Φίλοι γεια σας.
Έχω βάλει μπρος την αγορά μιας τηλεόρασης 37 έως 42 ίντσες, ώστε να εξοπλίσει έναν μικρό χώρο που έχω στην επαρχία, σε μια αρκετά μεγάλη πόλη στη Θεσσαλία. Θέλω να ρωτήσω όποιον έχει εμπειρία από τα service των LG και Samsung στις τηλεοράσεις, τα εξής:
Σε περίπτωση βλάβης, στέλνουν και οι 2 εταιρίες στο χώρο μου άνθρωπο να πάρει την tv, ή θα πρέπει να την στέλνω εγώ στις αντιπροσωπείες της Αθήνας; Υπάρχει περίπτωση λέτε να αρνηθούν να έρθουν να την πάρουν, λόγο απόστασης από Αθήνα, κλπ;
Επίσης, ποια από τις 2 πιστεύετε έχει το πιο αξιόπιστο σέρβις όσον αφορά την ταχύτητα και την εξυπηρέτηση στον πελάτη;
Το 1ο ερώτημα το έθεσα και στις 2 εταιρίες τηλεφωνικώς, και μου απάντησαν καταφατικά. Κάτι όμως στην υπάλληλο της Samsung με χάλασε, σαν να μην ήταν και πολύ κατατοπισμένη στο συγκεκριμένο θέμα. Αντίθετα, η της LG με έπεισε, λέγοντάς μου ότι δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να μην έρθει τεχνικός, όπου και αν βρίσκομαι, από τη στιγμή που είναι 32'' και πάνω, παρόλο που το συμβόλαιο εγγύησης νομίζω ότι δεν το λέει ρητά.
Εσείς; Ποια η εμπειρία σας στον συγκεκριμένο τομέα, και ειδικά στο θέμα του να έρθουν να την πάρουν από το σπίτι;
Η εξυπηρέτηση του σέρβις είναι ένας αρκετά σημαντικός παράγοντας για την αγορά μου, οπότε περιμένω της απαντήσεις - εμπειρίες σας και το όποιο σχόλιό σας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Έχω βάλει μπρος την αγορά μιας τηλεόρασης 37 έως 42 ίντσες, ώστε να εξοπλίσει έναν μικρό χώρο που έχω στην επαρχία, σε μια αρκετά μεγάλη πόλη στη Θεσσαλία. Θέλω να ρωτήσω όποιον έχει εμπειρία από τα service των LG και Samsung στις τηλεοράσεις, τα εξής:
Σε περίπτωση βλάβης, στέλνουν και οι 2 εταιρίες στο χώρο μου άνθρωπο να πάρει την tv, ή θα πρέπει να την στέλνω εγώ στις αντιπροσωπείες της Αθήνας; Υπάρχει περίπτωση λέτε να αρνηθούν να έρθουν να την πάρουν, λόγο απόστασης από Αθήνα, κλπ;
Επίσης, ποια από τις 2 πιστεύετε έχει το πιο αξιόπιστο σέρβις όσον αφορά την ταχύτητα και την εξυπηρέτηση στον πελάτη;
Το 1ο ερώτημα το έθεσα και στις 2 εταιρίες τηλεφωνικώς, και μου απάντησαν καταφατικά. Κάτι όμως στην υπάλληλο της Samsung με χάλασε, σαν να μην ήταν και πολύ κατατοπισμένη στο συγκεκριμένο θέμα. Αντίθετα, η της LG με έπεισε, λέγοντάς μου ότι δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να μην έρθει τεχνικός, όπου και αν βρίσκομαι, από τη στιγμή που είναι 32'' και πάνω, παρόλο που το συμβόλαιο εγγύησης νομίζω ότι δεν το λέει ρητά.
Εσείς; Ποια η εμπειρία σας στον συγκεκριμένο τομέα, και ειδικά στο θέμα του να έρθουν να την πάρουν από το σπίτι;
Η εξυπηρέτηση του σέρβις είναι ένας αρκετά σημαντικός παράγοντας για την αγορά μου, οπότε περιμένω της απαντήσεις - εμπειρίες σας και το όποιο σχόλιό σας.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.