- 29 June 2006
- 4,393
Εδώ μπορούμε να συγκεντρώσουμε τις εμπειρίες μας από ατυχείς συναλλαγές με εταιρίες και αντιπροσώπους με την ελπίδα να πετύχουμε κάποια στιγμή την αντιμετώπιση που μας αξίζει σαν καταναλωτές.
Εξαιρετική η κίνηση φίλοι και ελπίζω όλοι να μεταφέρουν επώνυμα και όπως αρμόζει τις αρνητικές εμπειρίες τους με πωλητές αντιπροσώπους.
Ξεκινώ πρώτος μεταφέροντας την πρόσφατη εμπειρία μου από άλλο πόστ.
Καταγγέλω λοιπόν δημόσια την απαράδεκτη συμπεριφορά πωλητή του καταστήματος ΗΧΟΕΚΦΡΑΣΗ στην Ηλιούπολη και γενικότερα την πολιτική του καταστήματος.
Πρόσφατα αγόρασα το set των Monitor Audio ηχείων RS6 -RSC -RS1 και ενώ όταν τα αγόρασα όλα φάνηκαν ΟΚ, στην παράδοση των ηχείων δεν υπήρχαν τα RS1 διότι δεν υπήρχε διαθέσιμο Stock και βέβαια για να ολοκληρωθεί η αγορά δεν μου το είχαν πεί πριν έρθουν τα μηχανήματα σπίτι, αλλά αντίθετα μου συσκεύασαν δύο Demo ηχεία και μου τα έστειλαν μαζί με τα υπόλοιπα καινούργια για "εξυπηρέτηση" λέγοντάς μου ότι τα καινούργια θα έρθουν σε 10 μέρες μόλις έρθει το φορτηγό από Αγγλία.
Τώρα ένα μήνα και καμιά δεκαριά μέρες μετά, το πολυπόθητο φορτηγό δεν έχει ακόμα έρθει και βέβαια έχω μείνει με τα μεταχειρισμένα Demo στο σπίτι. Και βέβαια δεν μου έχουν τηλεφωνήσει ούτε μία φορά, σε αντίθεση με τα δύο τηλέφωνα που τους έχω κάνει και μου απαντούν "μην ανησυχείτε".
Υ.Γ. Όχι τίποτα άλλο, άλλα όλο το Setup πληρώθηκε σε απολύτου μετρητοίς και μάλιστα μου είχαν βάλει και στην απόδειξη αγοράς και τα RS1 σαν καινούργια.
Πρώτη φορά το ακούω αυτό......
Μίλησες με τον υπεύθυνο? Τι σου είπε?
Δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά jim...
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=43268
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.