Πριν λίγα χρόνια είχε ανοιχθεί ένα θέμα σχετικά με το πόσο προκαταλαμβανόμαστε με το όνομα του καλλιτέχνη πριν την ακρόαση (προσωπικά νομίζω ότι λίγο ή πολύ επηρεαζόμαστε).
Υπήρχαν κάποια ανώνυμα ακουστικά δείγματα και ο καθένας κατέθετε την άποψή του ανεπηρέαστος από το βαρύ ή όχι όνομα του ερμηνευτή.
Κάτι ανάλογο σκέφτηκα να κάνω και σήμερα με το 1ο από τα 4 Τελευταία τραγούδια του Richard Strauss, Fruhling (άνοιξη).
Υπάρχουν 7 ανώνυμα αποσπάσματα διάρκειας (45-60 δλ) με φημισμένες και μη ερμηνείες. Καλώ όχι μόνο τους φίλους της Κλασικής αλλά οποιονδήποτε φιλόμουσο, να διαθέσει λίγο χρόνο για να ακούσει και να καταθέσει την άποψή του.
Επειδή σε κάποιες χώρες (όπως η Γερμανία*) είναι αποκλεισμένα κάποια δείγματα, όποιος θέλει μπορεί να κατεβάσει τα δείγματα (5,9 Mb) από εδώ.
* Κώστα Ζαγ. σε σένα πήγε το μυαλό μου.
Υπήρχαν κάποια ανώνυμα ακουστικά δείγματα και ο καθένας κατέθετε την άποψή του ανεπηρέαστος από το βαρύ ή όχι όνομα του ερμηνευτή.
Κάτι ανάλογο σκέφτηκα να κάνω και σήμερα με το 1ο από τα 4 Τελευταία τραγούδια του Richard Strauss, Fruhling (άνοιξη).
Υπάρχουν 7 ανώνυμα αποσπάσματα διάρκειας (45-60 δλ) με φημισμένες και μη ερμηνείες. Καλώ όχι μόνο τους φίλους της Κλασικής αλλά οποιονδήποτε φιλόμουσο, να διαθέσει λίγο χρόνο για να ακούσει και να καταθέσει την άποψή του.
Επειδή σε κάποιες χώρες (όπως η Γερμανία*) είναι αποκλεισμένα κάποια δείγματα, όποιος θέλει μπορεί να κατεβάσει τα δείγματα (5,9 Mb) από εδώ.
* Κώστα Ζαγ. σε σένα πήγε το μυαλό μου.