Αρχάριος στην αγορά ενισχυτή.

JoeBar

Senior Member
13 December 2007
527
Κερατσίνι
Παρακολουθώ το site εδώ και αρκετό καιρό και μπορώ να πω οτί κάνετε πάρα πολύ καλή δουλειά. Μπράβο σας! :ernaehrung004:

Στο θέμα μου. Μετακομίζω σε καινούργιο σπίτι και αποφάσισα να στήσω ένα home theater. Σας προετοιμάζω οτί είμαι σχετικά αρχάριος στο θέμα...

Στο budget που διαθέτω για ενισχυτή (400 περίπου) και μετά από μια έρευνα αγοράς που έχω κάνει, βλέπω οτί η επιλογές μου είναι ο Denon 1508 (στα 370 ), ο Pioneer 917 (στα 405 ) και ο Denon 1708 (ο οποίος ανεβαίνει λίγο στα 450 ).

Από ότι έχω δει η διαφορά του 1508 από τον 1708 είναι ο δεύτερος κάνει video processing. Εδώ αρχίζουν οι ερωτήσεις...

Τι παίζει με το video processing? Τι μου προσφέρει? Στον 1508 το hdmi απλά μεταφέρει την εικόνα (σαν να συνδεω απευθείας το hdmi στην τηλεόραση) ενώ ο 1708 το επεξεργάζεται με ίσως καλύτερα αποτελέσματα στην εικόνα?

Ο 917, από ότι μπόρεσα να καταλάβω, κάνει video processing. Σωστά?

Περιμένω την γνώση και πρόταση σας... -bye-

Σας ενημερώνω οτί τα πάντα θα παίζονται από htpc.

Sorry για το μεγάλο post... :)

Σε αυτά τα χρήματα θα πρέπει να δεις και τον Marantz SR4002
που είναι μακράν πιο μουσικός από όλους αυτούς που αναφέρεις.
Ιδιαίτερα σε σχέση με τον Pioneer.

Συνηθως και ιδιαιτερα σε αυτης της κατηγοριας ενισχυτες, η θεωρια λεει οτι η εικονα δεν πρεπει να περναει απο τον AV γιατι αλλαζει προς το χειροτερο. Αρα η οποια επεξεργασια κανουν αυτοι, δεν πρεπει να αποτελει πρωταρχικο κριτηριο για ην επιλογη σου.

Καλυτερα να επικεντρωθεις στις ηχητικες διαφορες τους.

Καλώς ήρθες στο club φίλε μας και καλή συνέχεια.
Δεν υπάρχει λόγος να περάσεις εικόνα μέσω ενισχυτή, εκτός και εαν το έχεις ιδιαίτερη ανάγκη.Επίσης απο την στιγμή που θα παίζονται τα πάντα απο htpc όπως λές, ακόμη και εαν χρειαστείς upscailing μπορείς να το έχεις απο το htpc.
Ξέχασες πάντως να μας πείς κάτι πολύ σημαντικό.......τι μέσο προβολής χρησιμοποιείς και τι ανάλυση έχει;