Behringer EP1500 gain controls. Ξέρει κανείς πώς ακριβώς δουλεύουν;

Γι αυτούς που τον έχουν χρησιμοποιήσει, θα γνωρίζουν φυσικά γιατί μιλάω. Ο ενισχυτής έχει στη φάτσα του δυο ξεχωριστά ρυθμιστικά "ποτενσιόμετρα" (σε εισαγωγικά, γιατί δεν ξέρω αν πρόκειται όντως για ποτενσιόμετρα), τα οποία χρησιμοποιούνται για να ρυθμίζουν το gain κάθε καναλιού. Δείτε την εικόνα του παρακάτω. Τα ρυθμιστικά φαίνονται κάτω δεξιά.

behringer_europower_ep1500_s16430.jpg


Η ερώτηση ή μάλλον οι ερωτήσεις μου είναι:

- Είναι όντως ποτενσιόμετρα, χρησιμοποιούμενα ως εξασθενητές (attenuators), ώστε να μειώνουν συνεχώς την αντίσταση εισόδου, ξεκινώντας από άπειρο και τελειώνοντας στο μηδέν (με δεξιόστροφη κίνηση); Επιδρούν δηλαδή στο σήμα εισόδου;

- Είναι κάτι άλλο, που επιδρά πάλι στο σήμα εισόδου;

- Είναι κάτι που επιδρά στα τελικά ενισχυτικά στάδια;
-
 
κουρτίνα 1.
Από όσο θυμάμαι.

όσοι τους χρησιμοποιήσαμε τους είχαμε μονίμως στο τέρμα.
 
νομίζω τα εισαγωγικά αποδίδουν σωστά το νόημα.
Απλά έχε υπόψη ότι τα ποτενσιόμετρα είναι σχετικά φτηνά και η γραμμικότητά τους άτσαλη προς τα αριστερά.
Προτιμώτερο είναι αν έχεις προ, να τα έχεις τέρμα.
 
νομίζω τα εισαγωγικά αποδίδουν σωστά το νόημα.
Απλά έχε υπόψη ότι τα ποτενσιόμετρα είναι σχετικά φτηνά και η γραμμικότητά τους άτσαλη προς τα αριστερά.
Προτιμώτερο είναι αν έχεις προ, να τα έχεις τέρμα.



+1 απο το 6/10 και κατω επιδρουν αρνητικα στον ηχο και δεν ειναι κακα alps ειναι αλλα δεν ειναι και η ιδανικη συνδεσμολογια.
 
Η θέση των ρυθμιστικών

Σας ευχαριστώ.

Εδώ συζητώ ένα θέμα που έχει να κάνει με την οδήγηση μικρών ηχείων από μεγάλο ενισχυτή.

Ο λόγος που ρωτώ είναι ότι ο 1500 μπορεί να αποτελέσει εναλλακτική λύση για το ζήτημα που συζητώ σ' εκείνο το νήμα, μιας και θα μπορέσω να "κατεβάσω" την ισχύ εξόδου του σε ασφαλή όρια, έχοντας ταυτόχρονα τη δυνατότητα να κρατήσω ανέπαφο το σήμα εξόδου του AV pro προς αυτά τα περιφερειακά κανάλια, μιας και αυτό πρόκειται να οδηγήσει - εκτός από τον 1500 - κι άλλον ένα τελικό με άλλα δυο ηχεία.

Απλά το "κατέβασμα" θα γίνει άπαξ και δια παντός, το ίδιο και για τα δυο κανάλια, και θα παραμείνει σταθερά κλειδωμένο σε αυτή τη θέση.

Λεπτομέρειες θα ανεβάσω μόλις το πείραμα πετύχει.
-
 
σορρυ παιδες αλλα αυτο ακουγεται μαλλον λαθος .... τα πποτενισομετρα σε αυτο τον ενισχυτη απλα ρυθμιζουν την ευιασθησια εισοδου και οχι την εξοδο του ενισχυτη ...

Για να το κανω πιο απλα ελληνικα αν εχουμε τα ποτενσιομετρα πχ στο 50 % θα εχουμε και το 50% της εξοδου αρκει η πηγη μας να ειναι σε συγκεκριμενο επιπεδο ...

