Apple Car : Αναφορά για έναρξη παραγωγής το 2024

Νομίζω οτι γενικότερα τα τελευταία χρόνια,
ποιο πολύ νοιάζει τους άλλους να πουλήσουν στην Κίνα,
παρά οι Κινέζοι να πουλήσουν εκτός.

O στόχος τους θεωρώ πρώρα είναι να μπει η Xiaomi μεταξύ Tesla και BYD

Screenshot 2024-04-09 at 11.03.35 AM.png


Screenshot 2024-04-09 at 11.03.21 AM.png
 
Last edited by a moderator:
Mπάμπη καλημέρα!

Νομίζω το SU7 θα είναι το premium της XIaomi που θα είναι ίδια κατηγορία με το Model S της Τesla
και έχουν στόχο να κοστίζει κάτω από 500.000 γουάν / $70.000.
Στα χαρακτηριστικά και στην τιμή είναι κατηγορίας model 3 .

 
  • Like
Reactions: avpap
Καλημέρα…
70.000$ :oops:
Καλά κρασιά… Λέω να προτιμήσω το Land Cruiser το ντίζελ :LOL:
Το χειρότερο είναι εάν πάθει οτιδήποτε η συστοιχία μπαταριών. Κοστίζει παραπάνω από το αμάξι. Και μιλάμε ακόμα και χτύπημα πάνω σε πέτρα. Αλλάζαμε ντεπόζιτο ή εξάτμιση με 500 ευρώ. Τώρα θέλεις 50 χιλιάρικα για μπαταρία.
 
Το χειρότερο είναι εάν πάθει οτιδήποτε η συστοιχία μπαταριών. Κοστίζει παραπάνω από το αμάξι. Και μιλάμε ακόμα και χτύπημα πάνω σε πέτρα. Αλλάζαμε ντεπόζιτο ή εξάτμιση με 500 ευρώ. Τώρα θέλεις 50 χιλιάρικα για μπαταρία.
ασε που παιρνουν φωτια και δεν φτανεις ουτε μεχρι τη σπαρτη!
 
  • Haha
Reactions: koupa
Το χειρότερο είναι εάν πάθει οτιδήποτε η συστοιχία μπαταριών. Κοστίζει παραπάνω από το αμάξι. Και μιλάμε ακόμα και χτύπημα πάνω σε πέτρα. Αλλάζαμε ντεπόζιτο ή εξάτμιση με 500 ευρώ. Τώρα θέλεις 50 χιλιάρικα για μπαταρία.
τι εξάτμιση βάζεις με 500€ ;;; από χρυσάφι ;;;

Mια χαρα ειναι τελικα τα θερμικα :ROFLMAO:
μάγος είσαι;;; :ROFLMAO:
 
Για 4000 δολλάρια διαφορά θα έπαιρνες κάτι εγγυημένο που δουλεύει χρόνια στην αγορά ή θα έκανες το πειραματόζωο (αντικειμενικά άγνωστο support και λειτουργικότητα) .

Συγγνώμη ρε 'σύ, για Tesla μιλάμε, όχι για Honda και Mercedes. Σιγά την εγγύηση, μάλλον την αντίθετη φήμη έχουν. Πάντως αποκλείω να είναι η διαφορά στα 4Κ, δεν είναι χαζοί οι Κινέζοι, μια χαρά θα εκμεταλλευτούν τα χαμηλά εργατικά για να μπούνε στο παιχνίδι, και μετά θα ισορροπήσουν όπου θέλουν.
 
Συγγνώμη ρε 'σύ, για Tesla μιλάμε, όχι για Honda και Mercedes. Σιγά την εγγύηση, μάλλον την αντίθετη φήμη έχουν. Πάντως αποκλείω να είναι η διαφορά στα 4Κ, δεν είναι χαζοί οι Κινέζοι, μια χαρά θα εκμεταλλευτούν τα χαμηλά εργατικά για να μπούνε στο παιχνίδι, και μετά θα ισορροπήσουν όπου θέλουν.
Όταν το κόστος του πιο βασικού εξαρτήματος (συστοιχία μπαταριών) είναι σταθερό και υψηλό, όσο και να κατεβάσεις τα εργατικά, δεν βγαίνει μεγάλη διαφορά. Εκεί είναι το θέμα. Ποιος θα βρει πρώτος, πιο φτηνή λύση για μπαταρίες.
 
Όταν το κόστος του πιο βασικού εξαρτήματος (συστοιχία μπαταριών) είναι σταθερό και υψηλό, όσο και να κατεβάσεις τα εργατικά, δεν βγαίνει μεγάλη διαφορά. Εκεί είναι το θέμα. Ποιος θα βρει πρώτος, πιο φτηνή λύση για μπαταρίες.


Και καλυτερη εγγυηση βεβαια που προυποθετει την υπαρξη σοβαροτατου after sales service.
 
Και καλυτερη εγγυηση βεβαια που προυποθετει την υπαρξη σοβαροτατου after sales service.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, βγάζουν τα πραγματικά λεφτά από το after sales service και όχι το ίδιο το αμάξι. Τι service να σου δώσει, όταν τα εξαρτήματα του αμαξιού πια, μειώνονται απίστευτα. Δεν έχεις μηχανή, με δεκάδες φίλτρα, μπουζί, εξαρτήματα γενικά, που είναι και το μεγαλύτερο κόστος του αμαξιού. Πάνω κάτω το 15% με 20% του συνολικού κόστους είναι η μηχανή. Όμως ακόμα και εκεί, υπάρχει περιθώριο κέρδους.
Στο ηλεκτρικό, οι μπαταρίες είναι 40% του κόστους περίπου, αλλά η αλλαγή τους, λόγω εργασίας και διαδικασίας για τις παλιές, είναι στο 90% με 110% τις αξίας του αμαξιού (την ώρα της αλλαγής, όχι αξία αγοράς). Φυσικά, αυτές οι τιμές πέφτουν, όπως επίσης, υπάρχει και εγγύηση 8 χρόνων ή 100.000 χλμ. Αλλά όχι εάν έχεις κάποιο ατύχημα ας πούμε.
Υπάρχουν παραδείγματα, που αυτοκίνητο χτύπησε άλλο, χωρίς τρελή ζημιά, αλλά επειδή πειράχτηκε η συστοιχία, η ασφάλεια το έκανε write-off. Φαντάσου να φταις κιόλας.
 
  • Like
Reactions: Kosh