Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Απορίες για NOVA
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="xalaros10" data-source="post: 1059008260" data-attributes="member: 1952"><p>Θα σου πω εγώ τι έκανα πριν λίγες μέρες...</p><p>1) Πήγα αυτοπροσώπως σε Nova κατάστημα και συμπλήρωσα γραπτή αίτηση διακοπής EON TV.</p><p>2) Την επόμενη στιγμή κάλεσα στο 13800 (ΠΡΟΣΟΧΗ στην χρέωση) και ζήτησα να μου κάνουν άμεση ακύρωση της συνδρομής χωρίς να περιμένω το 40ήμερο να παρέλθει και την έκαναν την επόμενη ημέρα.</p><p>3) Μου έστειλαν SMS για επιστροφή του κουτιού μέσα σε 1 μήνα σε Nova κατάστημα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xalaros10, post: 1059008260, member: 1952"] Θα σου πω εγώ τι έκανα πριν λίγες μέρες... 1) Πήγα αυτοπροσώπως σε Nova κατάστημα και συμπλήρωσα γραπτή αίτηση διακοπής EON TV. 2) Την επόμενη στιγμή κάλεσα στο 13800 (ΠΡΟΣΟΧΗ στην χρέωση) και ζήτησα να μου κάνουν άμεση ακύρωση της συνδρομής χωρίς να περιμένω το 40ήμερο να παρέλθει και την έκαναν την επόμενη ημέρα. 3) Μου έστειλαν SMS για επιστροφή του κουτιού μέσα σε 1 μήνα σε Nova κατάστημα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Nova
Απορίες για NOVA
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…