Αν στο συγκεκριμενο σετ απ η πηγη μας δωσει παραδειγματος χαριν ενα +30% επειδη το Χ cd ειναι ετσι γραμμενο η εξοδος μας θα ανεβει 50+30%=80% ....

Εξ αυτου "σταθερη εξοδο " η εξοδο μεχρι ενα σημειο θα εχουμε μονο οταν εξασφαλισουμε με οποιον δηποτε τροπο οτι η πηγη μας δεν θα ανεβει παραπανω απο τοσο ....

Μισο ομως να δω και το αρχικο ποστ
 
οκ το ειδα .... απλα φτιαξε τις σταθμες σου απο τον προενισχυτη στο επακρο με μια ταινια που ξερεις οτι εχει υψηλα δυναμικα στα περιφεριακα και μετα "φαε " απο τον ενισχυτη ενα 30% και θα εισαι μια χαρα .

Εχε κατα νου οτι η παρατηρηση του τυπου ενα μικρος ενισχυτης που κλιπαρει μπορει να καψει μακραν πολυ πιο ευκολα ακομα και ενα πολυ μεγαλο ηχειο απο οτι το αντιθετο ειναι περα για περα σωστη και αποδεδειγμενη .

Απο την αλλη μην νομιζεις οτι οι ενισχυτες της behringer χαριζουν καστανα παρολο οτι ειναι φτηνη συχνα πυκνα θα ελεγα ειναι και λιγο ατσαλοι λογο του τροπου που δουλευουν και οχι λογο του απιστευτου γκαζιου ..

Σακης Πετροπουλος
 
σορρυ παιδες αλλα αυτο ακουγεται μαλλον λαθος .... τα πποτενισομετρα σε αυτο τον ενισχυτη απλα ρυθμιζουν την ευιασθησια εισοδου και οχι την εξοδο του ενισχυτη ...

Για να το κανω πιο απλα ελληνικα αν εχουμε τα ποτενσιομετρα πχ στο 50 % θα εχουμε και το 50% της εξοδου αρκει η πηγη μας να ειναι σε συγκεκριμενο επιπεδο ...

Αν στο συγκεκριμενο σετ απ η πηγη μας δωσει παραδειγματος χαριν ενα +30% επειδη το Χ cd ειναι ετσι γραμμενο η εξοδος μας θα ανεβει 50+30%=80% ....

Εξ αυτου "σταθερη εξοδο " η εξοδο μεχρι ενα σημειο θα εχουμε μονο οταν εξασφαλισουμε με οποιον δηποτε τροπο οτι η πηγη μας δεν θα ανεβει παραπανω απο τοσο ....

Μισο ομως να δω και το αρχικο ποστ


γιατι ειπαμε εμεις κατι αλλο;
 
OI BEHRINGER EP 1500 δεν ειναι ενισχυτες ταξης ΑΒ

ειναι ενισχυτες ταξης AB+Β
ειναι τοπολογια CFP και οχι κλασικη EFP
αυτο τους δινει μεν
---65% βαθμο αποδοσης και αρα ειναι
--- ελαφροτεροι
--- δεν ζεσταινονται
--- εχουν περισσοτερα γκαζια per kilo

πιο ειδικευεμνα και σε συγκριση μετου απλους ΑΒ η οποιοι εχουν μια ακολουθια απο την αρχη μεχρι το τελος .... δλδ LTP -VAS -DRIVER-OUTPUT
στην ουσια η ταξη αυτη δλδ ΑΒ+Β σημαινει οτι το σταδιο εξοδου σουλευει σχεδον μονο του και δεν ακολουθει τοσο πιστα τα υπολοιπα .... αυτο σημαινει οτι κερδιζουμε τα πααπανω αλλα χανουμε σε αποκριση συχνοτητων αλλα και σε σταθεροτητα ....

Παρολα αυτα με το input limmiter αλλα και το VI limiter που εχουν αυτοι οι ενισχυτες παραμενουν αρκετα σταθεροι αλλα κυριως στις χαμηλες συχνοτητες ...

