Απορία για ρύθμιση σε rw-12d sub!

TONIOUS

New member
6 October 2008
68
Mήπως κανείς έχει τον εν λόγω sub της klipsch? Επειδή είμαι και λίγο άσχετος θα ήθελα κάποιος να με βοηθήσει με τις επιλογές ρύθμισης που μου δίνει. Μπορώ να ρυθμίσω πέρα από την ένταση το phase και το lowpass! Τι είναι όμως το καθένα και σε τι τιμές θα πρέπει να τα βάλω για μέγιστη απόδοση σε μουσική και ταίνίες αντίστοιχα? Out of the box το phase είναι στο μηδέν και το lowpass στα 120Hz. Τα αφήνω ως έχουν και κάνω απλά ισοστάθμιση με τον ενισχυτή ή τα αλλάζω πριν ή μετά από αυτήν σε συγκεκριμένες τιμές?

εφοσον το μπασο σου ακουγεται καλά (και οχι χαμενο) δεν πειράζεις το phase.
(βάλτο στους 180 και ακου τη διαφορά)
Οσο για το lowpass θέλει δοκιμούλες!!!
το ευκολο: βάλτο στη μεγιστη τιμη (120) και παίξε απο τον ενισχυτή. Το ποια τιμή είναι κατάλληλη θα τη βρεις ακουγοντας...
Παιζει ρόλο ο χώρος και η θεση του sub καθώς και τα υπόλοιπα ηχεια για τη ρυθμιση αυτή. Και το βασικότερο ρόλο παιζει το προσωπικό ακουστικό γούστο!!!
Όταν βρεις την τιμή που σου αρέσει δοκίμασε το ανάποδο: μέγιστη τιμή στον ενισχυτή και την τιμή που βρήκες στο sub!

Εγώ είμαι κάτοχος του sub αυτού. Σχετικά με αυτά που ρώτησες ο φίλος macgyvergr σου απάντησε πολύ σωστά.
Για τη δοκιμή της φάσης βάλε ένα τραγουδι που έχει πολύ μπάσο και παίξε με την φάση (εγώ προτιμώ απ'τον ενισχυτή).. θα καταλάβεις τη διαφορά.

Επίσης με τι ηχεία (front) παίζεις και πως τα έχεις ρυθμίσει large ή small ??
Αν τα έχεις large που έχεις το bass out ??

Οτι άλλο χρειαστείς το λες..-bye-

Ευχαριστώ παίδες.Θα πειραματιστώ με γνώμονα τις συμβουλές σας και αν χρειαστεί θα επανέλθω.Τα rf82 είναι τα front με κεντρικό το rc62.Large τα έχω ρυθμίσει γιατί όταν τα δοκίμασα small οι διάλογοι στις ταινίες δεν ακούγονταν καλά.Ίσως να ακουστεί αστείο αλλά δεν κατάλαβα την ερώτηση περί bass out διότι δεν ξέρω τι είναι.Sorry guys! Tώρα αρχίζω να μαθαίνω.Ευχαριστώ για την υπομονή σας!