ΑΠΟΡΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ PS3 ΣΕ ΟΝΚΥΟ

skydiver

New member
1 February 2008
6
Ν.ΣΜΥΡΝΗ
Καλή σας μέρα, αν και γνώστης σε επίπεδο high End είμαι παντελώς άσχετος από home. Με την προοπτική να στήσω σιγά σιγά ένα home στην κρεββατοκάμαρα, αγόρασα ένα ps3 το οποίο θέλω να το συνδέσω στο onkyo. ( Η τηλεόραση είναι full hd )

Αυτά που με απασχολούν είναι τα εξής :

1) Σύνδεση μέσω HDMI στον Av ? (κάπου διάβασα ότι είναι προτιμότερο να συνδέσεις οπτικό για ήχο με ανάλογες ρυθμίσεις)

2) Επειδή έχω πάρει μόνο (για αρχή) τα nanosat prestige (front , central, sub) ο ήχος θα παράγεται από τα ηχεία ? (και αν ναι ποιό πρόγραμμα θα επιλέξω από τον av) ?

3) Υπάρχει περίπτωση να κάνει upscaling o av και να έχω καλύτερα γραφικά από το ps3 και αν ναι πως μπορώ να το πετύχω αυτό ? (διάβασα post κάποιων παιδιών αλλά τους έχασα)

Ακόμα περιμένω τον ενισχυτή (διαβάζοντας τους φίλους εδω μέσα, ακολούθησα το παραδειγμά τους και αγόρασα από Γερμανία) αλλά ακόμα μετά από 10 μέρες δεν το έχει παραλάβει η UPS στην ελλάδα (ακόμα τον περιμένουν από το bari IT) και μου λένε αύριο και αύριο. Σημειωτέον ότι από τις 23/1 δεν έχω νέα στο mail tracking της UPS). Εχει συμβεί σε κάποιον κάτι ανάλογο ( π.χ γνωρίζω ότι στην dhl μετά από 6 μέρες αν δεν τον έχεις παραλάβει , ξεκινά query αφού δεν λειτουργεί το tracking)

Σας ευχαριστώ για τον πολύτιμο χρόνο σας και την πολύτιμη εμπειρία σας,
:grinning-smiley-043
Γ.Φ

1. Τζιζ! Όταν μπορείς να συνδέσεις με hdmi, τα υπόλοιπα είναι περιττά - μιλάμε πάντα για AV, όχι SACD.

2. Γιατί όχι; Τι εννοείς πρόγραμμα;

3. Σε blu-ray δεν χρειάζεται upscaling. Πρέπει όμως να είσαι σίγουρος ότι το PS3 δίνει σήμα 1080p, ότι αυτό περνάει χωρίς επεξεργασία από τον ενισχυτή και προβάλλεται από την τηλεόραση, επίσης χωρίς επεξεργασία.