρωτα να βλεπουμε αν πληρει τις αναγκες μας, και μετα να κανουμε την οποιαδηποτε αγορα.
Παντα αυτη ειναι η προσωπικη μου αποψη.
 
Εγώ τις 3 φορές που χρειάστηκα να εκυπηρετηθώ από το Πλαίσιο μετά την αγορά δεν είχα απολύτως κανένα πρόβλημα. Αγοράζω μνήμη ελαττωματική, τους την επιστρέφω και μου την αντικαθιστούν επιτόπου. Παίρνω σκληρό δίσκο και μου πέφτει η σακούλα μέσα στο κατάστημα !!!
Πάω στο σπίτι, τον δοκιμάζω και δε δούλευε. Τους τον πάω πίσω, και μου δίνουν άλλο χωρίς καν να τον ελέγξουν.
Σε αντίθεση με το after sales support του e-shop όπου σου βγάζουν το λάδι στην κυριολεξία