Επειδή γράφουμε συνήθως για προβλήματα στα forums θα ήθελα να εξαίρω την αντιμετώπιση που είχα από το κατάστημα Digital Station 3 (στην Αγ. Παρασκευή)
Την Παρασκευή 29/6 αγόρασα από εκεί την Sony KDL-32D3000. Το Σάββατο 30/6 και μετά από μερικές ώρες θέασης η οθόνη της Sony μαύρισε (άκουγα κανονικά ήχο) και παρόλο τις προσπάθειες μου (σβήσιμο, βγάλσιμο από ρεύμα κλπ) παρέμεινε σε αυτήν την κατάσταση για τουλάχιστον 1.5 ώρα. Μετά - και αυτό είναι το χειρότερο - δούλεψε κανονικά.
Παίρνω Δευτέρα το κατάστημα και μόλις άκουσαν το θέμα μου είπαν (χωρίς παρακάλια κλπ): "φέρτε την αμέσως για αντικατάσταση γιατί αυτό μπορεί να σας στο κάνει και μετά από ένα χρόνο και τότε τι θα γίνει με την εγγύηση;"
Τέτοια άψογη συμπεριφορά (για τα Ελληνικά δεδομένα) θεωρώ ότι πρέπει να την εξαίρουμε, γιατί αν μη τι άλλο στην αγορά κυκλοφορούν πολλοί που αφότου πάρουν τα μας ξεχνάνε κανονικά...
Την Παρασκευή 29/6 αγόρασα από εκεί την Sony KDL-32D3000. Το Σάββατο 30/6 και μετά από μερικές ώρες θέασης η οθόνη της Sony μαύρισε (άκουγα κανονικά ήχο) και παρόλο τις προσπάθειες μου (σβήσιμο, βγάλσιμο από ρεύμα κλπ) παρέμεινε σε αυτήν την κατάσταση για τουλάχιστον 1.5 ώρα. Μετά - και αυτό είναι το χειρότερο - δούλεψε κανονικά.
Παίρνω Δευτέρα το κατάστημα και μόλις άκουσαν το θέμα μου είπαν (χωρίς παρακάλια κλπ): "φέρτε την αμέσως για αντικατάσταση γιατί αυτό μπορεί να σας στο κάνει και μετά από ένα χρόνο και τότε τι θα γίνει με την εγγύηση;"
Τέτοια άψογη συμπεριφορά (για τα Ελληνικά δεδομένα) θεωρώ ότι πρέπει να την εξαίρουμε, γιατί αν μη τι άλλο στην αγορά κυκλοφορούν πολλοί που αφότου πάρουν τα μας ξεχνάνε κανονικά...