Σε γενικες γραμμες οι επαγγελματιες που τους παιζουν μονο σε sub αυτους καιτους QSC rmx 2400 ΚΛΠ που ειναι το ιδιο πραγμα δεν τους αλλαζουν με τιποτα ... απλα για παραπανω απο sub δεν λενε και πολλα ....
 
δεν το ειχα σκεφτει ποτε οτι μπορει να παιζουν εκει ... λογικο παντως λογο της τοπολογιας της εξοδου , του βαθμου αποδοσης , και το σχεδον capacitor coupled συστημα εξοδου ...ειναι ενας ιδανικος ενισχυτης για ηχεια που βουτανε χαμηλα σε αντισταση ....

οι ποιοτητα στα ψηλα πως ειναι ??
 
Απάντηση: Re: Behringer EP1500 gain controls. Ξέρει κανείς πώς ακριβώς δουλεύουν;

δεν το ειχα σκεφτει ποτε οτι μπορει να παιζουν εκει ... λογικο παντως λογο της τοπολογιας της εξοδου , του βαθμου αποδοσης , και το σχεδον capacitor coupled συστημα εξοδου ...ειναι ενας ιδανικος ενισχυτης για ηχεια που βουτανε χαμηλα σε αντισταση ....

οι ποιοτητα στα ψηλα πως ειναι ??

φυσικά και δεν έχει τον "χαϊεντάδικο" (και δε το λέω ειρωνικά) αέρα πολύ μεγάλων και ακριβών υλοποιήσεων, είναι αρκετά "κρατημένος" θα έλεγα στα ψηλά, αλλά αυτό στα μάγκνεπαν είναι...ευλογία!

Μου αρέσει πολύ η μεσαία του περιοχή και ο "τσαμπουκάς" του.

Στα χαμηλά δεν έχει τρομερή διαβάθμιση, παρόλα αυτά δεν ακούγεται δυσάρεστος σε καμία περίπτωση. Οι περισσότεροι home audio λογικής κατηγορίας τιμής ακούγονται χειρότερα...

Δοκιμάζω πάντως διάφορους ενισχυτές, αλλά δε μου έκανε κανείς κλικ για να αλλάξω...

Είμαι σε κατάσταση stand by μπας και βγει κανένας διακοπτικο-ψηφιακός ενισχυτής που να παίζει καλά και να μη κοστίζει ένα χέρι και ένα πόδι...


...πάντως μέχρι τώρα δεν....




ΥΓ:τα ανωτέρω αφορούν οδήγηση magnepan και μόνο είτε με παθητικά κρος είτε σε ενεργή διενίσχυση. Σε άλλα ηχεία τα δεδομένα αλλάζουν ριζικά.


ΥΓ2: το ρημάξαμε το θρεντ.
 
ΥΓ 2 ...πραγματι ...ας ελπισουμε οτι ο ΟΡ δεν θα εχει καποιο προβλημα ...

ναι ... τα ηχεια σου ειναι ακριβως οπως τα περιγραφεις ... εχε κατα νου οτι ο behringer μπορει να πειραχτει σε παρα πολλα σημεια ωστε να ρχισει να δουλευει περισσοτερο σαν hifi μηχανημα .... φυσικα και οπως καταλαβαινεις αυτο θα εχει αμμεσο αντικτυπο στα περιθωρια ασφαλειας του μηχανηματος ...

Παρολα αυτα πιστευω οτι η προσπαθεια θα αξιζε τον κοπο ..... ενας απο τους ενισχυτες του μεγαλου ( NELSON PASS ) οταν δουλευε για την threshold ειναι φτιαγμενος με τον ιδιο τροπο ακριβως πλην ομως και εφοσον ειναι μηχανημα high end δεν εχει κανενα απολυτως αντιμετρο προστασιας ωστε να σου παραδιδει ακριβως οτι παιρνει στην εισοδο ....

tsp ειναι μια πολυ ωραια ιδεα .... αν κατεχεις πως να το κανεις μπορουμε να ανοιξουμε ενα καινουργιο thread και να το συζητησουμε εκει ...θελω να πιστευω οτι εχει απριοριστες δυνατοτητες .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος